Bekijk snel of het antwoord op je vraag in onze handleidingen kunt vinden.

Bijvoorbeeld op “Cisco”, “Belplan” of “Naamherkenning”.

Wachtmuziek

Geschreven door . Laatst bijgewerkt: 19 April 2022

Wat kan je met wachtmuziek?

Met wachtmuziek zet je je bellers in de wacht met een mooi muziekje.

Wachtmuziek is gratis functionaliteit en kun je op twee manieren gebruiken:

  • Met de wachtrij: Wanneer je de module Wachtrij gebruikt, kun je de wachtenden muziek of meldingen van jouw keuze aanbieden
  • In de wacht zetten: Wanneer je iemand in de wacht zet op je toestel, wordt de door jou ingestelde wachtmuziek gedraaid. Let op: wachtmuziek werkt niet in combinatie met gesprekken die via Klik-en-bel zijn opgezet.

Rechten

  • Afhankelijk van de muziekkeuze dien je gelden af te dragen aan Buma Stemra.
  • Je bent zelf verantwoordelijk voor deze muziekkeuze.
  • Er is online rechtenvrije muziek te vinden. We hebben hier ook een aantal mogelijkheden die je kan gebruiken.

Afspeellijst toevoegen

  • Log in op Freedom.
  • Klik in de paarse balk op ‘Beheer’.
  • Kies voor wachtmuziek.
  • Kies voor toevoegen
  • Naam: Geef de afspeellijst een beschrijving.
  • Klik op stap 2.
  • Geluidsbestanden: Hier kun je meerdere geluidsbestanden uploaden vanaf je computer. Deze geluidsbestanden mogen maximaal 30 MB groot zijn en het moet .mp3, .wav, .mp4, .M4A, WMA of FLAC zijn.
  • Instellingen: Hier vink je aan of je wilt dat de wachtmuziek ook gebruikt wordt in de wachtfunctie op je telefoon wanneer je zelf uitgaand belt. Staat het vinkje uit, dan werkt de wachtmuziek alleen voor inkomende oproepen voor de nummers waar je de wachtmuziek in het belplan hebt gezet.
  • Klik op ‘Opslaan’

Activeer de Wachtmuziek in het Belplan door deze in een stap voor de Wachtrij, Belgroep of een VoIP-account te zetten.

Gratis tips

  • Niet iedereen houdt van Heavy Metal
  • Niet iedereen houdt van Frans Bauer
We helpen je

Toch een collega spreken?

Kom je er niet helemaal uit of kun je het niet goed vinden?

Bel ons Team Klantgeluk op 050 700 9920,  stuur een e-mail naar klantgeluk@voys.nl of start een chat hier rechts onderin.

Helaas...

De 15 minuten zijn verlopen. Dat betekent dat je nummer(s) niet meer is/zijn gereserveerd.

Als je het snel nogmaals probeert zou het kunnen dat je jouw gekozen nummer(s) nog kunt redden van andere kapers op de kust.  Maar hier geldt wel: weg = pech

We kunnen deze review zo niet vinden

Erg vervelend dat we deze specifieke review niet voor je kunnen vinden. Bekijk al onze reviews om erachter te komen wat klanten van ons vinden!

Kiyoh pagina!