Bekijk snel of het antwoord op je vraag in onze handleidingen kunt vinden.

Bijvoorbeeld op “Cisco”, “Belplan” of “Naamherkenning”.

Firewall instellen

Geschreven door . Laatst bijgewerkt: 15 March 2021

Het beste is om de hele IP-reeks van ons platform door te laten op je firewall. Dit doe je door het IP-verkeer van en naar de telefooncentrale te beperken op basis van de noodzakelijke IP-adressen. Hieronder staan de IP-reeks van ons telefonieplatform.

De IP-reeks die je in moet stellen is 195.35.114.0/23  en 185.103.76.0/22.

Dit zijn de volgende ranges:
195.35.114.0 t/m 195.35.114.255
195.35.115.0 t/m 195.35.115.255
185.103.76.0 t/m 185.103.79.255

Hieronder staat de IPv6 reeks, deze wordt momenteel alleen gebruikt voor webhooks:
2a06:2a80::/29

Het is niet aan te raden om hierbij poorten op te geven, omdat ieder toestel zijn eigen poorten gebruikt. Standaard gebruiken VoIP-toestellen alleen UDP-verbindingen.

We helpen je

Toch een collega spreken?

Kom je er niet helemaal uit of kun je het niet goed vinden?

Bel ons Team Klantgeluk op 050 700 9920,  stuur een e-mail naar klantgeluk@voys.nl of start een chat hier rechts onderin.

Helaas...

De 15 minuten zijn verlopen. Dat betekent dat je nummer(s) niet meer is/zijn gereserveerd.

Als je het snel nogmaals probeert zou het kunnen dat je jouw gekozen nummer(s) nog kunt redden van andere kapers op de kust.  Maar hier geldt wel: weg = pech

We kunnen deze review zo niet vinden

Erg vervelend dat we deze specifieke review niet voor je kunnen vinden. Bekijk al onze reviews om erachter te komen wat klanten van ons vinden!

Kiyoh pagina!