In één oogopslag zien hoe het ervoor staat met je contactcenter: het kan met de slimme dashboarding van Voys.
Geen gedoe met cijfers en resultaten overal vandaan toveren, met de dashboarding van Voys zie je alle statistieken overzichtelijk op één scherm.
Hoeveel mensen staan er in de wachtrij en hoe staat het met bepaalde service levels? Met een slim dashboard zie je snel en overzichtelijk hoe het gaat met jouw contactcenter.
Je kiest zelf de belangrijkste KPI’s van jouw contactcenter en je past je dashboard eenvoudig aan naar jouw visuele voorkeuren.
Daarnaast kun je de statistieken kosteloos bekijken op zoveel schermen tegelijk als jij wilt. Zo zie niet alleen jij, maar ziet iedereen binnen jouw contactcenter, hoe het gaat.
Een dashboard is de informatieve wall display van jouw contactcenter.
Je ziet alle statistieken realtime in beeld, op zowel beeldschermen als mobiele apparaten.
Grafieken, cijfers en afbeeldingen laten zien hoe het gaat met jouw contactcenter.
Je bepaalt zelf hoe jouw dashboard eruitziet (keuze uit 60+ widgets).
We bewaren geen statistieken: jouw privacy is veilig.
Benieuwd hoe de slimme communicatie-oplossing van Voys voor jouw Contact Center kan werken?