Met het Contact Center van Voys maak je je klant het stralende middelpunt van alle communicatie. Onze cloud contact center-oplossing zorgt ervoor dat alle communicatie met je klant vlekkeloos verloopt, door slimme koppelingen, duidelijke rapportages en de nieuwste features.
Klanten willen snel, efficiënt en vaardig geholpen worden. Een hele opgave waarbij ons systeem je graag helpt, bijvoorbeeld door superslimme AI-gedreven workflows.
Met de dashboarding– en wallboard-mogelijkheden van Contact Center zie je realtime wat er aan de hand is in je klantcontactcentrum, distribueer je het verkeer en analyseer en optimaliseer je.
Om een klant optimaal te helpen koppel je al het omnichannel klantcontact aan elkaar: e-mail, chat, WhatsApp en telefonie. Dat kan met het Contact Center van Voys.
Het Contact Center krijg je compleet met al deze mogelijkheden.
Alle berichten in één centrale inbox om nooit meer de controle te verliezen over je contactmomenten.
Werk samen binnen het eigen en met andere teams aan een optimale ervaring voor je klant.
Gebruik één systeem om over verschillende kanalen met je klanten te communiceren.
Verhoog je snelheid door keyword-herkenning, workload-verdeling en antwoord-templates.
Verrijk je workflows met intelligentie om de bereikbaarheid en efficiëntie te verhogen.
Houd realtime al je statistieken bij en analyseer de prestaties van het belteam om te optimaliseren.
Automatiseer eenvoudige en repetitieve taken: met onze bot-integratie verhoog je jouw klanttevredenheid.
Met onze gedetailleerde rapportages houd je alle betrokkenen in de organisatie op de hoogte.
Maak gebruik van onze API’s om je eigen CRM- en ERP-systemen te koppelen en zo je data optimaal te verrijken.
Als bedrijf streef je naar het leveren van een ultieme klantervaring. Zo zorg je ervoor dat je klanten meer dan tevreden zijn en mooie verhalen over jouw bedrijf rondvertellen. Voys is gespecialiseerd in het leveren van slimme contact center-mogelijkheden en helpt je graag verder.
Met onze klantcontact-opties bieden wij oplossingen die we geschikt maken voor een kleine helpdesk tot een multimedia call center dat verspreid is over meerdere locaties. Communiceer op een slimme manier met je klanten, dus zowel telefonisch als via e-mail, webchat, WhatsApp en sociale media en dat allemaal volledig geïntegreerd.
Voys biedt alle functionaliteiten die een call center nodig heeft: van omnichannel klantcontact tot contextuele gespreksroutering.
Bel ons op 050-7009922 of vraag meer informatie of een demo aan.