Bellen is altijd sneller, maar via mail en chat lukt het ook!
Maandag – vrijdag: 8:30 uur tot 17:30 uur en bij storingen 24/7.
Check onze hulppagina’s, bel 050 7009920 of mail naar klantgeluk@voys.nl voor ondersteuning bij het instellen van je telefonie.
Bel 050 700 99 00 of mail naar hallo@voys.nl. Onze enthousiaste adviseurs zitten voor je klaar om al je vragen te beantwoorden.
Maak gebruik van het contactformulier onderaan de pagina of klik op het chat-icoontje rechts onderin (alleen zichtbaar bij aanwezigheid).
Al klant en hulp nodig?
Telefoon +31 (0) 50 700 99 20
E-mail klantgeluk@voys.nl
Nog geen klant en advies nodig?
Telefoon +31 (0) 50 700 99 00
E-mail hallo@voys.nl
Vragen over grootzakelijke oplossingen?
Telefoon +31 (0) 50 700 99 22
E-mail one@voys.nl
Ondersteuning bij je grootzakelijke oplossing?
Telefoon +31 (0) 50 700 99 21
E-mail supportone@voys.nl
Vragen over facturen en betalingen?
Telefoon +31 (0) 50 700 99 10
E-mail rekenkamer@voys.nl
Vragen over Marketing en Communicatie?
Telefoon +31 (0) 50 700 99 50
E-mail spraakmakers@voys.nl
Vragen over werken bij Voys
Telefoon +31 (0) 50 700 99 30 E-mail hr@voys.nl
Zin in koffie?
Het Kwadraat, 2e verdieping
Lübeckweg 2
9723 HE, Groningen
IBAN: NL11RABO0121394387
BIC: RABONL2U
BTW-nummer: NL 8225.81.309.B01
Wij nemen altijd binnen één werkdag contact met je op (echt waar, probeer maar).
Maandag – vrijdag: 8:30 uur tot 17:30 uur en bij storingen 24/7.