Dashboard van One: alle statistieken in beeld

De hartslagmeter van klantcontact

In één oogopslag zien hoe het ervoor staat met je contact center: het kan met Dashboard van One Contact Center.

One Dashboard

Geen gedoe met cijfers overal vandaan toveren, met Dashboard van Voys One zie je alle statistieken overzichtelijk op één scherm. Hoeveel mensen staan er in de wachtrij en hoe staat het met bepaalde service levels? Met Dashboard zie je snel en overzichtelijk hoe het gaat met jouw contact center.

Eindeloze mogelijkheden

Je kiest zelf de belangrijkste KPI’s van jouw contact center en je past Dashboard eenvoudig aan naar jouw visuele voorkeuren. Daarnaast kun je de statistieken kosteloos bekijken op zoveel schermen tegelijk als jij wilt. Zo zie niet alleen jij, maar ziet iedereen binnen jouw contact center, hoe het gaat.

Alle voordelen op een rij
  • Dashboard is de informatieve wall display van jouw contact center
  • Je ziet alle statistieken realtime in beeld, op zowel beeldschermen als mobiele apparaten

 

  • Grafieken, cijfers en afbeeldingen laten zien hoe het gaat met jouw contact center
  • Je bepaalt zelf hoe Dashboard eruitziet (keuze uit 60+ widgets)
  • Dashboard bewaart en verzamelt geen statistieken: jouw privacy is veilig

Dit doet One

One is dé grootzakelijke communicatieoplossing voor 100 tot 5000 werkplekken. Wat je communicatiewensen ook zijn, de diensten van One maken jouw organisatie klaar voor vandaag en de toekomst.

One biedt optimale telefonische bereikbaarheid in de cloud voor de grootzakelijke markt.
Met One Contact Center komen alle communicatiestromen samen op één centrale plek.

Meer weten over Dashboard van One?

Benieuwd hoe Dashboard van One Contact Center voor jouw contact center kan werken?

Vraag meer info aan
Neem direct contact op