Voys levert al 17 jaar communicatie-oplossingen. Wat je communicatiewensen ook zijn, de grootzakelijke cloud-oplossingen van One maken jouw organisatie klaar voor vandaag en de toekomst.
Het wordt ook wel enterprise VoIP genoemd. Dit zijn VoIP oplossingen specifiek gericht op grote bedrijven en organisaties. Bij One communiceer je volledig via de cloud. Daarmee ben je altijd up to date en maak je je organisatie optimaal flexibel en toekomstbestendig.
De communicatie-oplossingen van One integreren met alle mogelijke toepassingen. Daarmee maken ze niet alleen jouw collega’s, maar ook jouw klanten gelukkig.
One biedt optimale bereikbaarheid voor de grootzakelijke markt. Je organisatie belt via de cloud en je collega’s schakelen naadloos tussen telefoon, pc, smartphone app en elkaar. Daarmee wordt je organisatie optimaal bereikbaar en verhoog je de efficiëntie van het contact met je relaties.
Met One Contact Center, powered by Mitel, haal je het contact center van de toekomst in huis. Alle communicatiestromen komen daar binnen op één centrale plek. Niet alleen van telefonie, chat en e-mail, maar ook van WhatsApp en social media. Je beschikbaarheid en alle statistieken overzie je continu op een overzichtelijk dashboard.
Van gemeente tot warenhuis en van bank tot uitzendbureau. Voys One levert een maatwerkoplossing voor elk type organisatie.
Geen organisatie is hetzelfde: daarom heeft One voor elk bedrijf een passend aanbod. Hoe? Door te koppelen met de handigste businesstools.
Het platform van One koppelt eenvoudig Microsoft Teams van Office 365, Zo creëer je een kantoortelefoon verpakt in de Teams App.
Embrace Customers is een online klantcontactcenter voor woningcorporaties. Het programma laat chat, telefonie, e-mail en websites zien in één tijdlijn.
Call Care is er voor makelaars, advocaten en de zorg. De service is specialist in telefonist(e) op afstand, agendabeheer en e-mail verwerken.
Het Voys One platform is volledig redundant uitgevoerd en netwerk en hardware worden via de cloud constant voorzien van updates. Mitel is onze trusted supplier van hardware en software.
Elke klant krijgt toegang tot een eigen online omgeving in een separaat netwerk met volledig inzicht. Hierin monitor je zelf de prestaties van het platform en heb je direct inzicht in alle statistieken.
De oplossingen van Voys One zijn technische hoogstandjes en worden continu vernieuwd met de nieuwste mogelijkheden. En omdat alles in de cloud staat, veroudert je centrale nooit!
Samen! Je vervangt niet vaak een telefoniesysteem en we kunnen uit ervaring zeggen: het is nogal een dingetje.
Tijdens het project bieden we realtime inzicht in de voortgang door middel van online documenten. Om de implementatie zo soepel mogelijk te laten verlopen en verwachtingen waar te kunnen maken, werken wij volgens bovenstaande fases.
Bel ons op 050 700 99 22 voor een goed gesprek, stuur een mail of kom langs voor een kop koffie.