Een ongezouten mening

Klantervaringen

Sinds 2012 verzamelen en publiceren we de ervaringen van klanten. Minder goede beoordelingen met verbeterpunten komen natuurlijk ook direct online. Inmiddels hebben we meer dan 4000 reviews ontvangen met een 8.8 als gemiddeld cijfer.
8.8
  • 8

    Automobielbedrijf Niek Beers

    Automobielbedrijf Niek Beers

    snelle service

    na een stroef begin (niet terug gemaild) heeft zijn collega het opgepakt en het meer dan waargemaakt. Alles snel omgezet en met 2 dagen bellen. Top!

    31 mei 2021

  • 10

    NHWS

    Martijn

    Top

    Alles werkte zonder al te veel omhaal. Lekker hoor! Ook duidelijke backoffice waar alles makkelijk is in te stellen.

    21 mei 2021

  • 6

    Stramark

    Wouter

    VOIP zoals het hoort, maar blijft ingewikkeld.

    Voip heb ik al een tijd draaien bij Voys. Overstap was ok. de omgeving blijft toch lastig te begrijpen, logica blijft lastig. Usability blijft een ding. Ook na 6 maanden zoek ik naar de beste methode om bepaalde dingen te regelen. (zoals een vakantie van een medewerker.)

    Nu NET connectie gemaakt met Voip over MS Teams. Hier was de klantervaring beroerd. De medewerkers zijn altijd beschikbaar en reageren snel. Technisch / het proces en de uitleg/handleiding was het teleurstellend.

    17 mei 2021

  • 10

    Rollers BV

    Reinier

    Heel klantvriendelijk en goed bereikbaar

    Heel klantvriendelijk en goed bereikbaar

    30 april 2021

  • 8

    start art

    dirk stork

    Alles naar wens

    Voys doet wat het moet doen.

    26 april 2021

  • 9

    Informatieschermen BV

    Bas

    Vriendelijk en vlot geholpen, zeer goede nazorg.

    Op zoek naar een andere aanbieder kwamen wij Voys tegen. Bij Voys zijn wij vriendelijk en deskundig geholpen en het resultaat is dat we nu weer met een blij gezicht aan de telefoon hangen.

    23 april 2021

  • 10

    Globi

    Rosanne

    Heel soepel en gebruiksvriendelijk

    Ik ben blij met Voys! Soepel online systeem en fijne snelle klantenservice.

    20 april 2021

  • 10

    Stichting Groenkeur

    Dick Oosthoek

    Goede en snelle oplossing voor professionele telefooncentrale

    Na mijn eerste contact werd ik snel geholpen. na ondertekening van de offerte waren we binnen 1 dag live.

    Het was al goed voorbereid en bij vragen krijg je snel contact en uitleg.

    In de dagen erna kregen we regelmatig mails met nieuwe instructies.

    De bediening via meerdere devices pas je eenvoudig aan

    19 april 2021

  • 10

    Magna Entertainment

    Dion

    Goede service en goed product

    Medewerkers denken goed mee. Instellen belplan etc. is uitgebreid en relatief eenvoudig. Aanrader!

    16 april 2021

  • 10

    SpaCity BV

    Mo

    Geniaal!!

    Goede Service van a tot z. Complete telecom oplossing verzorgd op de zaak was plug and play. Service en aftersales is goed geregeld! ga zo door!

    15 april 2021

  • 9

    T&l zorg

    Tufan

    Proffesioneel

    Heldere uitleg goed klant contact met duidelijke hulp klasse

    7 april 2021

  • 10

    Webprepare

    Jordy

    Uitstekende service

    Overgestapt van een reseller naar Voys i.v.m. onbeperkt uitbellen. Prima ervaring. Overstap nagenoeg geruisloos verlopen en verder is er ook veel inbegrepen qua modules.

    1 april 2021

  • 8

    XORIC

    Jesse

    Erg goed en eenvoudig

    Erg goede dienst.
    Alles in een voor een vast bedrag.
    Telefooncentrale makkelijk te gebruiken.

    19 maart 2021

  • 9

    Hotel-Restaurant De 4 Jaargetijde

    Jeroen

    Fijn gebruik, maar toch best moeilijk in te stellen.

    Zonder hulp van de technische man was instellen mij niet zomaar gelukt. Als alles goed staat werkt het helemaal naar wens.

    19 maart 2021

  • 10

    Dd-e.shop

    Marian

    Gewoon goed

    Nog maar net klant maar alles werkt goed en er zijn plenty mogelijkheden. Fijn

    15 februari 2021

  • 2

    De Interieurstudio

    Jolanda

    Nog niet tevreden en tijdrovend

    Voordat de app op de telefoon werkt meermaals met helpdesk moeten bellen. Voicemail werkt nog steeds niet.

    Achteraf had ik liever losse simyo kaart gekocht en die in iPhone gebruikt. Goedkoper en makkelijker

    6 februari 2021

  • 10

    Vlekkeloos.

    Elmer

    Altijd goed

    Terug van weggeweest. Ik was al jaren klant en ging even mee een aanbeveling van iemand anders. Juist. Dat was niks. Ik ben blij weer klant bij Voys te zijn, nu is mijn bereikbaarheid weer Vlekkeloos. geregeld;)

    4 februari 2021

  • 6

    Peper Vastgoed

    Tjeerd

    Let goed op als je met Apple werkt.

    Let goed op als je zelf gebruik maakt van iOS. App werkt niet goed. Verder moet je Chrome gebruiken als je van de webphone gebruik wilt maken, best irritant. Als je alles op Apple draait zou ik Voys niet aanraden. Support is altijd bereikbaar en hulpvaardig. Dashboard werkt verder prettig en is overzichtelijk. Ik ben rond aan het kijken naar een ander product aangezien er vanuit Voys aangegeven wordt dat het probleem mede bij Apple ligt en niet aangepakt gaat worden. Oplossing is op 4g bellen, wifi uitschakelen en na het bellen weer aan te zetten. Zelf geen zin om daar aan te denken 🙂 Was prettig geweest als dit duidelijk was gecommuniceerd bij de start. Na aandringen is er een artikeltje geplaatst. Verder stoort het me dat een review lager dan een 6 pas 7 dagen na plaatsing wordt gepubliceerd.

    3 februari 2021

  • 10

    REUZEit BV

    Yordi van den Bulk

    Ik moest even wennen aan het dashboard. Maar nu TOP!

    Als je het dashboard eenmaal leert kennen, dan kan je er leuke dingen mee doen!

    klantenservice is perfect! ze staan altijd voor je klaar met veel geduld.

    De VO-IP kwaliteit is zeer aannemelijk met veel opties.
    Veel plugins die naar wens kunnen worden ingesteld om je bedrijf te helpen voor werknemer en voor klant.

    28 januari 2021

  • 10

    Stichting Martial Arts Academy

    Logan

    Van bestellen tot een werkende dienst, top service!

    Ik kwam van Vodafone omdat ze mijn vast-op-mobiel al langere tijd niet meer ondersteunen en inmiddels ook problemen veroorzaakte met verlengen. Je bent altijd wat huiverig als je een vast nummer overzet. De angst dat er iets mis gaat en het nummer kwijt is… Ergst dat je kunt bedenken als ondernemer.

    Alles liep soepel op een klein netwerk ding na. Dit was snel verholpen. De medewerkers zijn erg betrokken en handelen keurig netjes. Ook het hebben van een vast aanspreekpunt is prettig.

    Aankomende periode gaan wij ons keuze menu verder professioneel inrichten en heb er alle vertrouwen in dat ik nog jaren tevreden klant blijf.

    28 januari 2021

  • 9

    Onder Zeil

    Dorine Borkent

    Goed

    Prima geholpen met mijn vragen en snel operationeel.

    25 januari 2021

  • 9

    SCRTY B.V.

    Norbert

    Geen zorgen over telefonie

    Het aanmelden bij Voys ging heel soepel, binnen een werkdag was alles geregeld. Voys biedt bovendien veel flexibiliteit met webhooks, openingstijden module, eenvoudig instelbaar keuzemenu en voicemail. Topproduct!

    14 januari 2021

  • 10

    Verhuurzondermakelaar.nl

    Ralph

    Super blij mee

    Ik heb Voys via google gevonden sinds ik op zoek was naar een 085 nummer voor mijn bedrijf. Kwaliteit/Prijs verhouding is uitstekend. Verder is de service zeer goed.

    6 januari 2021

  • 8

    VersaTech

    Raoul

    erg goed

    Werkt prima, voldoende uitleg. Erg mooie dienst

    7 december 2020

  • 9

    Yspeert Marketing

    Arjan

    Easy does it, en echte mensen hier. Fijn om te merken dat er nog bedrijven zijn die geloven in hun eigen mensen en hun klanten, en in een strakke en goede dienstverlening.

    12 augustus 2020

  • 9

    Vitis Advies

    Yakup

    Gewoon Top! Ben al jaren klant bij Voys en ze slagen er toch in om mij in positieve zin te verbazen! Ben overgegaan van het oude platform naar het nieuwe (huidige) en dit heeft zo zijn extra voordelen met betrekking tot gebruikersgemak en bereikbaarheid.

    24 juli 2020

  • 6

    Kleinstesoepfabriek

    Michel

    Okay We beginnen het nerdy systeem te begrijpen

    22 juli 2020

  • 8

    Rosarium Doorn BV

    Diederik van Huijstee

    Problemen zijn goed opgelost, zij het met wat haken en ogen De digitale telefooncentrale is een uitstekende oplossing voor de problemen in ons bedrijf. De software om mee te werken komt aanvankelijk flink ingewikkeld over. Het vergt flink wat tijd en moeite om hier wegwijs in te raken. vervolgens werkt bellen via de app eigenlijk heel matig. mij lijkt dat gerust gesteld kan worden dat je altijd een webphone nodig hebt. Deze hebben we nu, en nu werkt alles dan ook eindelijk prima.

    20 juli 2020

  • 9

    Autobestickeren.com

    Jesse

    Soepele overgang van Belcentrale (a.k.a. firma List & Bedrog) naar Voys De overgang ging zeer soepel. Een fijne helpdesk die gelijk voor je klaarstaat die je snel wegwijs maakt met het nieuwe systeem. Al met al een “plug-and-play” ervaring. Binnen een paar minuten was alles geregeld.

    20 juli 2020

  • 10

    GateSoftware

    Gabriel Thijssen

    Zeer tevreden Installatie en levering perfect geregeld. Kwaliteit van diensten top notch.

    14 juli 2020