Niets aan de hand, alle systemen werken naar behoren

Status van diensten

Telefonieverkeer

Providers

4G Apps

Voys One platform

Internationale telefoonnummers

Webphone

Geen storing en toch problemen met je telefonie?

  • Wellicht kan dit je helpen?

    Dit zijn de mogelijke oorzaken:

    • Een storing bij je internetprovider. Kijk op de website van je eigen provider of er bekende problemen zijn.
    • Een storing in je netwerk. Dit kan bijvoorbeeld een router of switch zijn die niet naar behoren werkt. Neem contact op met je netwerkbeheerder als je vermoedt dat het probleem aan je netwerk ligt.

    Blijf je problemen houden?

    • Zie hieronder ook onze handleidingen met video’s.
    • Lukt het daarmee niet, bel ons dan op 050 700 9920. Ons team Klantgeluk helpt je graag verder.
  • Mijn telefoons werken niet meer

    Als je telefoons niet meer werken, probeer dan eerst het volgende:

    Herstart je router

    Haal 10 seconden het stroom van je router. Je internetverbinding ververst zich en je toestellen gaan zich opnieuw registreren. Dit lost heel veel problemen heel snel op.

    Herstart je toestel

    Is het nog niet opgelost? Haal dan vervolgens 10 seconden het stroom van je toestel. Wacht 10 seconden en sluit je toestel weer aan. In het geval van een draadloze handset, haal dan het stroom van het basisstation.

    No luck? We helpen graag!

    Lukt het zo nog niet, kijk dan eens in onze handleidingen, of zoek in de veelgestelde vragen. Kom je er dan nog niet uit? Neem dan contact met ons op. We krijgen het zeker weer aan de praat voor je.

  • Doorschakelen naar mobiel nummer of Voys App

    Werkt je internet op kantoor of thuis niet? We hebben een snelle oplossing om toch bereikbaar te blijven.

    • Schakel je telefoonnummer door naar je mobiele telefoonnummer. Dit stel je heel makkelijk zelf in.
    • Gebruik de Voys 4G app. Hierop ben je gewoon bereikbaar op je zakelijke nummer en kun je ook uitgaand bellen via je account bij Voys.
ebook-starten-zelfsturing-succesvol-samenwerken-fouten-maken

Opgeloste storingen

We zetten alles op alles om storingen te voorkomen. Zo is ons netwerk volledig redundant uitgevoerd. Toch hebben we af en toe een storing. Soms ligt het probleem in ons eigen netwerk, maar meestal bij een leverancier, een internetknooppunt of een andere provider. Daar kunnen niets aan doen, behalve er open over zijn. Daarom houden we een overzicht bij met de opgeloste storingen van de afgelopen tijd.

 

Storingsberichtenservice

Wil je een sms-bericht ontvangen als er een storing is? Meld je dan aan voor de gratis storingsberichtenservice. Je ontvangt een sms wanneer er een storing met grote impact is en nog een sms wanneer deze is opgelost.

Helaas...

De 15 minuten zijn verlopen. Dat betekent dat je nummer(s) niet meer is/zijn gereserveerd.

Als je het snel nogmaals probeert zou het kunnen dat je jouw gekozen nummer(s) nog kunt redden van andere kapers op de kust.  Maar hier geldt wel: weg = pech

We kunnen deze review zo niet vinden

Erg vervelend dat we deze specifieke review niet voor je kunnen vinden. Bekijk al onze reviews om erachter te komen wat klanten van ons vinden!

Kiyoh pagina!