De telecomwereld veranderen met telefonie in de cloud

Zorgen dat jouw bedrijf kan bellen en bereikbaar is voor jouw klanten. Dat is wat Voys doet, maar dan op een unieke manier.

11 jaar geleden ontwikkelden we bij TNO een product dat de telecomwereld radicaal veranderde: telefonie in de cloud.

En daar werden met de jaren steeds meer bedrijven fan van. Terwijl we groeiden, merkten we dat alleen de techniek niet genoeg zou zijn.

De beste techniek + uitmuntende service = gelukkige klanten

Hoe zorg je dat iedereen in je bedrijf met en voor de klant kan werken? Dat was de vraag die we ons in 2012 stelden. Daarop besloten we gelijkwaardigheid met de klant en gelijkwaardigheid onderling te verankeren in onze manier van organiseren.

6 afspraken met de klant

(inclusief de belofte dat we fouten gaan maken)

Dit mag je van Voys verwachten

Voys Model

Werken zonder functies en bazen.

Lees alles over het Voys Model

Voys handboek

Voor nieuwe collega’s en nieuwsgierigen.

Download de nieuwste editie

En het werkt!

Gelijkwaardig organiseren werkt én het blijft niet onopgemerkt. We winnen veel prijzen voor snelle groei & onze manier van organiseren.

De mooiste waardering krijgen we van onze klanten zelf die ons in meer dan 3000 reviews een gemiddeld klantcijfer geven van een 8.9. Dat is de hoogste klantwaardering in de telecomwereld!

Ons team anno 2017

Vandaag werken we samen met meer dan 50 geweldige collega’s en heeft Voys kantoren in drie landen. Onze cloud telefooncentrale is zich gaan doorontwikkelen in Devhouse Spindle, waar inmiddels ook ruim 40 mensen werkzaam zijn.

Op de teampagina vind je alle collega’s.

Versterking is altijd welkom

We mogen steeds meer prachtige klanten bedienen en zijn daarom altijd op zoek naar versterking. Kijk op onze eigen vacaturesite of er openstaande vacatures zijn of vertel in een open sollicitatie waarom jij bij Voys past.

Prachtige klanten + meer dan een telefooncentrale in de cloud.

Samen zorgen deze teams dat meer dan 10.000 prachtige bedrijven optimaal telefonisch bereikbaar zijn. Waar we met Freedom de MKB-markt bedienen, bieden we met Voys One de communicatie-oplossing voor grootzakelijk Nederland. Gezamenlijk wordt onze impact daarmee steeds groter.

Vrije communicatie, voor steeds meer mensen

Communicatie moet vrij zijn om gelijkwaardigheid te bevorderen. Daarom zijn we voorvechter van privacy en is nagenoeg alle techniek die we gebruiken open source.

Het Voys model en het purpose-gedreven werken met zelfsturing past hierbij. Het bevordert gelijkwaardigheid in onze eigen en in andere organisaties. Daarom vertellen we on- en offline zo graag over onze manier van werken.

Met dank aan onze contributors

Als klant van Voys draag je actief bij aan vrije communicatie. Door code te schrijven, door feedback te geven, onze producten in bèta te testen en met het geld dat je maandelijks betaalt. Onze klanten zijn daarmee steeds meer contributors geworden en daarom leggen we graag uit hoe we jullie bijdragen besteden in ons “Wat doen we met jouw 10 euro”-verhaal.

Tot slot willen we jullie danken voor jullie bijdrage. Voys is dankzij jullie meer geworden dan we ons hadden durven voorstellen en onze dromen worden steeds stoutmoediger. Stiekem zijn we pas net begonnen.