Offerte aanvragen

Leuk dat je een offerte wilt ontvangen! Wij sturen je met plezier binnen één werkdag een vrijblijvende offerte. Wil je nog sneller  contact? Bel ons dan op 050 700 9900.

Eerst een inschatting maken van de kosten? Gebruik dan de kostencalculator.

  • Binnen 1 werkdag bereikbaar
  • Per dag opzegbaar

Veelgestelde vragen

  • Wat is een gebruiker?

    Bij Voys verstaan we onder een gebruiker, een collega die gebruik maakt van de telefonie via de app, webphone of een VoIP toestel. Door deze drie mogelijkheden is de gebruiker altijd bereikbaar waar deze ook is.

  • Kan ik het telefoonnummer doorschakelen naar mijn mobiel?

    Per gebruiker krijg je een inlog voor de Voys App die te gebruiken is op je mobiele telefoon. Op deze manier kan je ook uitbellen met het zakelijke telefoonnummer. Het is ook mogelijk om alle gesprekken door te schakelen naar je 06-nummer, dit noemen we Vast op Mobiel. Je kunt dit gemakkelijk zelf instellen als je inlogt op Freedom, je eigen online telefooncentrale.

  • Kan ik elk telefoonnummer aanvragen?

    Bij Voys kies je voor een nieuw landelijk 085 telefoonnummer of een regionaal telefoonnummer. Een regionaal telefoonnummer is gebaseerd op het vestigingsadres zoals bekend bij de Kamer van Koophandel. Heb je meerdere adressen bij de KvK? Dan kun je verschillende regionale telefoonnummers krijgen.

    Een andere optie is om je zakelijke vaste telefoonnummer mee te nemen. Je vult dan dit nummerbehoudformulier in met een gewenste overstapdatum en wij regelen de rest.

  • Kan ik meerdere telefoonnummers aan 1 gebruiker koppelen?

    Het is mogelijk om meerdere zakelijke telefoonnummers aan één gebruiker te koppelen. Door een variabele callernaam in te stellen, zie je naar welk bedrijfsnummer gebeld wordt en dus opnemen met de juiste bedrijfsnaam.

  • Wat zijn de internationale tarieven?

    Bellen naar internationale telefoonnummers is niet inbegrepen in de maandelijkse vaste kosten. De kosten hiervan vind je in de internationale tarievenlijst.

  • Kan ik het telefoonnummer ook gebruiken met Whatsapp Business?

    Onze telefoonnummers zijn geschikt om te gebruiken met Whatsapp Business. De koppeling werkt niet via ons. Voor de verdere implementatie verwijzen we je daarom graag door naar Whatsapp Business zelf.

  • Kan ik mijn huidige toestellen gebruiken met het systeem van Voys?

    Heb je al een VoIP toestel? Dan stel je deze eenvoudig in met onze diensten met behulp van onze hulppagina’s. Kom je er niet uit? Dan helpen onze Klantgeluk collega’s graag op 050 700 9920 (€ 23,- per kwartier).

    Wil je een nieuw toestel bestellen? Dit het aanbod van onze geconfigureerde toestellen.

  • Is de support gratis?

    Voys levert altijd best effort support. Dat houdt in dat onze collega’s van Klantgeluk je met plezier zo goed mogelijk helpen en ondersteunen. Bij eigen hardware betekent dit dat ze graag meedenken en bij gebruikersvragen weten zij veelal het antwoord.

    Wil je jouw toestel laten instellen of zijn je vragen en/of problemen niet eenvoudig op te lossen en ligt dat aan jouw eigen netwerk of internetverbinding? Dan rekenen wij supportkosten van €23,- per kwartier na je daarvan op de hoogte te brengen.

Helaas...

De 15 minuten zijn verlopen. Dat betekent dat je nummer(s) niet meer is/zijn gereserveerd.

Als je het snel nogmaals probeert zou het kunnen dat je jouw gekozen nummer(s) nog kunt redden van andere kapers op de kust. Maar hier geldt wel: weg = pech

We kunnen deze review zo niet vinden

Erg vervelend dat we deze specifieke review niet voor je kunnen vinden. Bekijk al onze reviews om erachter te komen wat klanten van ons vinden!

Kiyoh pagina!