Over Voys

Hoe gelukkige collega’s zorgen voor gelukkige klanten

De telecomwereld veranderen met telefonie in de cloud

Zorgen dat jouw bedrijf kan bellen en bereikbaar is voor jouw klanten. Dat is wat Voys doet, maar dan op een unieke manier.

18 jaar geleden ontwikkelden we bij TNO een product dat de telecomwereld radicaal veranderde: telefonie in de cloud. En daar werden met de jaren steeds meer bedrijven fan van. Terwijl we groeiden, merkten we dat alleen de techniek niet genoeg zou zijn.

De beste techniek + uitmuntende service = gelukkige klanten

Hoe zorg je dat iedereen in je bedrijf met en voor de klant kan werken? Dat was de vraag die we ons in 2012 stelden. Daarop besloten we gelijkwaardigheid met de klant en gelijkwaardigheid onderling te verankeren in onze manier van organiseren.

Het Voys Model

Over het werken zonder functies en bazen.

Alles over het Voys Model Arrow long right
Een foto van een lachende collega van Voys die naar een computerscherm kijkt met een kop koffie in de hand

6 afspraken met de klant

Inclusief de belofte dat we fouten gaan maken.

Dit mag je verwachten Arrow long right

Voys Handboek

Voor nieuwe collega’s en nieuwsgierigen.

Download de nieuwste editie Arrow long right

En het werkt!

Gelijkwaardig organiseren werkt én het blijft niet onopgemerkt. We winnen veel prijzen voor snelle groei & onze manier van organiseren.

De mooiste waardering krijgen we van onze klanten zelf die ons meer dan 4200 reviews gaven. Over het afgelopen jaar was het gemiddelde klantcijfer een 9. Dat is de hoogste klantwaardering in de telecomwereld!

Ontmoet ons

Ons team anno 2024

Bij Voys werken zo’n 150 geweldige collega’s, samen ondersteunen we onze klanten en bouwen en onderhouden we onze online telefooncentrale. We hebben kantoren in vier landen: Nederland, België, Duitsland en Zuid-Afrika.

 

Op de teampagina vind je alle collega’s.

Versterking is altijd welkom

We mogen steeds meer prachtige klanten bedienen en zijn daarom altijd op zoek naar versterking.

Bekijk onze vacatures

Prachtige klanten + meer dan een telefooncentrale in de cloud

Samen zorgen deze collega’s dat meer dan 19.000 prachtige bedrijven optimaal telefonisch bereikbaar zijn. Van eenpitter tot multi-national, we bieden een communicatie-oplossing voor elk type en grootte bedrijf.

Met de slimme telefonie van Voys, kunnen onze klanten zich focussen op wat echt belangrijk is: de relatie die zij met hun klanten hebben. Gezamenlijk wordt onze impact daarmee steeds groter.

Vrije communicatie, voor steeds meer mensen

Communicatie moet vrij zijn om gelijkwaardigheid te bevorderen. Daarom zijn we voorvechter van privacy en is nagenoeg alle techniek die we gebruiken open source.

Het Voys model en het purpose-gedreven werken met zelfsturing past hierbij. Het bevordert gelijkwaardigheid in onze eigen en in andere organisaties. Daarom vertellen we on- en offline zo graag over onze manier van werken.

Om gelijkwaardige communicatie in de gehele wereld te bevorderen, hebben we de stichting 48percent.org in het leven geroepen. Deze stichting werkt aan het dichten van de digitale kloof om zo meer mensen toegang te geven tot internet en gelijkwaardige communicatie.

Met dank aan onze contributors

Als klant van Voys draag je actief bij aan vrije communicatie. Door code te schrijven, door feedback te geven, onze producten in bèta te testen en met het geld dat je maandelijks betaalt. Onze klanten zijn daarmee steeds meer contributors geworden en daarom leggen we graag uit hoe we jullie bijdragen besteden in ons “Wat doen we met jouw 10 euro”-verhaal.

Tot slot willen we jullie danken voor jullie bijdrage. Voys is dankzij jullie meer geworden dan we ons hadden durven voorstellen en onze dromen worden steeds stoutmoediger. Stiekem zijn we pas net begonnen.

Lees meer over onze maatschappelijke verantwoordelijkheid op onze impact-pagina’s.

Bekijk ons impact-verhaal