Dashboarding: alle statistieken in beeld

De hartslagmeter van klantcontact

In één oogopslag zien hoe het ervoor staat met je contactcenter: het kan met de slimme dashboarding van Voys.

Slimme dashboarding

Geen gedoe met cijfers overal vandaan toveren, met de dashboarding van Voys zie je alle statistieken overzichtelijk op één scherm.

Hoeveel mensen staan er in de wachtrij en hoe staat het met bepaalde service levels? Met een slim dashboard zie je snel en overzichtelijk hoe het gaat met jouw contactcenter.

Eindeloze mogelijkheden

Je kiest zelf de belangrijkste KPI’s van jouw contact center en je past je dashboard eenvoudig aan naar jouw visuele voorkeuren.

Daarnaast kun je de statistieken kosteloos bekijken op zoveel schermen tegelijk als jij wilt. Zo zie niet alleen jij, maar ziet iedereen binnen jouw contact center, hoe het gaat.

De voordelen op een rij

  • Een dashboard is de informatieve wall display van jouw contact center
  • Je ziet alle statistieken realtime in beeld, op zowel beeldschermen als mobiele apparaten

 

  • Grafieken, cijfers en afbeeldingen laten zien hoe het gaat met jouw contact center
  • Je bepaalt zelf hoe jouw dashboard eruitziet (keuze uit 60+ widgets)
  • We bewaren geen statistieken: jouw privacy is veilig

Dit doet Voys

Slimme grootzakelijke communicatieoplossing voor 200 tot 5000 werkplekken. Wat je communicatiewensen ook zijn, de diensten van Voys maken jouw organisatie klaar voor vandaag en de toekomst.

VoIP-telefonie

Voys biedt optimale telefonische bereikbaarheid in de cloud voor de grootzakelijke markt.

Contactcenter features

Met onze handige contactcenter features komen alle communicatiestromen samen op één centrale plek.

Meer weten over de mogelijkheden?

Benieuwd hoe de grootzakelijke communcatie-oplossing van Voys voor jouw contactcenter kan werken?

Vraag meer info aan
Neem direct contact op