Een betere communicatieoplossing voor je goededoelenorganisatie die helpt bij het bouwen en onderhouden van de zaken die belangrijk zijn: relaties met je partners en donateurs.
Is jouw organisatie een goed doel met een CBF-keurmerk? Dan gebruik je onze diensten tegen een flink gereduceerde prijs.
Per gebruiker, per maand
Per gebruiker, per maand
voor een voorstel op maat
Met 18 ervaring, is Voys de meest ervaren cloudprovider in Europa met de hoogste klanttevredenheid. Meer dan 18.000 bedrijven, waaronder vele goede doelen, maken dagelijks gebruik van ons betrouwbare telefonienetwerk.
We ontwikkelen onze communicatieoplossingen met één doel: het verbeteren van de relaties tussen organisaties en hun omgeving. Daarbij ondersteunen we onder andere het Rode Kruis, KNRM, Spieren voor Spieren, Humanitas en Artsen zonder Grenzen met onze telefonieoplossing.
Dit zijn vijf belangrijke redenen waarom goede doelen kiezen voor Voys.
Heb je al telefoonnummers, dan kunnen we die eenvoudig overnemen van je huidige provider. In de tussentijd blijf je gewoon bereikbaar. Nieuwe telefoonnummers hebben we op voorraad in elke regio: van Enschede tot Amsterdam en van Maastricht tot Groningen.
Kies voor een los nummer, of een blok van 10, 100 of 1000 nummers. Internationale nummers leveren we in meer dan 50 landen.
Wij leveren je gebruiksklare telefoons. Deze sluit je aan op je internetverbinding en je kunt direct bellen.
Zijn jij en je collega’s regelmatig onderweg? Schakel dan eenvoudig je nummer door naar je mobiele telefoon of gebruik onze App.
De webphone verandert elke computer in een telefoon en is ideaal voor het moderne kantoor en je thuiswerkplek. Zorg daarbij wel voor een goede headset.
Freedom: zo heet onze prijswinnende online telefooncentrale. Hierin beheer je eenvoudig alle communicatie-instellingen van je bedrijf. Zo ben je optimaal bereikbaar voor jouw klanten.
Innovatieve features als Pulse en Reach zorgen ervoor dat vragen van klanten uitkomen bij de juiste collega. Dit maakt klantcontact persoonlijk en effectief. Zo bouw je aan wat werkelijk belangrijk is: je klantrelatie.
vertrouwen dagelijks op Voys voor hun telefonische bereikbaarheid en bellen gemiddeld 408.000 minuten per dag via ons betrouwbare platform.
In 2006 begonnen, en in 2024 nog steeds één van de snelstgroeiende telefonieproviders van Europa.
kregen we van onze klanten, met een gemiddeld cijfer van een 9.6 over het afgelopen jaar! Dat is de hoogste gemiddelde klantbeoordeling in de telecomwereld.
7 maart 2024
27 februari 2024
23 februari 2024
21 februari 2024
19 februari 2024
14 februari 2024
10 januari 2024
29 december 2023
21 december 2023
21 december 2023
Ben jij een goed doel met een CBF-keurmerk en wil je graag meer informatie over de communicatieoplossing die Voys kan bieden voor jouw organisatie. Vraag dan een vrijblijvende offerte bij ons op! Wij nemen binnen een werkdag contact met je op.