Dé telefonie-oplossing voor jouw internationaal opererende organisatie

Met slim internationaal klantcontact ondersteun je jouw klanten optimaal en verbeter je de klantrelatie waar je ook bent.

Een flexibele telefonie-oplossing die je op een centrale plek beheert voor maximale lokale bereikbaarheid, én die naadloos integreert met je CRM- en helpdesksystemen.

  • Circle check filled Eenvoudig remote en hybride werken
  • Circle check filled Schaalbaar en flexibel
  • Circle check filled Slim delen van beschikbare resources
Voys is dé partner voor internationaal opererende bedrijven
Logo image
Logo image
Logo image
Logo image

Slimme bedrijven kiezen Voys

Voys levert al 18 jaar cloudtelefonie. Daarmee zijn we de meest ervaren cloudprovider in Nederland met de hoogste klanttevredenheid. Meer dan 18.000 klanten maken dagelijks gebruik van ons betrouwbare telefonienetwerk.

Zo’n 15% van deze klanten is internationaal actief. Deze bedrijven mogen we ondersteunen in de meer dan 50 landen waar wij telefonie leveren. Vier redenen waarom deze internationale bedrijven voor Voys kiezen:

1. Remote en hybride werken

Onze cloudtelefonie-oplossing maakt van de browser een telefoon. Ook met je mobiele toestel bel je eenvoudig uit met je zakelijke nummer. Zo kun je optimaal remote en hybride werken, of je nou op het kantoor in Brussel werkt of of in Duitsland belt vanuit je thuiskantoor.

2. Eenvoudig beheer, geweldige support

Beheer je telefonie-oplossing in één overzichtelijke cloudomgeving die in meerdere talen beschikbaar is. Krijg ondersteuning in het Engels, Duits en Nederlands van onze collega’s, die gewend zijn om in een internationale context te opereren.

3. Slim resources delen

Maak slim gebruik van de resources van je totale organisatie. Verdeel meertalige support over veschillende landen of vul gaten in de bezetting op met collega’s uit verschillende tijdzones. Voys maakt het op- en overnemen van elkaars telefonieverkeer eenvoudig.

4. Diepe integratie met landspecifieke applicaties

Integratie van telefonie en je helpdesksysteem, CRM-pakket of andere interne applicaties? Voys heeft meer dan 80 standaardintegraties met alle populaire nationale en internationale systemen, zoals Microsoft Teams, HubSpot en Exact. Ook maatwerkintegraties zijn vrijwel altijd te realiseren.

Telefoonnummers: overnemen of nieuw

Heb je al telefoonnummers, dan kunnen we die eenvoudig overnemen van je huidige provider. In de tussentijd blijf je gewoon bereikbaar. Nieuwe telefoonnummers hebben we op voorraad in elke regio: van Enschede tot Amsterdam en van Maastricht tot Groningen.

Kies voor een los nummer, of een blok van 10, 100 of 1000 nummers. Internationale nummers leveren we in meer dan 50 landen.

 

Werken waar, wanneer en hoe je wilt

Wij leveren je gebruiksklare telefoons. Deze sluit je aan op je internetverbinding en je kunt direct bellen.

Zijn jij en je collega’s regelmatig onderweg? Schakel dan eenvoudig je nummer door naar je mobiele telefoon of gebruik onze smartphone app.

De webphone verandert elke computer in een telefoon en is ideaal voor het moderne kantoor en je thuiswerkplek. Zorg daarbij wel voor een goede headset.

Optimaal bereikbaar

Beheer zelf je telefonieomgeving

In onze prijswinnende online telefooncentrale beheer je eenvoudig alle communicatie-instellingen van je bedrijf. Zo ben je optimaal bereikbaar voor jouw klanten.

Met slimme, innovatieve features zorgen we ervoor dat vragen van klanten uitkomen bij de juiste collega. Dit maakt klantcontact persoonlijk en effectief. Zo bouw je aan wat werkelijk belangrijk is: je klantrelatie.


Je bent in goed gezelschap

Meer dan 17.000 ondernemers

vertrouwen dagelijks op Voys voor hun telefonische bereikbaarheid en bellen gemiddeld 408.000 minuten per dag via ons betrouwbare platform.

Meld je aan bij Voys Arrow long right

Meer dan 18 jaar ervaring

In 2006 begonnen, en in 2024 nog steeds één van de snelstgroeiende telefonieproviders van Europa.

Meer over Voys Arrow long right

Meer dan 4000 reviews

kregen we van onze klanten, met een gemiddeld cijfer van een 8.8! Dat is de hoogste gemiddelde klantbeoordeling in de telecomwereld.

Bekijk alle reviews Arrow long right

Meer dan 4.000 reviews en 8.8 gemiddeld

Sinds 2012 vragen we onze klanten ons te beoordelen. Inmiddels hebben we meer dan 4000 reviews mogen ontvangen met een 8.8 als gemiddeld klantcijfer.
10

Fittingshop

Steven
Het bedrijf werd ons al aangeraden door kenissen, en na enkele weken gebruik zijn we zeer tevreden. Goed advies tijdens het verkoopsgesprek gehad. De webinterface is heel gebruiksvriendelijk, en wanneer je een complexere vraag hebt…

12 december 2024

9

Camping de Watermolen

Joyce
Sowieso goed geholpen door Linda om eerst even een zoommeeting te hebben met daarin uitleg van het belplan enz. Alles is toch nieuw, dus dat is fijn en er zijn ook veel opties. Als je…

10 december 2024

10

MyPelvi Benelux

Rianne Deunk
Wij zochten een handige tool voor het kunnen beheren van de inkomende telefoongesprekken. Een prima app – makkelijke bediening en mooie aanvullingen zoals de openingstijden en feestdagen planning. Snel geregeld en een efficiente onboarding #blijmee

10 december 2024

10

Pal-V

Dennis Varkevisser
plezierig duidelijk, goed support.

6 december 2024

9

Anoniem

Corne Vliegenthart
gemakkelijk en fijne service!

4 december 2024

8

Anoniem

Nienke
Op de website is duidelijk omschreven wat je kunt verwachten. De kostenstructuur is transparant. De dienst werkt uitstekend. Een goede dienst voor een eerlijke prijs.

28 augustus 2024

8

Fysio & Fitness van Muiden

Remco
Ik ben tevreden over Voys. Het is een helder en duidelijk platform, medewerkers zijn deskundig en vriendelijk. Het is gemakkelijk en snel in te richten.

7 augustus 2024

10

Lusive BV

Miro Van Bogaert
Heel gebruikvriendelijk platform en goede service!

1 augustus 2024

7

De Noordrand

Ilona Mecklenfeld
De lijn is soms wat schokkerig maar verder werkt het qua verbinding prima.

25 juli 2024

10

Pronto VVE Beheer

Roy
Na jarenlang gedoe met een van de grote telecomproviders eindelijk de overstap gemaakt naar Voys. Dit is soepel verlopen en we zijn er erg tevreden mee.

18 juli 2024

Optimale bereikbaarheid voor jou en je collega’s

Stel in onze vriendelijke telefoniecentrale zelf in hoe je bereikbaarheid wilt zijn, zodat je klanten altijd een optimale ervaring hebben als ze je bellen.

Vraag snel een vrijblijvende offerte op maat aan. Deze krijg je binnen een werkdag.

Ja, ik ontvang graag een offerte! Arrow long right