Je klanten optimaal ondersteunen én je klantrelaties verbeteren met onze schaalbare telefonie-oplossing voor het MKB, die eenvoudig integreert met CRM- en helpdesksystemen.
Voys levert al 18 jaar cloudtelefonie. Daarmee zijn we de meest ervaren cloudprovider in Nederland met bovendien de hoogste klanttevredenheid.
Dit zijn 6 redenen waarom onze 17.000+ klanten iedere dag op Voys vertrouwen.
Met innovatieve features als Pulse en Reach zorgen we ervoor dat jouw klant automatisch wordt verbonden met de juiste collega. Degene die deze klant kent en kan helpen. Lookup en Popup geven daarbij de juiste klantinformatie, zodat de collega gelijk weet wie er aan de lijn is.
Zo wordt er aanzienlijk minder doorverbonden en zijn gesprekken simpelweg korter. Dat klinkt als een efficiënte kostenbesparing, maar nog belangrijker: je bouwt zo aan een waardevolle klantrelatie.
Telefonie via Voys schaalt altijd mee met de grootte van je bedrijf, zonder dat je daarbij vast zit aan langdurige contracten. Onze 18 jaar innovatie zorgt daarbij voor de hoogste gesprekskwaliteit en het beste netwerk.
Freedom, ons prijswinnende cloud-telefonieplatform, maakt het wijzigen van instellingen eenvoudig. Daarnaast geef je zelf eenvoudig aan of en hoe ze bereikbaar zijn via de Webphone en smartphone apps. En heb je hulp nodig, dan zit ons geweldige klantgeluk-team voor je klaar: we hebben namelijk de hoogste klanttevredenheid in de telecomsector.
Telefonie van Voys is voordelig. Je weet precies waar je aan toe bent: voor een vast bedrag per maand gebruik je alle mogelijkheden van onze online centrale en bellen is daarbij inbegrepen. Je kunt zorgeloos afschalen en opschalen, want alle diensten zijn per dag opzegbaar en te activeren.
Met de Webphone en onze smartphone apps werk je op iedere locatie alsof je op kantoor bent. Of dat nou in Nederland of in het buitenland is.
Daarbij is Voys in meer dan 50 landen actief. Zo beheer je als internationaal opererende organisatie alle telefoonnummers en telefoniezaken in één online eenvoudige, meertalige omgeving.
Integratie met je helpdesk systeem, CRM pakket of branchespecifieke pakket is eenvoudig. Voys heeft meer dan 120 standaard integraties met alle populaire nationale en internationale systemen. Zo integreer je hoogwaardige telefonie snel met Microsoft Teams, HubSpot, Exact of jouw specifieke pakket.
Ondersteun je klanten beter en verbeter je klantrelatie met onze schaalbare telefonieoplossing die eenvoudige integreert met CRM- en helpdesksystemen.
In ons online beheersysteem maken we jouw bedrijf optimaal bereikbaar voor jouw klanten. Met functies als belgroepen en openingstijden hoef je geen telefoontje van een potentiële klant meer te missen.
Telefonie via Voys schaalt altijd mee met de grootte van je bedrijf. Onze servers zijn van de hoogste kwaliteit en worden continu gemonitord, zodat ze maximale uptime hebben.
Telefonie van Voys is voordelig. Je weet precies waar je aan toe bent: voor een vast bedrag per maand gebruik je alle mogelijkheden van onze online telefoniecentrale en bellen is daarbij inbegrepen.
Heb je al telefoonnummers, dan kunnen we die eenvoudig overnemen van je huidige provider. In de tussentijd blijf je gewoon bereikbaar. Nieuwe telefoonnummers hebben we op voorraad in elke regio: van Enschede tot Amsterdam en van Maastricht tot Groningen.
Kies voor een los nummer, of een blok van 10, 100 of 1000 nummers. Internationale nummers leveren we in meer dan 50 landen.
Wij leveren je gebruiksklare telefoons. Deze sluit je aan op je internetverbinding en je kunt direct bellen.
Zijn jij en je collega’s regelmatig onderweg? Schakel dan eenvoudig je nummer door naar je mobiele telefoon of gebruik onze App.
De webphone verandert elke computer in een telefoon en is ideaal voor het moderne kantoor en je thuiswerkplek. Zorg daarbij wel voor een goede headset.
Freedom: zo heet onze prijswinnende online telefooncentrale. Hierin beheer je eenvoudig alle communicatie-instellingen van je bedrijf. Zo ben je optimaal bereikbaar voor jouw klanten.
Innovatieve features als Pulse en Reach zorgen ervoor dat vragen van klanten uitkomen bij de juiste collega. Dit maakt klantcontact persoonlijk en effectief. Zo bouw je aan wat werkelijk belangrijk is: je klantrelatie.
vertrouwen dagelijks op Voys voor hun telefonische bereikbaarheid en bellen gemiddeld 408.000 minuten per dag via ons betrouwbare platform.
In 2006 begonnen, en in 2024 nog steeds één van de snelstgroeiende telefonieproviders van Europa.
kregen we van onze klanten. Gemiddeld over het afgelopen jaar is ons cijfer een 9! Dat is de hoogste klantbeoordeling in de telecomwereld.
Sinds 2012 verzamelen én publiceren we de beoordelingen van onze klanten. Trots zijn we op het feit dat we meer dan 4.100 reviews kregen en Voys over het afgelopen jaar als gemiddeld cijfer een 9.3 van ze krijgt.
Netjes en compleet geleverd, 1 lijn, bij niet opnemen ontvang ik een mail, meer vooralsnog niet nodig
Sander, Simol Beheer BV
Wij zijn erg tevreden met het pakket van Voys. Ook zijn we erg tevreden over de service.
Rick, Duurzaambedrukt.nl
Super tevreden met begeleiding gedurende aanmelding en implementatie. Overstap goed verlopen. Product/app werkt naar verwachtging.
Erik, De Wagenparkbeheerders
E.e.a. was snel geregeld, en op een heel persoonlijke manier. Ook een vraag die we hadden over gidsvermelding is grondig uitgezocht en beantwoord.
Rolf, Thunderbyte.AI
Makkelijk systeem om mee te werken, snel geinstalleerd, werkt goed en snelle en vriendelijke klantenservice. Een aanrader!
Tamara, Fysiotherapie Broekhuizen
Erg goede dienst.
Alles in een voor een vast bedrag.
Telefooncentrale makkelijk te gebruiken
Jesse, Xoric
Stel in onze vriendelijke telefoniecentrale zelf in hoe je bereikbaarheid wilt zijn, zodat je klanten altijd een optimale ervaring hebben als ze je bellen.
Vraag snel een vrijblijvende offerte op maat aan. Deze krijg je binnen een werkdag.
Ja, ik ontvang graag een offerte!