Inzicht in je belgedrag

auteursafbeelding
Mark Vletter
29 juli 2008 Clock 2 min
Image placeholder

Optimale bereikbaarheid!

Goed nieuws! Voys introduceert een nieuwe module in freedom.voys.nl. Vanaf vandaag is het mogelijk om jouw eigen gespreksstatistieken in te zien. Hiermee verkrijg je inzicht in je belgedrag. Het doel van deze statistieken? Jouw bereikbaarheid verbeteren! Nog mooier nieuws: de module is voor iedereen beschikbaar en helemaal gratis!

statistieken

Statistieken van één week: 80 telefoontjes, 8 gemiste gesprekken, 90% bereikbaar.

Bereikbaarheid

Wat is dat precies?

Bereikbaarheid is een begrip waar we bij Voys heel bewust mee bezig zijn. In eerste instantie hanteren we hiervoor een simpele definitie, namelijk: de hoeveelheid opgenomen gesprekken ten opzichte van de hoeveelheid inkomende gesprekken. Als je deze twee aantallen tegen elkaar afzet, dan krijg je het percentage bereikbaarheid. Een bereikbaarheid van 100% is ambitieus, maar niet onmogelijk! Helaas zijn lang niet al onze klanten 100% bereikbaar.

Hoe zorg je er nu voor dat je als bedrijf optimaal bereikbaar bent? Het is iets waar wij als zakelijk telecomprovider iedere dag over nadenken. En we zijn tot de conclusie gekomen dat je jouw bereikbaarheid alleen kunt verbeteren als je inzicht hebt in de statistieken van je belgedrag. Dat is dan ook de aanleiding geweest voor het ontwikkelen van een Statistieken Module.

Module Statistieken

Wat is het en wat kun je ermee?

Statistieken bieden inzicht in je belgedrag: hoeveel gesprekken zijn beantwoord en hoeveel gesprekken heb je gemist? Ieder gemist gesprek kan een gemiste klant zijn. Als je gesprekken mist, hoe laat was dat? En kun je daar misschien verbeteringen in aanbrengen? De nieuwe module in mijn.voys.nl bevat deze informatie. Als gebruiker van ons platform kun je per dag, week, maand en zelfs per jaar je gespreksstatistieken bekijken en vergelijken. Ook vind je in deze module de gemiddelde gesprekstijd van de gesprekken die in dat uur zijn gestart en hoe lang er gemiddeld is gebeld. De gespreksinformatie wordt weergegeven op nummerniveau. Dat betekent dat de statistieken een weergave zijn per telefoonnummer.

Hoe werkt het?

De module Statistieken is vanaf vandaag te zien in mijn.voys.nl. De gespreksstatistieken worden ‘s nachts verwerkt. Dat betekent dat je de gesprekken van bijvoorbeeld woensdag op donderdag terug kunt vinden in de module.

We kunnen ons voorstellen dat je vragen hebt over de nieuwe module. Meer informatie over de module Gespreksstatistieken vind je op help.voys.nl. Kom je er niet uit of zijn je vragen niet beantwoord? Je kunt ons bereiken op 050 – 7009999 of via je eigen contactpersoon!

P.S. Je kunt nu ook gesprekken opnemen!

Naast de gespreksstatistieken introduceerden we onlangs ook een andere functionaliteit: Gespreksopname. Alle gebruikers van de online beheeromgeving kunnen telefoongesprekken opnemen en terugluisteren. Gespreksopname kan voor zowel inkomende als uitgaande gesprekken gebruikt worden en kost € 5,00 per 1000 minuten, dus € 0,005 per minuut per maand dat de opnames worden bewaard. Maak je gebruik van deze functionaliteit, dan staat het aantal opgenomen minuten aan het einde van de maand op de factuur die je van ons krijgt. Uiteraard betaal je ook hierbij alleen voor wat je gebruikt.

Meer informatie over deze functionaliteit vind je op help.voys.nl.

Meer telecom, minder kosten
Welkom bij Voys!

Meer verhalen lezen?

In de afgelopen jaren hebben we veel geschreven over ondernemen, zelfsturend werken, de handigste tools en nog veel meer. Dus leef je uit!

Van 11 juli 2022

Zelfsturend georganiseerde telecomprovider Voys is ISO-gecertificeerd

Van 7 juli 2022

Voys is CO2-neutraal, doen we aan ‘greenwashen’?