Bied optimale klantondersteuning en verbeter je klantrelaties met de geavanceerde alles-in-een-oplossing van Voys.
Met het innovatieve alles-in-een-platform van Voys beheer je interne en externe communicatie op één centrale plek, van samenwerken met je collega’s tot het contact met je klanten.
Mogelijkheden te over: telefonie, videobellen, chatten, bestanden delen én slimme klantcontact features.
Met het geavanceerde cloud-telefoniesysteem van Voys ben je optimaal bereikbaar voor jouw klanten. Jij bent in control en bereikbaar hoe jij dat wilt: via een vast toestel, de desktop app of mobiele app.
En er is meer: zo zorg je er met slimme features voor dat jouw klant direct de juiste collega aan de lijn krijgt.
Ontvang meer informatieVan kleine klantcontactteams tot grotere omni-channel supportteams: met Ascend’s klantcontact features, inclusief AI-gedreven workflows, til je je klantcontact naar een hoger niveau.
Slimme dashboards en rapportages bieden inzicht in de prestaties van de contactteams, zo kun je je diensten continu verbeteren.
Ontdek Contact CenterOf je nu vanuit huis werkt of op een zonnige bestemming: waar ter wereld je ook bent, met Voys blijf je gewoon in je contact met je collega’s door met ze te chatten of videobellen.
En wil je een bestand delen met je collega’s? Ook dat doe je in dezelfde, eenvoudige beheeromgeving. Zo hoef je niet te switchen tussen systemen.
Meer over samenwerkenVoys levert al 18 jaar cloudtelefonie aan slimme bedrijven. Daarmee zijn we de meest ervaren cloudprovider in Nederland met bovendien de hoogste klanttevredenheid.
Dit zijn 3 redenen waarom meer dan 19.000 klanten elke dag vertrouwen op Voys.
Werk slim en integreer de telefonie van Voys eenvoudig met een heleboel CRM-pakketten en andere branchespecifieke systemen. Zo verhoog je de productiviteit van jouw organisatie.
Koppel je hoogwaardige telefoniesysteem snel en simpel met bijvoorbeeld Microsoft Teams, HubSpot, Slack of een tool naar jouw keuze.
In jouw cloud-communicatieplatform Ascend wijzig je eenvoudig de bereikbaarheid van jou en je collega’s, of dat nu via een vast telefoontoestel, de desktop app of smartphone app is.
En heb je hulp nodig? Dan staan we voor je klaar met fantastische support die wordt beoordeeld met de hoogste klanttevredenheid in de telecomsector.
Met onze desktop app voor op je laptop en smartphone apps werk je vanaf elke locatie alsof je op kantoor bent. Of dat nu in Nederland of in het buitenland is.
Voys is in meer dan 50 landen actief. Zo beheer je als internationaal opererend bedrijf alle telefoniezaken in één online, eenvoudige omgeving.
Stap voor stap! Je vervangt je communicatiesysteem niet vaak, daarom ontzorgen we je van A tot Z.
Eerst brengen we de wensen van jouw organisatie zorgvuldig in kaart, daarna richten we het platform stap voor stap in. Zo zorgen we ervoor dat je collega’s en jij straks optimaal bereikbaar zijn.
Heb je al telefoonnummers, dan kunnen we die eenvoudig overnemen van je huidige provider. In de tussentijd blijf je gewoon bereikbaar. Nieuwe telefoonnummers hebben we op voorraad in elke regio: van Enschede tot Amsterdam en van Maastricht tot Groningen.
Kies voor een los nummer, of een blok van 10, 100 of 1000 nummers. Internationale nummers leveren we in meer dan 50 landen.
Wij leveren je gebruiksklare telefoons. Deze sluit je aan op je internetverbinding en je kunt direct bellen.
Zijn je collega’s en jij regelmatig onderweg? Geen zorgen! Je bent bereikbaar op je al je devices: via de mobiele app, de desktop app of een vast toestel.
Met onze slimme apps ben je flexibel bereikbaar, ideaal voor het moderne kantoor en je thuiswerkplek.
In jouw online beheerplatform beheer je eenvoudig alle communicatie-instellingen van je bedrijf. Zo ben je optimaal bereikbaar voor jouw klanten.
Van CRM-integraties tot dashboarding: je kunt jouw telefonie helemaal aanpassen aan jouw wensen. Zo gebruik je niet meer dan je nodig hebt en bouw je aan wat werkelijk belangrijk is: je klantrelatie.
vertrouwen dagelijks op Voys voor hun telefonische bereikbaarheid en bellen gemiddeld 408.000 minuten per dag via ons betrouwbare platform.
in het bieden van slimme communicatieoplossingen. In 2006 begonnen, en nu nog steeds één van de snelstgroeiende providers van Europa.
kregen we van onze klanten. Over het afgelopen jaar is ons cijfer gemiddeld een 9! Dat is de hoogste klantbeoordeling in de telecomwereld.
Sinds 2012 verzamelen én publiceren we de beoordelingen van onze klanten. Trots zijn we op het feit dat we meer dan 4.200 reviews kregen en Voys over het afgelopen jaar als gemiddeld cijfer een 9 van ze krijgt.
Netjes en compleet geleverd, 1 lijn, bij niet opnemen ontvang ik een mail, meer vooralsnog niet nodig
Sander, Simol Beheer BV
Wij zijn erg tevreden met het pakket van Voys. Ook zijn we erg tevreden over de service.
Rick, Duurzaambedrukt.nl
Super tevreden met begeleiding gedurende aanmelding en implementatie. Overstap goed verlopen. Product/app werkt naar verwachtging.
Erik, De Wagenparkbeheerders
E.e.a. was snel geregeld, en op een heel persoonlijke manier. Ook een vraag die we hadden over gidsvermelding is grondig uitgezocht en beantwoord.
Rolf, Thunderbyte.AI
Makkelijk systeem om mee te werken, snel geinstalleerd, werkt goed en snelle en vriendelijke klantenservice. Een aanrader!
Tamara, Fysiotherapie Broekhuizen
Erg goede dienst.
Alles in een voor een vast bedrag.
Telefooncentrale makkelijk te gebruiken
Jesse, Xoric
Bied een optimale klantcontactervaring en kies de slimme communicatie-oplossing van Voys voor jouw organisatie.
Vraag nu een vrijblijvende offerte op maat aan, deze ontvang je binnen een werkdag.
Ja, ik ontvang graag een offerte