Een ongezouten mening

Klantervaringen

Sinds 2012 verzamelen en publiceren we de ervaringen van klanten. Minder goede beoordelingen met verbeterpunten komen natuurlijk ook direct online. Inmiddels hebben we meer dan 4000 reviews ontvangen met een 8.8 als gemiddeld cijfer.
8.8
  • 10

    Zorg010 B.V.

    Zorg010

    Snel geregeld. Topwerk! Tot op heden niets op aan te merken.

    20 mei 2019

  • 8

    Solidair Groningen

    20 mei 2019

  • 10

    SmartMirrors BV

    Sander van de Molen

    Top contact met Sanne gehad. Duidelijke voorlichting en meedenken met ons bedrijf. Fijn dat je iemand aan de lijn hebt die je het gevoel geeft mee te denken in een goede oplossing. Ook goed is dat je één aanspreekpunt hebt en ook de nazorg is top geregeld.

    17 mei 2019

  • 10

    Contract Carpets en Parquet 2000 B.V.

    Henk Hoek

    De service die ze verlenen is perfect helemaal als het aankomt om met de app te werken het kost bijna niks en het werkt super. Ik heb zelf een aantal keren contact proberen op te nemen met de verkoper die mij het product verkocht heeft helaas kreeg ik elke keer een ander aan de lijn maar gelukkig kon die mij ook te woord staan.

    16 mei 2019

  • 2

    Arno / BartsParts

    Contact met helpdesk is prima, medewerkers doen echt hun best te helpen. Ervaren toch erg veel nadelen bij dit product: – App werkt bij alle medewerkers niet op de carkit – Duurt vaak heel lang voordat telefoon overgaat als er een klant belt – Heel vaak gaat telefoon 1x over en is de verbinding weer weg (mogelijk gerelateerd aan vorige punt bij ongeduldige klanten) – Deze week ontvingen we ineens geen verkeer meer vanuit Duitsland – Als je via de app belt en iemand belt op je mobiel, komt dat gesprek er dwars doorheen (andersom ook trouwens)

    15 mei 2019

  • 10

    WenS Uitzendbureau

    WenS Uitzendbureau

    Duidelijke communicatie, vriendelijk, eerlijk, service gericht en een uitstekend werkend product. Op dit moment nog geen.. Goed bezig!

    15 mei 2019

  • 10

    Dienstverlening qua product en communicatie NVT

    10 mei 2019

  • 10

    Van Eijk Elektra

    Van Eijk Elektra & Onderhoud

    Goede communicatie en heel duidelijke informatie via site, telefonisch of via you tube filmpjes. Kan niets bedenken.

    8 mei 2019

  • 10

    Van Duin Installatiemanagement

    Van Duin Installatiemanagement

    Goede bereikbaarheid, vriendelijke medewerkers

    7 mei 2019

  • 9

    De Jong Juristen Zwolle

    de Jong

    1 mei 2019

  • 8

    Studio PK

    Remco Pennekamp

    Fris en fruitig, makkelijk te regelen. De portering van het nummer duurde iets langer dan aangekondigd. Verder geen probleem hoor, maar een meldinkje had leuk geweest.

    23 april 2019

  • 9

    Bell Technics

    Belltechnics

    19 april 2019

  • 8

    Stichting Havezate Mensinge

    Technologietraining & advies

    Zeer goed bereikbaar, duidelijke beantwoording van vragen en goede ondersteuning. In staat snel te leveren.

    17 april 2019

  • 9

    nostromo.nl

    Marcel Bootsman

    Snel geholpen met nieuw telefoonnummer. App werkt fantastisch, instellingen zijn duidelijk, documentatie is bijna niet nodig. Als dat toch het geval is, is er duidelijke documentatie beschikbaar.

    17 april 2019

  • 10

    Vipper B.V

    Ramon Bakker

    Uitstekende service, contact is prettig informeel en altijd correct, doen wat ze beloven. Kan Voys iedereen aanraden! Geen

    17 april 2019

  • 10

    Schoonmaakbedrijf Tienstra

    tienstra schoonmaakbedrijf bv

    Zeer tevreden over de diensten en communicatie met het bedrijf.

    15 april 2019

  • 8

    Timmerbedrijf Schoemaker

    Teun Schoemaker

    Professioneel bedrijf wat een mooie telefonie oplossing aanbied. Alles is gemakkelijk zelf in te stellen via het web portaal. Ze bieden een goede vast/mobiel integratie en het contact verliep snel.

    15 april 2019

  • 8

    HeBu SYNERGY B.V.

    Peter Burger

    Duidelijke offerte. Goeie overgang. Alles volgens afspraak. Helpdesk goed bereikbaar en behulpzaam. 1 aanspreekpunt zou handiger zijn.

    12 april 2019

  • 10

    Quest Group Holding B.V.

    Quest Group Holding

    No nonsense servicegericht

    11 april 2019

  • 10

    Schleicher

    Peter Schleicher

    Doen wat belooft wordt. Snelheid van handelen. Plezierige en persoonlijke contacten.

    10 april 2019

  • 8

    Plan-K B.V.

    Plan-K B.V. (Data, Informatie & Processen)

    Prima communicatie over de manier waarop de transitie van ons bedrijfsnummer werd geregeld. Ook weinig extra werk behalve dan ze verbeterpunt. Het was niet meteen duidelijk hoe de nieuwe service voor ons moest worden ingesteld. Dat koste mij nog wat tijd en doorgronding.

    9 april 2019

  • 7

    Jilster B.V.

    Marc Hoogvliet

    contact komen tot levering snelheid conference call optie kunnen zien wie er belt zie niet direct dat het via Voys nr binnenkomt

    7 april 2019

  • 10

    Bloomington Fashion B.V.

    Robert-Paul Harmsen

    4 april 2019

  • 7

    Rigter Financial Services BV

    Erwin Pater

    Goede ervaring met de helpdesk. Het bleek niet eenvoudig om de telefonie op deze locatie werkend te krijgen. Dat lag overigens niet aan Voys. Ze hebben me goed geholpen.

    3 april 2019

  • 9

    Eventic

    Eventic

    2 april 2019

  • 10

    Fernum Software B.V

    Jurrien Blik

    Prima service, ze doen wat ze beloven en dat ook zeer snel en zonder fouten.

    29 maart 2019

  • 9

    Procan International B.V.

    Peter Schoonewagen

    28 maart 2019

  • 8

    Nextep

    Nextep

    Geen gelul, gewoon vraag van de klant invullen

    28 maart 2019

  • 10

    Made by Sebastian

    Iwan Dienjes

    Waanzinnig goed. Binnen half uur up & running. Geen gedoe. Veel functionaliteit. Goede prijs. Klantenservice is top. Veel eerder moeten doen! Betere vindbaarheid op Google en meer zichtbaarheid op social media.

    28 maart 2019

  • 9

    Ease B.V.

    Leveren een heel goed product. UI is ook simpel maar krachtig. Vragen aan klant wat zij precies willen met dit product. Je kan er heel veel in configureren en dus kan het aan iedere wens voldoen. Maar daar is wel wat kennis voor nodig. Stuur de klant in ieder geval in de juiste richting.

    27 maart 2019