Een betere communicatieoplossing voor je goededoelenorganisatie die helpt bij het bouwen en onderhouden van de zaken die belangrijk zijn: relaties met je partners en donateurs.
Is jouw organisatie een goed doel met een CBF-keurmerk? Dan gebruik je onze diensten tegen een flink gereduceerde prijs.
Per gebruiker, per maand
Per gebruiker, per maand
voor een voorstel op maat
Met 18 ervaring, is Voys de meest ervaren cloudprovider in Europa met de hoogste klanttevredenheid. Meer dan 18.000 bedrijven, waaronder vele goede doelen, maken dagelijks gebruik van ons betrouwbare telefonienetwerk.
We ontwikkelen onze communicatieoplossingen met één doel: het verbeteren van de relaties tussen organisaties en hun omgeving. Daarbij ondersteunen we onder andere het Rode Kruis, KNRM, Spieren voor Spieren, Humanitas en Artsen zonder Grenzen met onze telefonieoplossing.
Dit zijn vijf belangrijke redenen waarom goede doelen kiezen voor Voys.
Wij begrijpen dat elke euro die je als goed doel kunt besparen op je operationele kosten er één is. Daarom helpen wij goede doelen met een CBF-keurmerk heel graag met een telefonie-oplossing met een vaste doorlopende korting van gemiddeld 40% ten opzichte van onze reguliere prijzen.
Op die manier hopen wij een heel klein steentje bij te dragen aan jullie goede zaak.
Veel van de goede doelen die we ondersteunen hebben meerdere vestigingen.
Met Voys beheer je jouw telefonie-oplossing in één overzichtelijke cloudomgeving die in meerdere talen beschikbaar is. Je krijgt ondersteuning in het Engels, Duits en Nederlands van onze collega’s, die gewend zijn om in een internationale context te opereren.
Onze cloudtelefonie-oplossing maakt van je browser een telefoon en van je mobiele telefoon een zakelijk toestel. Zo kun je optimaal remote en hybride werken, of je nu op kantoor in Arnhem werkt of vanuit Den Haag in je thuiskantoor.
Voys Pulse geeft je eenvoudig inzicht in de bereikbaarheid van je collega’s.
Maak slim gebruik van de resources van je totale organisatie. Gebruik meerdere telefoonnummers om verschillende doelgroepen snel en succesvol te helpen, en maak slim gebruik van de beschikbaarheid van je collega’s om relaties gezamenlijk goed te ondersteunen.
Voys Reach kijkt daarbij naar bestaande relaties, om mensen van buiten je organisatie gelijk aan de juiste collega te verbinden.
Integratie van telefonie en je helpdesksysteem, CRM-pakket of andere interne applicaties? Voys heeft meer dan 80 standaardintegraties met alle populaire nationale en internationale systemen, zoals Microsoft Teams, HubSpot en Exact. Ook maatwerkintegraties zijn vrijwel altijd te realiseren.
Ondersteun je klanten beter en verbeter je klantrelatie met onze schaalbare telefonieoplossing die eenvoudige integreert met CRM- en helpdesksystemen.
In ons online beheersysteem maken we jouw bedrijf optimaal bereikbaar voor jouw klanten. Met functies als belgroepen en openingstijden hoef je geen telefoontje van een potentiële klant meer te missen.
Telefonie via Voys schaalt altijd mee met de grootte van je bedrijf. Onze servers zijn van de hoogste kwaliteit en worden continu gemonitord, zodat ze maximale uptime hebben.
Telefonie van Voys is voordelig. Je weet precies waar je aan toe bent: voor een vast bedrag per maand gebruik je alle mogelijkheden van onze online telefoniecentrale en bellen is daarbij inbegrepen.
Heb je al telefoonnummers, dan kunnen we die eenvoudig overnemen van je huidige provider. In de tussentijd blijf je gewoon bereikbaar. Nieuwe telefoonnummers hebben we op voorraad in elke regio: van Enschede tot Amsterdam en van Maastricht tot Groningen.
Kies voor een los nummer, of een blok van 10, 100 of 1000 nummers. Internationale nummers leveren we in meer dan 50 landen.
Wij leveren je gebruiksklare telefoons. Deze sluit je aan op je internetverbinding en je kunt direct bellen.
Zijn jij en je collega’s regelmatig onderweg? Schakel dan eenvoudig je nummer door naar je mobiele telefoon of gebruik onze App.
De webphone verandert elke computer in een telefoon en is ideaal voor het moderne kantoor en je thuiswerkplek. Zorg daarbij wel voor een goede headset.
Freedom: zo heet onze prijswinnende online telefooncentrale. Hierin beheer je eenvoudig alle communicatie-instellingen van je bedrijf. Zo ben je optimaal bereikbaar voor jouw klanten.
Innovatieve features als Pulse en Reach zorgen ervoor dat vragen van klanten uitkomen bij de juiste collega. Dit maakt klantcontact persoonlijk en effectief. Zo bouw je aan wat werkelijk belangrijk is: je klantrelatie.
vertrouwen dagelijks op Voys voor hun telefonische bereikbaarheid en bellen gemiddeld 408.000 minuten per dag via ons betrouwbare platform.
In 2006 begonnen, en in 2024 nog steeds één van de snelstgroeiende telefonieproviders van Europa.
kregen we van onze klanten, met een gemiddeld cijfer van een 9 over het afgelopen jaar! Dat is de hoogste gemiddelde klantbeoordeling in de telecomwereld.
14 juni 2024
29 mei 2024
17 mei 2024
3 mei 2024
1 mei 2024
30 april 2024
29 april 2024
29 april 2024
25 april 2024
24 april 2024
Ben jij een goed doel met een CBF-keurmerk en wil je graag meer informatie over de communicatieoplossing die Voys kan bieden voor jouw organisatie. Vraag dan een vrijblijvende offerte bij ons op! Wij nemen binnen een werkdag contact met je op.