Dashboarding: alle statistieken in beeld

De hartslagmeter van klantcontact

In één oogopslag zien hoe het ervoor staat met je contactcenter: het kan met de slimme dashboarding van Voys.

Slimme dashboarding

Geen gedoe met cijfers en resultaten overal vandaan toveren, met de dashboarding van Voys zie je alle statistieken overzichtelijk op één scherm.

Hoeveel mensen staan er in de wachtrij en hoe staat het met bepaalde service levels? Met een slim dashboard zie je snel en overzichtelijk hoe het gaat met jouw contactcenter.

Eindeloze mogelijkheden

Je kiest zelf de belangrijkste KPI’s van jouw contactcenter en je past je dashboard eenvoudig aan naar jouw visuele voorkeuren.

Daarnaast kun je de statistieken kosteloos bekijken op zoveel schermen tegelijk als jij wilt. Zo zie niet alleen jij, maar ziet iedereen binnen jouw contactcenter, hoe het gaat.

De voordelen op een rij

Monitor graph

Een dashboard is de informatieve wall display van jouw contactcenter.

Mobile phone

Je ziet alle statistieken realtime in beeld, op zowel beeldschermen als mobiele apparaten.

Dashboard

Grafieken, cijfers en afbeeldingen laten zien hoe het gaat met jouw contactcenter.

Settings

Je bepaalt zelf hoe jouw dashboard eruitziet (keuze uit 60+ widgets).

Lock

We bewaren geen statistieken: jouw privacy is veilig.

Meer weten over de mogelijkheden?

Benieuwd hoe de slimme communicatie-oplossing van Voys voor jouw Contact Center kan werken?

Vraag meer info aan
Neem direct contact op