• Alle Voys updates

Verbeteringen en vernieuwingen

Alle Voys-updates op een rij

Het telefonieplatform en de producten van Voys krijgen regelmatig updates. Bijvoorbeeld om bugs op te lossen, nieuwe features toe te voegen of verbeteringen door te voeren. Hier vind je alle updates die we onlangs doorvoerden én die er binnenkort aankomen.

Heb je een suggestie hoe wij onze producten nog beter kunnen maken? Die geef je eenvoudig door via voys.nl/verbeteringen.

Updates mei 2023

Dit zijn de updates die wij in mei doorvoerden.

Voys Reach

Binnenkort worden uitgaande telefoontjes ook meegenomen bij het bepalen bij welke collega een inkomend gesprek moet binnenkomen. Zo kunnen we nog beter voorspellen welke collega de klant het beste kan helpen.

 

Statistieken wachtrij

Nu beschikbaar als beta-feature: real-time statistieken van de wachtrij. Doordat deze feature beschikbaar is als beta-versie, kunnen we snel feedback verwerken om de statistieken te optimaliseren.

 

Duitse taal

De Voys Webphone en App zijn naast het Nederlands en Engels, nu ook beschikbaar in het Duits. Binnenkort is ook Freedom beschikbaar in de Duitse taal.

 

Het is bijna zover

Aankomende updates

Welke verbeteringen en nieuwe features ronden we op dit moment af? Hieronder vind je een overzicht van updates die binnenkort plaatsvinden.

Mei 2023

  • Wachtrijstatistieken – Uit beta
    Op 19 mei verwachten we de wachtrijstatistieken te lanceren en uit beta te halen. Deze feature is een pagina in Freedom waarop je real-time statistieken van de wachtrij kunt zien.
  • Tijdelijke Omleiding – Eindtijd en -datum toevoegen
    Binnenkort kun je een datum en tijd instellen bij de Tijdelijke Omleiding. Zo regel je zelf vooraf wanneer de Tijdelijke Omleiding stopt en je weer bereikbaar bent volgens de instellingen van je belplan. Deze optie is al live in Freedom en in de App, de Webphone volgt zo snel mogelijk.
  • Freedom – Duitse taal
    Binnenkort is Freedom naast Nederlands en Engels, ook in het Duits beschikbaar.

Juni 2023

  • Freedom – Notificaties
    Is er iets nieuws in Freedom? Binnenkort houden we je daarvan binnen de portal op de hoogte. Er komt een gloednieuwe notificatiefeature aan in de portal waardoor je precies weet wat er nieuw is.
  • Webphone – Uitgaand telefoonnummer aanpassen
    Het uitgaande telefoonnummer, ook wel CLI genoemd, is het nummer waarmee je belt en wat de persoon die je belt op het display ziet staan. Dit is al mogelijk in de App en binnenkort ook in de Webphone.
  • Webphone en App – Bereikbaarheid instellen
    Je kunt je bereikbaarheid niet alleen instellen in Freedom, ook in de Webphone en App. Op dit moment werken we aan een nieuw design van deze optie in de Webphone en App. Binnenkort is de nieuwe look beschikbaar.
  • Plugin – Nieuwe look
    Met onze plugin voor je browser wijzig je in een paar muisklikken je bereikbaarheid, klik-en-bel je nummers op elke webpagina en zie je de beschikbaarheid van je collega’s. We werken aan een nieuw ontwerp van de plugin, het resultaat daarvan zie je in juni.

Plannen 2023

  • Onze plannen voor 2023
    Bij Voys werken we continu aan het doorontwikkelen van onze producten: alles om ervoor te zorgen dat je optimaal bereikbaar bent voor jouw klanten. Dit jaar komen er een heleboel nieuwe features aan.

    Check de plannen


Eerdere updates

  • April 2023

    • Statistieken wachtrij: nu beschikbaar als beta-feature: real-time statistieken van de wachtrij. Doordat deze feature beschikbaar is als beta-versie, kunnen we snel feedback verwerken om de statistieken te optimaliseren. 
  • Maart 2023

    • Openingstijden | Basis: hiermee stel je eenvoudig in wanneer je bedrijf open of gesloten is. Ook regel je met deze nieuwe feature eenmalig de openingstijden rondom de feestdagen, dat hoef je niet elk jaar opnieuw te doen. Handig!
      Je stelt deze module in de Freedom portal of in de Voys App. Later volgt deze optie in de Webphone.

      Ontdek Openingstijden | Basis

    • Voys Pulse: hiermee zie je in één oogopslag de status van jouw collega’s: zijn ze beschikbaar of niet? In zowel de App voor op je smartphone als in de Webphone check je eenvoudig de onlinestatus van je collega’s.
      Hierdoor hoef je nooit meer te checken of en op welk apparaat je collega bereikbaar is, dit doet Voys Pulse voor jou.

      Check de handleiding over Voys Pulse

     

  • Februari 2023

    • Tijdelijke Omleiding: Vanaf nu is het mogelijk om in de Webphone een Tijdelijke Omleiding in te stellen. Met deze feature routeer je tijdelijk alle binnenkomende oproepen van jouw bedrijf naar een voicemail.

      Ontdek meer over de Tijdelijke Omleiding

    • Voys Reach: Voys Reach zorgt ervoor dat je nog beter bereikbaar bent! Bij het aanmaken van een belgroep krijg je de mogelijkheid om de slimme manier van rinkelen, onderdeel van Voys Reach, makkelijker te selecteren.

      Ontdek meer over Voys Reach

    • Voys Pulse: Vanaf 27 februari gaat de eerste versie van Voys Pulse live in onze mobiele apps! Met Voys Pulse zie je in één oogopslag de beschikbaarheidstatus van jouw collega’s. Een paar weken na de release in de apps voegen we deze feature ook toe aan de Webphone.

      Ontdek meer over Voys Pulse

  • Januari 2023

    In deze maand hebben we voornamelijk gewerkt aan de achterkant van ons platform en andere producten. Deze updates zijn niet direct zichtbaar, maar zorgen ervoor dat ons platform en andere producten zo stabiel en veilig mogelijk zijn. In december verwachten we een aantal heel toffe updates te communiceren!

  • December 2022

    • Voys App: De Tijdelijke Omleiding is vanaf nu beschikbaar in de Voys App voor Android en iOS. Superhandig als je snel alle binnenkomende telefonie van jouw bedrijf wil doorschakelen!

      Lees verder over de Tijdelijke Omleiding

    • Freedom: De slimme routeringen binnen de belgroepen zijn weer een beetje slimmer geworden. Deze slimme rinkelvolgorde noemen we Voys Reach. Door deze update kan een inkomende oproep op meerdere bestemmingen tegelijk overgaan.

      Ontdek meer over Voys Reach

  • November 2022

    In deze maand hebben we voornamelijk gewerkt aan de achterkant van ons platform en andere producten. Deze updates zijn niet direct zichtbaar, maar zorgen ervoor dat ons platform en andere producten zo stabiel en veilig mogelijk zijn. In december verwachten we een aantal heel toffe updates te communiceren!

  • Oktober 2022

    • Freedom: Snel alle inkomende telefonie binnen jouw bedrijf doorschakelen naar de voicemail? Dat kan met de Tijdelijke Omleiding! Collega Rixt legt je in deze video alles uit over de tijdelijke omleiding:

       

      Collega Nynke heeft deze hulppagina gemaakt waarmee je de tijdelijke omleiding zelf eenvoudig instelt:

      Bekijk de handleiding

    • Freedom: In de gesprekkenlijst is een knop toegevoegd waarmee je direct een gespreksvoorbeeld in het juiste format kunt kopiëren. Dit is handig wanneer er voor het beantwoorden van jouw supportvraag voorbeelden nodig zijn.
    • Freedom: Er zijn hulpteksten toegevoegd bij de modules telefoonnummers, keuzemenu, vast/mobiel, belplan en voicemail. Hiermee wordt het nog makkelijker om je weg in Freedom te vinden.
  • September 2022

    • Freedom: Vanaf maandag 3 oktober staat de bewerkingsmodus van de belplannen live! Hiermee pas je nog eenvoudiger je belplan aan.

      Lees alles over de nieuwe bewerkingsmodus!

    • Freedom: Bel je met één van onze klantgeluk-collega’s, dan kan het zijn dat we je om een supportcode vragen. Dit doen we om jouw veiligheid als klant te waarborgen.

      Een supportcode? Lees hier waarom we deze aan je vragen.

    • Freedom: Word je vaker gebeld door dezelfde klant? Dan kan je nu in de belgroep slimme volgorde van rinkelen activeren. Belt de klant binnen 48 uur terug,  dan proberen we deze door te verbinden naar dezelfde collega waar eerder mee is gesproken. Handig!
    • Voys app: Het is nu mogelijk om een tabblad toe te voegen aan de ‘Recente gesprekken’-omgeving in de app. Hierin kun je ook de recente gesprekken tonen van de rest van je organisatie. Zet deze aan in de instellingen van jouw Voys-app.
    • Voys app: Vanaf nu is het mogelijk om het telefoonnummer te selecteren waarmee je uitbelt in de Voys App. Heb je meerdere nummers bij ons? Dan kun je vanaf nu per uitgaand telefoontje selecteren welk telefoonnummer wordt weergegeven bij degene die je belt.
  • Augustus 2022

    Voys App: Vanaf nu is het mogelijk om het telefoonnummer te selecteren waarmee je uitbelt in de Voys App. Heb je meerdere nummers bij ons? Dan kun je vanaf nu per uitgaand telefoontje selecteren welk telefoonnummer degene die je belt ziet.

    • Hoe regel je dit? Ga in de Voys App naar ‘Instellingen’ en vervolgens naar ‘Accountinformatie’. Hier vind je de optie ‘Het uitgaande nummer aanpassen’. Het drop-downmenu toont dan direct de te selecteren telefoonnummers.
  • Juli 2022

    Voys App: Op 19 juli is de nieuwe versie van de Voys App voor je smartphone live gegaan.

    • In deze versie is het ook voor iOS mogelijk om de Variabele Callernaam weer te geven zodat je weet op welk nummer je wordt gebeld. In de Android-versie kon dit al.
    • Ook wordt de gemiste- en recentegesprekkenlijst direct ingeladen, waardoor de app een stuk sneller aanvoelt.
    • Wil je laten weten wat je van de app vindt? Na ongeveer elke twintig gesprekken kun je een sterrenrating geven waarmee je onze developers direct helpt om de app door te ontwikkelen.

    Maak je nog geen gebruik van de Voys App? Download ‘m dan nu in de App Store of Play Store.

  • Juni 2022

    • Freedom: Met een nieuwe downloadknop is het vanaf nu mogelijk om eerder geüploade geluidsbestanden gemakkelijk te downloaden.
    • Freedom: Heb je meerdere bedrijven? Dan kun je in je belplan bij ‘Variable aankondiging’ je bedrijfsnaam benoemen. Zo hoor je voor je de klant spreekt, voor welk bedrijf er wordt gebeld en kun je opnemen met de juiste bedrijfsnaam. Stopt het geluid waarin de bedrijfsnaam wordt genoemd, dan is dat het moment dat de klant jou hoort en het telefoongesprek start.
  • Mei 2022

    • Voys App: De gloednieuwe Voys App voor op je smartphone is nu beschikbaar voor alle Android- en iOS-gebruikers. Collega Mark schreef op wat je van de nieuwe app mag verwachten.

    Check wat er allemaal nieuw is

    • Integratie Freedom: Bubble, zo heet de nieuwe CRM-integratie tussen Red Cactus en Voys. Met deze integratie koppel je je CRM-systeem aan de telefonie van Voys.

    Zo werkt de integratie

    • Freedom: Kopieer je weleens handmatig de inloggegevens van je VoIP-account? Dat is best foutgevoelig. Vanaf nu kun je de credentials van je VoIP- of trunk-account kopiëren door op de kopieerknop drukken. Die wordt zichtbaar als je met je muis boven de credentials hangt.
    • Freedom: Bij het toevoegen van een nieuw geluid, voicemail of bericht wordt de microfoon voortaan pas geactiveerd als je op ‘Neem een nieuw geluid op’ klikt.
    • Freedom: De verschillende dropdown-menu’s in het telefonieplatform zijn nu allemaal gelijk aan elkaar. Mooi overzichtelijk!
  • April 2022

    In deze maand hebben we voornamelijk gewerkt aan de achterkant van ons platform en andere producten. Deze updates zijn niet direct zichtbaar, maar zorgen ervoor dat ons platform en andere producten zo stabiel en veilig mogelijk zijn.

  • Maart 2022

    • Freedom: Heb je het Complete-prijsplan? Dan kun je vanaf nu de beschrijving van VoIP-accounts aanpassen. Handig! Zo weet je precies welk account je voor welk device je gebruikt.
    • Freedom: Vanaf nu kun je als gebruiker zelf een wachtwoord aanmaken of wijzigen. Wil je nog een stap verder gaan wat betreft veiligheid? Schakel dan 2FA in.
  • Februari 2022

    • Freedom: Bij Geluiden en Wachtmuziek hebben we de hulpteksten aangepast zodat het duidelijker is welke bestandsformaten we ondersteunen.
      • Daarnaast staat er achter elk geluidsbestand een link waarmee je het bestand eenvoudig downloadt. Handig, zo weet je precies welke melding je hebt ingesteld, bijvoorbeeld als je bestandsnaam niet beschrijvend genoeg is.
    • Voys App: Alle Android-gebruikers kunnen vanaf nu bellen met de gloednieuwe Voys App. De iOS-variant volgt in het voorjaar van 2022.

      Dit maakt de nieuwe Voys App beter dan de oude

Helaas...

De 15 minuten zijn verlopen. Dat betekent dat je nummer(s) niet meer is/zijn gereserveerd.

Als je het snel nogmaals probeert zou het kunnen dat je jouw gekozen nummer(s) nog kunt redden van andere kapers op de kust. Maar hier geldt wel: weg = pech

We kunnen deze review zo niet vinden

Erg vervelend dat we deze specifieke review niet voor je kunnen vinden. Bekijk al onze reviews om erachter te komen wat klanten van ons vinden!

Kiyoh pagina!