Een ongezouten mening

Klantervaringen

Sinds oktober 2012 verzamelen en publiceren we de ervaringen van klanten. Minder goede beoordelingen met verbeterpunten komen natuurlijk ook direct online. Inmiddels hebben we 4000 reviews ontvangen met een 8.6 als gemiddeld cijfer.
8.6
  • 9

    Johan

    Het werkt en is gemakkelijk

    Je moet je er even in verdiepen, maar dan is Voys snel ingesteld en het werkt dan erg goed. Er zijn voldoende filmpjes met de instellingsmogelijkheden. We zijn nu goed bereikbaar vanuit verschillende toestellen, iets wat met ‘normale’ telefoonlijnen onmogelijk was.

    6 maart 2021

  • 8

    VersaTech

    Raoul

    erg goed

    Werkt prima, voldoende uitleg. Erg mooie dienst

    7 december 2020

  • 9

    Yspeert Marketing

    Arjan

    Easy does it, en echte mensen hier. Fijn om te merken dat er nog bedrijven zijn die geloven in hun eigen mensen en hun klanten, en in een strakke en goede dienstverlening.

    12 augustus 2020

  • 9

    Vitis Advies

    Yakup

    Gewoon Top! Ben al jaren klant bij Voys en ze slagen er toch in om mij in positieve zin te verbazen! Ben overgegaan van het oude platform naar het nieuwe (huidige) en dit heeft zo zijn extra voordelen met betrekking tot gebruikersgemak en bereikbaarheid.

    24 juli 2020

  • 6

    Kleinstesoepfabriek

    Michel

    Okay We beginnen het nerdy systeem te begrijpen

    22 juli 2020

  • 8

    Rosarium Doorn BV

    Diederik van Huijstee

    Problemen zijn goed opgelost, zij het met wat haken en ogen De digitale telefooncentrale is een uitstekende oplossing voor de problemen in ons bedrijf. De software om mee te werken komt aanvankelijk flink ingewikkeld over. Het vergt flink wat tijd en moeite om hier wegwijs in te raken. vervolgens werkt bellen via de app eigenlijk heel matig. mij lijkt dat gerust gesteld kan worden dat je altijd een webphone nodig hebt. Deze hebben we nu, en nu werkt alles dan ook eindelijk prima.

    20 juli 2020

  • 9

    Autobestickeren.com

    Jesse

    Soepele overgang van Belcentrale (a.k.a. firma List & Bedrog) naar Voys De overgang ging zeer soepel. Een fijne helpdesk die gelijk voor je klaarstaat die je snel wegwijs maakt met het nieuwe systeem. Al met al een “plug-and-play” ervaring. Binnen een paar minuten was alles geregeld.

    20 juli 2020

  • 10

    GateSoftware

    Gabriel Thijssen

    Zeer tevreden Installatie en levering perfect geregeld. Kwaliteit van diensten top notch.

    14 juli 2020

  • 10

    Somitra B.V.

    Sohrab

    zou niet beter kunnen Het voldoet aan al onze behoeften.

    14 juli 2020

  • 9

    Ticketlab

    Mark

    Professionele telefonie-oplossing met een zee aan mogelijkheden Erg positieve ervaringen na de eerste twee weken. Aanmelding en in gebruik nemen ging vlekkeloos. USB head set aansluiten, web phone installeren en ik was op m’n laptop bereikbaar op het nieuwe 085-nummer. De Voys Android app had ik bewust vantevoren geĂ¯nstalleerd voor een eerste indruk. Dergelijke apps zijn vaak van mindere kwaliteit of een hoop gedoe. Maar met deze van Voys goede ervaringen tot nu toe. Je online “telefooncentrale” is standaard zo ingericht dat je direct aan de slag kunt. Ik ontdek graag binnenkort alle mogelijkheden.

    13 juli 2020

  • 8

    Spa & Co

    Carmen

    Snelle en fijne service Het contact verliep vlot. Janine heeft met mij meegedacht over welke opties voor ons het beste waren. De app lijkt tot nu ook soepel te werken. Door tijdgebrek heb ik nog niet alles kunnen uitproberen maar van wat ik nu weet ben ik blij verrast over alle mogelijkheden, vooral de uitgebreide belplannen.

    9 juli 2020

  • 8

    Benediximus BV

    John

    Installation and start using is like a walk in the park Everything said in the title đŸ™‚

    8 juli 2020

  • 10

    Park Kroondomein Giethoorn

    Hugo

    Geweldig systeem voor ons vakantiepark Na bestelling waren wij zeer snel bereikbaar op ons nieuwe vaste nummer. De verschillende opties die Voys bied zijn nuttig en redelijk eenvoudig zelf toe te passen. Daarnaast staan er korte filmpjes met uitleg op de site die ons geholpen hebben het systeem snel en goed aan te passen aan onze wensen.

    22 juni 2020

  • 10

    Online Jungle

    Vyella

    Ik ben heel goed geholpen door Janine van Voys en ben helemaal tevreden! Ik had een offerte opgevraagd bij een andere partij, maar had na 2 weken nog steeds geen reactie. Daarom ben ik gaan Googlen en kwam bij Voys terecht. Na een aanvraag gedaan te hebben via hun website werd ik dezelfde dag nog gebeld, waarna ik de offerte ontving. Enkele dagen later ontving ik de telefoon, met instructie en was ik via een vast nummer bereikbaar. Ook werkt de Voys app echt top. Ik kan het iedereen aanraden.

    18 juni 2020

  • 9

    Ditio

    Menno

    Soepele overgang De communicatie qua planning en de uitvoering ervaar verliep helemaal zoals van te voren is besproken.

    11 juni 2020

  • 9

    Zeno

    Pieter

    Vriendelijke & snelle service Onlangs zijn we overgestapt van een andere provider naar Voys. Alles is super snel voor ons geregeld en het enige dat ik hoefde te doen is akkoord geven.

    3 juni 2020

  • 8

    Mr. C. de Vries Advocatuur

    Charissa De Vries

    Ik ben tevreden over de faxdienst van Voys Ik ben erg tevreden over de dienst van Voys. Het is makkelijk en snel. Een opmerking, wellicht een idee om de mogelijkheid te bieden om meerdere documenten in een fax te versturen via het online portaal.

    28 mei 2020

  • 9

    Moving Concepts

    Justin

    Mooi systeem, betaalbaar en klantvriendelijk bedrijf Mooi systeem, betaalbaar en klantvriendelijk bedrijf

    22 mei 2020

  • 10

    ErotiekDiscounter.nl

    ErotiekDiscounter.nl

    Super dienst Belplannen instellen is heel makkelijk met deze app. De kwaliteit van de lijn is ook super. Zeer tevreden.

    22 mei 2020

  • 8

    Cycledeal.nl

    Tom

    Prima Snelle keuze, door corona naar nieuwe telefonie oplossing. Snel live, duidelijk antwoord. En werking is prima!

    22 mei 2020

  • 6

    Unique Made

    IJsbrand Schipperus

    Niet alles mogelijk wat ik verwacht had Allereerste opzet was snel en gemakkelijk. Het uitwerken en volledig maken van de setup was even zoeken, voornamelijk omdat ik niet precies wist wat ik wilde en sommige dingen niet mogelijk waren. Uiteindelijk bijna alles voor elkaar gekregen. verbeterpunt: Bij uitbellen vanaf de app kan ik niet kiezen welk nummer de ontvanger ziet.

    20 mei 2020

  • 7

    Maaltijdservice.nl

    Benedicte

    Goede service maar nog een beetje uitvogelen hoe alles werkt Fijne service altijd snel geholpen, maar moet nog beetje uitvogelen hoe bepaalde dingen werken.

    20 mei 2020

  • 10

    Hageco

    Hans Gepkens

    Goed geregeld ben erg tevreden

    19 mei 2020

  • 10

    Atorka Ruitersport

    Hans van Dijk

    Super Prima geholpen met de installatie en uitleg op de site is ook heel duidelijk.

    18 mei 2020

  • 10

    Ag Joure

    Hans

    Super, ben er erg tevreden over Werkt makkelijk en er is zeer goede uitleg op jullie website (via video of beschrijving)

    18 mei 2020

  • 10

    BrinkVeld Projectburo

    Tina

    Niks niet moeilijk, aanrader! Het was allemaal super snel geregeld. Zowel de aanvraag als het 085-nummer als de overname van ons huidige telefoonnummer. Er wordt duidelijk verteld wat er gaat gebeuren en wat er van je verwacht wordt. Geen gedoe met telefoontjes die niet aankomen, perfect! De app werkt ook fantastisch om met de mobiele telefoon met het 085-nummer uit te bellen. Zeker een aanrader

    15 mei 2020

  • 10

    Woltex.nl Workwear & Safety

    Bert

    Top Eindelijk kunnen we het telefoonverkeer instellen zoals we dat willen. Dit betekent wel even studeren en nadenken maar dan heb je ook wel wat đŸ˜‰

    15 mei 2020

  • 6

    TAR Mentorschap

    gerrit

    slechte bereikbaarheid en storing Ik heb voys nu een aantal weken. Het vaste toestel was in storing en dat is uiteindelijk na een week opgelost. (prima ondersteuning trouwens). Daarvoor wel een aantal maal gebeld en zou ik teruggebeld worden (dat is ook wel gebeurd.). Maar uiteindelijk duurde dit een week. vervolgens een redelijk deel van een dag storing op de webphone en kon ik dus niet uitbellen.

    5 mei 2020

  • 10

    Mikkers Special Constructions

    sander

    helemaal top prima geholpen en alles top geregeld.

    30 april 2020

  • 1

    MAXcredible B.V.

    kees jan

    Valt zwaar tegen Zeer teleurstellend. een tweetal punten van een langere lijst. De app functioneert slecht op de Iphone. De kwaliteit van de gesprekken is slecht, een beetje beter als Wifi uitstaat maar dan is allerlei andere functionaliteit die nodig is niet beschikbaar dus dat is geen optie. Doorverbinden lukt meestal niet omdat het doorverbindscherm niet naar voren komt Op de app en de webphone is niet duidelijk via welke lijn een gesprek binnenkomt waardoor we niet weten met welke tekst we moeten opnemen.

    29 april 2020