Een ongezouten mening

Klantervaringen

Sinds 2012 verzamelen en publiceren we de ervaringen van klanten. Minder goede beoordelingen met verbeterpunten komen natuurlijk ook direct online. Inmiddels hebben we meer dan 4000 reviews ontvangen met een 8.8 als gemiddeld cijfer.
8.8
  • 10

    The Creative Chapter

    the Creative Chapter

    7 juni 2019

  • 8

    SkiDiscovery

    Marlou

    Klantenservice is zowel via de chat als telefonisch erg goed te bereiken en super behulpzaam. Het zou erg fijn zijn als de voicemail met 1 druk op de knop kan worden in of uitgeschakeld. Nu moeten hier allerlei constructies voor worden bedacht via het belplan.

    5 juni 2019

  • 9

    Ben Schoenmaker Belastingadviseur

    Ben Schoenmaker

    goed bereikbaar ik zou de beheeromgeving aanzienlijk vereenvoudigen

    3 juni 2019

  • 7

    Market Winning

    achmed awad

    goed geholpen. en het werkt prima

    31 mei 2019

  • 10

    Language Corner

    Language Corner

    28 mei 2019

  • 10

    Helios-solar.nl

    Jan Miloud

    Snel duidelijk contact en altijd vriendelijk !

    27 mei 2019

  • 6

    VHP2

    Mariam Stappers

    Snel contact als je hulp nodig hebt. Ik vind het opstellen en wijzigen/aanvullen van het belplan behoorlijk ingewikkeld.

    27 mei 2019

  • 10

    Aad/Allegro Sultum

    Open en duidelijk, inzet om goede balans te vinden voor toegang tot verkeersgegevens wordt gewaardeerd.

    24 mei 2019

  • 10

    Intraflex bv

    Wijnand

    Lekker snel schakelen ! Jonge club. Snelle reactie op mail. Goedkoop vast internet aanbieden 🙂

    23 mei 2019

  • 9

    BCE

    Suzan Kooij

    23 mei 2019

  • 10

    Ratex Engineers B.V.

    Ratex Engineers B.V.

    22 mei 2019

  • 10

    Stolle Nederland

    Tot nu toe hebben we alleen nog maar positieve ervaringen met Voys. Bij vragen worden we snel geholpen.

    21 mei 2019

  • 10

    Zorg010 B.V.

    Zorg010

    Snel geregeld. Topwerk! Tot op heden niets op aan te merken.

    20 mei 2019

  • 8

    Solidair Groningen

    20 mei 2019

  • 10

    SmartMirrors BV

    Sander van de Molen

    Top contact met Sanne gehad. Duidelijke voorlichting en meedenken met ons bedrijf. Fijn dat je iemand aan de lijn hebt die je het gevoel geeft mee te denken in een goede oplossing. Ook goed is dat je één aanspreekpunt hebt en ook de nazorg is top geregeld.

    17 mei 2019

  • 10

    Contract Carpets en Parquet 2000 B.V.

    Henk Hoek

    De service die ze verlenen is perfect helemaal als het aankomt om met de app te werken het kost bijna niks en het werkt super. Ik heb zelf een aantal keren contact proberen op te nemen met de verkoper die mij het product verkocht heeft helaas kreeg ik elke keer een ander aan de lijn maar gelukkig kon die mij ook te woord staan.

    16 mei 2019

  • 2

    Arno / BartsParts

    Contact met helpdesk is prima, medewerkers doen echt hun best te helpen. Ervaren toch erg veel nadelen bij dit product: – App werkt bij alle medewerkers niet op de carkit – Duurt vaak heel lang voordat telefoon overgaat als er een klant belt – Heel vaak gaat telefoon 1x over en is de verbinding weer weg (mogelijk gerelateerd aan vorige punt bij ongeduldige klanten) – Deze week ontvingen we ineens geen verkeer meer vanuit Duitsland – Als je via de app belt en iemand belt op je mobiel, komt dat gesprek er dwars doorheen (andersom ook trouwens)

    15 mei 2019

  • 10

    WenS Uitzendbureau

    WenS Uitzendbureau

    Duidelijke communicatie, vriendelijk, eerlijk, service gericht en een uitstekend werkend product. Op dit moment nog geen.. Goed bezig!

    15 mei 2019

  • 10

    Dienstverlening qua product en communicatie NVT

    10 mei 2019

  • 10

    Van Eijk Elektra

    Van Eijk Elektra & Onderhoud

    Goede communicatie en heel duidelijke informatie via site, telefonisch of via you tube filmpjes. Kan niets bedenken.

    8 mei 2019

  • 10

    Van Duin Installatiemanagement

    Van Duin Installatiemanagement

    Goede bereikbaarheid, vriendelijke medewerkers

    7 mei 2019

  • 9

    De Jong Juristen Zwolle

    de Jong

    1 mei 2019

  • 8

    Studio PK

    Remco Pennekamp

    Fris en fruitig, makkelijk te regelen. De portering van het nummer duurde iets langer dan aangekondigd. Verder geen probleem hoor, maar een meldinkje had leuk geweest.

    23 april 2019

  • 9

    Bell Technics

    Belltechnics

    19 april 2019

  • 8

    Stichting Havezate Mensinge

    Technologietraining & advies

    Zeer goed bereikbaar, duidelijke beantwoording van vragen en goede ondersteuning. In staat snel te leveren.

    17 april 2019

  • 9

    nostromo.nl

    Marcel Bootsman

    Snel geholpen met nieuw telefoonnummer. App werkt fantastisch, instellingen zijn duidelijk, documentatie is bijna niet nodig. Als dat toch het geval is, is er duidelijke documentatie beschikbaar.

    17 april 2019

  • 10

    Vipper B.V

    Ramon Bakker

    Uitstekende service, contact is prettig informeel en altijd correct, doen wat ze beloven. Kan Voys iedereen aanraden! Geen

    17 april 2019

  • 10

    Schoonmaakbedrijf Tienstra

    tienstra schoonmaakbedrijf bv

    Zeer tevreden over de diensten en communicatie met het bedrijf.

    15 april 2019

  • 8

    Timmerbedrijf Schoemaker

    Teun Schoemaker

    Professioneel bedrijf wat een mooie telefonie oplossing aanbied. Alles is gemakkelijk zelf in te stellen via het web portaal. Ze bieden een goede vast/mobiel integratie en het contact verliep snel.

    15 april 2019

  • 8

    HeBu SYNERGY B.V.

    Peter Burger

    Duidelijke offerte. Goeie overgang. Alles volgens afspraak. Helpdesk goed bereikbaar en behulpzaam. 1 aanspreekpunt zou handiger zijn.

    12 april 2019