Alle Voys updates

Verbeteringen en vernieuwingen

Alle Voys-updates op een rij

Het telefonieplatform Freedom en de producten van Voys krijgen regelmatig updates. Bijvoorbeeld om bugs op te lossen, nieuwe features toe te voegen of verbeteringen door te voeren. Hier vind je alle updates die we onlangs doorvoerden én die er binnenkort aankomen.

Heb je een suggestie hoe wij onze producten nog beter kunnen maken? Die geef je eenvoudig aan ons door. Of meld je aan als producttester. Dan denk je met ons mee en ben je betrokken bij het developmentproces.

Ben je klant bij Voys en gebruik je het Ascend-platform? Dan vind je de productupdates hier.

Updates april 2025

Phone pause

Verbeterde module Wachtrij

Gebruikers in een belgroep van een wachtrij die hun status op offline, Niet storen of alleen beschikbaar voor collega’s hebben ingesteld, tellen vanaf nu niet meer mee in de wachtrij. Hebben alle gebruikers in de belgroep één van deze statussen dan wordt de wachtrij-stap helemaal overgeslagen en gaat hij naar de stap wachttijd vol of verlopen. De beller hoeft dus niet meer te wachten tot de ingestelde wachttijd voor de wachtrij voorbij is.

Phone record

Gesprekstranscripties

Vanaf nu kun je jouw gesprekken automatisch laten omzetten in tekst (bètafeature). Handig als je snel wilt terugzoeken waar een gesprek over ging of bijvoorbeeld om nieuwe collega’s te trainen. De feature is tijdens de bètaperiode gratis te gebruiken en schakel je in door naar AI-instellingen in de portal te gaan. Zet feature Gespreksopname aan en vervolgens de Gesprekstranscriptie. Meer weten? Kijk dan op deze pagina over de gesprekstranscripties.

Hier werken we aan

Aankomende updates

Hieronder vind je een overzicht van verbeteringen en nieuwe features waaraan we op dit moment werken.

Goed om te weten: het is niet altijd in te schatten hoelang de ontwikkeling van een feature duurt en wanneer deze live gaat. Een enkele keer besluiten we een feature niet te releasen, bijvoorbeeld omdat andere features meer prioriteit krijgen.

  • Gesprekssamenvatting – Van transcriptie naar samenvatting: de feature Gesprekssamenvatting legt automatisch de kernpunten van een gesprek vast. Zo kun je sneller informatie terugvinden en delen, zonder zelf een samenvatting te hoeven maken.
  • Eerdere versie belplan instellen – Je herkent het misschien wel: je hebt iets aangepast in het belplan en vervolgens werkt deze niet meer naar wens. Gelukkig is het al mogelijk om snel een belplan aan te passen, en binnenkort kun je ook eerdere versies van een belplan terughalen. Handig, helemaal met uitgebreide belplannen. Dat geeft een veilig gevoel!
  • Sentimentanalyse voicemail – Hierna werken we aan een sentimentanalyse van ingesproken voicemailberichten. Met de analyse schatten we voor je in wat de toon van het bericht is: positief, neutraal of negatief. We voegen de sentimentanalyse toe aan de e-mail die je ontvangt zodra je een ingesproken voicemailbericht hebt.
  • Eenvoudig je CRM-systeem koppelen – Als je op dit moment je CRM-systeem aan Freedom wilt koppelen of een gebruiker wilt aanmaken, dan dien je een verzoek in bij ons waarna wij het voor je in orde maken. Later dit jaar kun je dit eenvoudig zelf in Freedom regelen: zowel de koppeling toevoegen als gebruikers aanmaken.

Onze plannen voor 2025

2025 wordt het jaar waarin jouw organisatie het klantcontact naar een hoger niveau tilt. Of je nu effectiever wilt werken, betere klantrelaties wilt bouwen of internationaal wilt groeien – Voys staat klaar om je daarbij te helpen. Dit doen we door grote stappen te zetten op drie belangrijke gebieden: significante verbeteringen aan ons Freedom-product, Ascend leveren aan grote en groeiende bedrijven en doelgerichte internationale uitbreiding.

Met deze ontwikkelingen maken we het eenvoudiger dan ooit om klantcontact persoonlijker en effectiever te maken. In dit artikel van collega Mark ontdek je hoe we dat doen.

Eerdere updates