Het telefonieplatform Freedom en de producten van Voys krijgen regelmatig updates. Bijvoorbeeld om bugs op te lossen, nieuwe features toe te voegen of verbeteringen door te voeren. Hier vind je alle updates die we onlangs doorvoerden én die er binnenkort aankomen.
Heb je een suggestie hoe wij onze producten nog beter kunnen maken? Die geef je eenvoudig aan ons door. Of meld je aan als producttester. Dan denk je met ons mee en ben je betrokken bij het developmentproces.
Ben je klant bij Voys en gebruik je het Ascend-platform? Dan vind je de productupdates hier.
Gebruikers in een belgroep van een wachtrij die hun status op offline, Niet storen of alleen beschikbaar voor collega’s hebben ingesteld, tellen vanaf nu niet meer mee in de wachtrij. Hebben alle gebruikers in de belgroep één van deze statussen dan wordt de wachtrij-stap helemaal overgeslagen en gaat hij naar de stap wachttijd vol of verlopen. De beller hoeft dus niet meer te wachten tot de ingestelde wachttijd voor de wachtrij voorbij is.
Vanaf nu kun je jouw gesprekken automatisch laten omzetten in tekst (bètafeature). Handig als je snel wilt terugzoeken waar een gesprek over ging of bijvoorbeeld om nieuwe collega’s te trainen. De feature is tijdens de bètaperiode gratis te gebruiken en schakel je in door naar AI-instellingen in de portal te gaan. Zet feature Gespreksopname aan en vervolgens de Gesprekstranscriptie. Meer weten? Kijk dan op deze pagina over de gesprekstranscripties.
Hieronder vind je een overzicht van verbeteringen en nieuwe features waaraan we op dit moment werken.
Goed om te weten: het is niet altijd in te schatten hoelang de ontwikkeling van een feature duurt en wanneer deze live gaat. Een enkele keer besluiten we een feature niet te releasen, bijvoorbeeld omdat andere features meer prioriteit krijgen.
2025 wordt het jaar waarin jouw organisatie het klantcontact naar een hoger niveau tilt. Of je nu effectiever wilt werken, betere klantrelaties wilt bouwen of internationaal wilt groeien – Voys staat klaar om je daarbij te helpen. Dit doen we door grote stappen te zetten op drie belangrijke gebieden: significante verbeteringen aan ons Freedom-product, Ascend leveren aan grote en groeiende bedrijven en doelgerichte internationale uitbreiding.
Met deze ontwikkelingen maken we het eenvoudiger dan ooit om klantcontact persoonlijker en effectiever te maken. In dit artikel van collega Mark ontdek je hoe we dat doen.