• Alle Voys updates

Verbeteringen en vernieuwingen

Alle Voys-updates op een rij

Het telefonieplatform en de producten van Voys krijgen regelmatig updates. Bijvoorbeeld om bugs op te lossen, nieuwe features toe te voegen of verbeteringen door te voeren. Hier vind je alle updates die we onlangs doorvoerden én die er binnenkort aankomen.

Heb je een suggestie hoe wij onze producten nog beter kunnen maken? Die geef je eenvoudig door via voys.nl/verbeteringen.

Updates november 2023

Dit zijn de updates die wij in november doorvoerden.

Gedeelde contacten wijzigen of verwijderen in app

Wil je in de Voys App een contact uit je gedeelde contactenlijst wijzigen of verwijderen? Dat is vanaf nu mogelijk. Superhandig, zo is de contactenlijst van jou en je collega’s altijd up-to-date. Je vindt de gedeelde contacten op de contactenpagina onder het tabblad ‘Gedeeld’.

Gedeelde contacten toevoegen in app

Je zakelijke gedeelde contacten zijn zichtbaar voor je collega’s in zowel de webphone als de mobiele app. Vanaf nu kun je ook gedeelde contacten aanmaken in de app, dit was al mogelijk in de webphone. Binnenkort kun je contacten in de app ook bewerken en verwijderen.

Interface Wachtrijstatisstieken

De interface van de Wachtrijstatistieken is verbeterd. De statistieken zijn gelijk gebleven, maar worden vanaf nu weergegeven met een donut chart. Zo heb je een duidelijker overzicht van de beschikbaarheidsstatus van je collega’s.

Gedeactiveerde VoIP-accounts

VoIP-accounts die gedeactiveerd zijn, zijn niet in gebruik op een toestel. Oftewel, ze zijn niet te bereiken. Vanaf nu zijn deze VoIP-accounts niet meer zichtbaar in de app en webphone. Wel zo handig voor het overzicht van je contactenlijst. Je kunt ze natuurlijk nog wel terugzien en heractiveren in de portal.

Het is bijna zover

Aankomende updates

Welke verbeteringen en nieuwe features ronden we op dit moment af? Hieronder vind je een overzicht van updates die binnenkort plaatsvinden.

Binnenkort

  • Call control headset – Webphone
    Binnenkort kun je de knoppen van bepaalde headsets gebruiken om je gesprekken binnen de Voys Webphone te bedienen. Denk aan het beantwoorden van gesprekken, gesprekken in de wacht zetten en jezelf (un)muten. Superhandig, zo heb je je muis niet meer nodig om bijvoorbeeld een inkomend gesprek via de webphone te beantwoorden.
  • Voicemail – Voicemail naar tekst
    Je voicemails terugluisteren is niet altijd de meest efficiënte manier om zo snel mogelijk de betreffende klant terug te bellen. Soms is de klant niet goed te verstaan, of moet je de voicemail nogmaals beluisteren om de informatie te noteren. Daar ontwikkelen we nu wat handigs voor: voicemail omzetten naar tekst. Het ingesproken bericht wordt automatisch uitgeschreven en naar je mail gestuurd, samen met het geluidsbestand.
  • Plugin – Nieuwe look
    Met onze plugin voor je browser wijzig je in een paar muisklikken je bereikbaarheid, klik-en-bel je nummers op elke webpagina en zie je de beschikbaarheid van je collega’s. We werken aan een nieuw ontwerp van de plugin, het resultaat daarvan zie je binnenkort.

Plannen 2023

  • Onze plannen voor 2023
    Bij Voys werken we continu aan het doorontwikkelen van onze producten: alles om ervoor te zorgen dat je optimaal bereikbaar bent voor jouw klanten. Dit jaar komen er een heleboel nieuwe features aan.

    Check de plannen


  • Toekomstplannen Voys App en Webphone
    Een optimale relatie tussen jou en je klanten: daarbij willen we jou en je organisatie graag ondersteunen. Wat betekent deze visie voor de Voys App en Webphone?

    Bekijk de plannen

Eerdere updates