Leuk dat je een offerte wilt ontvangen! Wij sturen je met plezier binnen één werkdag een vrijblijvende offerte. Wil je nog sneller contact? Bel ons dan op 050 700 9900.
Eerst een inschatting maken van de kosten? Gebruik dan de kostencalculator.
Bij Voys verstaan we onder een gebruiker, een collega die gebruik maakt van de telefonie via de app, webphone of een VoIP toestel. Door deze drie mogelijkheden is de gebruiker altijd bereikbaar waar deze ook is.
Per gebruiker krijg je een inlog voor de Voys App die te gebruiken is op je mobiele telefoon. Op deze manier kan je ook uitbellen met het zakelijke telefoonnummer. Het is ook mogelijk om alle gesprekken door te schakelen naar je 06-nummer, dit noemen we Vast op Mobiel. Je kunt dit gemakkelijk zelf instellen als je inlogt op Freedom, je eigen online telefooncentrale.
Bij Voys kies je voor een nieuw landelijk 085 telefoonnummer of een regionaal telefoonnummer. Een regionaal telefoonnummer is gebaseerd op het vestigingsadres zoals bekend bij de Kamer van Koophandel. Heb je meerdere adressen bij de KvK? Dan kun je verschillende regionale telefoonnummers krijgen.
Een andere optie is om je zakelijke vaste telefoonnummer mee te nemen. Je vult dan dit nummerbehoudformulier in met een gewenste overstapdatum en wij regelen de rest.
Het is mogelijk om meerdere zakelijke telefoonnummers aan één gebruiker te koppelen. Door een variabele callernaam in te stellen, zie je naar welk bedrijfsnummer gebeld wordt en dus opnemen met de juiste bedrijfsnaam.
Bellen naar internationale telefoonnummers is niet inbegrepen in de maandelijkse vaste kosten. De kosten hiervan vind je in de internationale tarievenlijst.
Onze telefoonnummers zijn geschikt om te gebruiken met Whatsapp Business. De koppeling werkt niet via ons. Voor de verdere implementatie verwijzen we je daarom graag door naar Whatsapp Business zelf.
Heb je al een VoIP toestel? Dan stel je deze eenvoudig in met onze diensten met behulp van onze hulppagina’s. Kom je er niet uit? Dan helpen onze Klantgeluk collega’s graag op 050 700 9920 (€ 23,- per kwartier).
Wil je een nieuw toestel bestellen? Dit het aanbod van onze geconfigureerde toestellen.
Voys levert altijd best effort support. Dat houdt in dat onze collega’s van Klantgeluk je met plezier zo goed mogelijk helpen en ondersteunen. Bij eigen hardware betekent dit dat ze graag meedenken en bij gebruikersvragen weten zij veelal het antwoord.
Wil je jouw toestel laten instellen of zijn je vragen en/of problemen niet eenvoudig op te lossen en ligt dat aan jouw eigen netwerk of internetverbinding? Dan rekenen wij supportkosten van €23,- per kwartier na je daarvan op de hoogte te brengen.
Erg vervelend dat we deze specifieke review niet voor je kunnen vinden. Bekijk al onze reviews om erachter te komen wat klanten van ons vinden!
Kiyoh pagina!