Supergoed nieuws dat veel klanten hun deuren weer kunnen openen. Dit zorgt wel voor wat extra drukte bij ons supportteam. Heb je vragen over het instellen, kijk dan eerst even op deze hulppagina. Kom je er niet uit, dan helpen we je natuurlijk graag.
* m.u.v. klanten met een SIP-trunk of losse VoIP-accounts, die betalen gesprekskosten gelijk aan klanten aangesloten vóór 25 september 2019.
Eenmalige starttik | Prijs per minuut | |
---|---|---|
NL – vast | Gratis | Gratis |
NL mobiel | Gratis | Gratis |
Naar Voys klanten | Gratis | Gratis |
Eenmalige starttik | Prijs per minuut | |
---|---|---|
NL – vast | € 0,03 | € 0,022 |
NL mobiel | € 0,03 | € 0,089 |
Naar Voys klanten | Gratis | Gratis |
*Genoemde prijzen zijn excl. BTW
Eenmalige starttik | Prijs per minuut | |
---|---|---|
EU – landen vast* | € 0,03 | € 0,05 |
EU – landen mobiel* | € 0,03 | € 0,10 |
Naar Voys klanten | Gratis | Gratis |
*In enkele gevallen wijkt het tarief per minuut af.
Ja, met de huidige propositie zijn de gesprekskosten altijd inbegrepen bij het maandgebruiker. Ben je al klant en betaal je voor gesprekskosten, neem dan gerust contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
Nee, je betaalt niet voor inkomende oproepen wanneer je deze beantwoordt op je VoIP-telefoon of met de Voys 4G app.
Als je de oproep beantwoordt op een extern telefoonnummer (bijvoorbeeld een 06-nummer) dan zijn deze hetzelfde als je gesprekskosten zoals hierboven benoemd.
Ja, je belt sowieso onbeperkt gratis naar al je collega’s en alle andere klanten van Voys. (goede reden om ons aan te bevelen bij collega-ondernemers 😉 )
Voor klanten die zijn aangesloten na 25 september 2019 geldt ook dat bellen inbegrepen is in de maandelijkse bundel.