Sluit je aan

Complete telefonie voor een vaste lage prijs

1 tot en met 3 gebruikers

18,-

per gebruiker
per maand

vanaf de vierde gebruiker

15,-

per gebruiker
per maand

  • Gratis bellen in Nederland*
  • Alle mogelijkheden van onze online telefooncentrale
  • Slechts € 1,- per telefoonnummer
  • Uitstekende support en per dag opzegbaar
  • Binnen 10 minuten bereikbaar op je nieuwe nummer
Aanmelden
Liever eerst een offerte?
*Bij de prijs zijn internationaal bellen, telefoonnummers en vaste telefoons niet inbegrepen. Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW.
Inclusief bellen is gebaseerd op een fair use policy voor belminuten binnen Nederland.

Meer over onze prijzen

  • Wat is er wel en niet inbegrepen in het bedrag van € 18,-?

    Wel inbegrepen

    • Voor de € 18,- per maand krijg je 1 gebruiker die kan bellen via telefoon, app of webphone. De belminuten binnen Nederland naar vast en mobiel zijn hierbij inbegrepen.
    • Je kunt onbeperkt gebruik maken van vrijwel alle opties van onze gebruiksvriendelijke en geavanceerde telefoniecentrale zoals die hierboven zijn beschreven.
    • Supervriendelijke en snelle support van echte mensen die echt alles weten over onze online telefooncentrale en altijd zorgen dat ze de boel letterlijk aan de praat krijgen

    Niet inbegrepen

    • Er is bij het bedrag geen telefoonnummer inbegrepen. Een los telefoonnummer kost € 1,- per maand en een reeks van 10 opeenvolgende nummers kost € 5,- per maand. 100 opeenvolgende nummers kosten € 10,- per maand.
    • Nummerbehoud kost eenmalig € 10,- per nummer en voor het porteren van een reeks van 10 of 100 nummers betaal je eenmalig € 50,-.
    • Bellen naar internationale nummers en naar service-nummers (zoals 0900).
    • Buitensporig veel bellen. Daarvoor hebben we een fair use policy. We brengen je nooit kosten in rekening zonder je van tevoren op de hoogte te brengen.
    • Gespreksopname is niet inbegrepen. Dit kost € 5,- per maand per 1000 opgenomen minuten (€ 0,005 per minuut).
    • Technische support bij het inrichten van je netwerk of elders aangeschafte VoIP-toestellen kunnen we zeker leveren, maar is niet inbegrepen bij de prijs. (€ 22,- per kwartier)
  • Wat houdt ‘een gebruiker’ in?

    Een gebruiker is iemand binnen je bedrijf die telefonie gebruikt en bereikbaar is op een eigen telefoon. Daarbij maakt het niet uit of diegene de telefonie laat doorschakelen naar een eigen mobiele telefoon, of belt via de Voys App, de Voys webphone of via een vaste telefoon.

    Elke gebruiker kan indien gewenst inloggegevens krijgen voor de online telefooncentrale waar de gebruiker zelf kan instellen op welke manier hij of zij bereikbaar wil zijn.

  • Binnen 10 minuten bereikbaar?

    Ja, dat klopt echt. Sterker nog, binnen 5 minuten moet het vast ook wel lukken.

    Kies voor ‘aanmelden’ en dan krijg je na het invullen van een paar gegevens direct een mailtje van ons met je nieuwe telefoonnummer en je inloggegevens. Als je eenmaal bent ingelogd in Freedom, de online telefoniecentrale, kun je je nieuwe nummer direct doorschakelen naar je mobiele telefoon zodat je direct bereikbaar bent op je nieuwe regionale telefoonnummer.

    Dit geldt niet voor nummerbehoud, dat duurt altijd een aantal werkdagen.

  • Hoe werkt de staffelkorting bij 4+ gebruikers?

    De eerste drie gebruikers kosten altijd € 18,- per maand. Vanaf de vierde gebruiker betaal je € 15,- per gebruiker per maand.

    Wil je bijvoorbeeld 5 gebruikers, dan betaal je 3x € 18 en 2 x € 15 = € 84,- per maand.

Meer weten over optimale bereikbaarheid

Wil je meer weten over de mogelijkheden of heb je advies nodig over de handigste oplossing  voor jouw bedrijf? We nemen razendsnel op als je belt naar 050 700 9900.

Liever een vrijblijvende offerte op maat? Deze krijg je binnen een werkdag.

Helaas...

De 15 minuten zijn verlopen. Dat betekent dat je nummer(s) niet meer is/zijn gereserveerd.

Als je het snel nogmaals probeert zou het kunnen dat je jouw gekozen nummer(s) nog kunt redden van andere kapers op de kust.  Maar hier geldt wel: weg = pech

We kunnen deze review zo niet vinden

Erg vervelend dat we deze specifieke review niet voor je kunnen vinden. Bekijk al onze reviews om erachter te komen wat klanten van ons vinden!

Kiyoh pagina!