Supergoed nieuws dat veel klanten hun deuren weer kunnen openen. Dit zorgt wel voor wat extra drukte bij ons supportteam. Heb je vragen over het instellen, kijk dan eerst even op deze hulppagina. Kom je er niet uit, dan helpen we je natuurlijk graag.
Sinds oktober 2012 verzamelen en publiceren we de ervaringen van klanten. Minder goede beoordelingen met verbeterpunten komen natuurlijk ook direct online. Inmiddels hebben we 4000 reviews ontvangen met een 8.9 als gemiddeld cijfer.
Betere vindbaarheid op Google en meer zichtbaarheid op social media.
Vragen aan klant wat zij precies willen met dit product. Je kan er heel veel in configureren en dus kan het aan iedere wens voldoen. Maar daar is wel wat kennis voor nodig. Stuur de klant in ieder geval in de juiste richting.
Ik baal er altijd van dat simpele opties (zoals kantoortijden) weer geld moeten kosten. Tevens kan je de ringtone niet aanpassen in de app.
Hm, moeilijke vraag. Misschien minder tekst, meer bullets
Tot nu toe: NIKS!
Zo blijven! ;-)
Iets meer uitleg over het freedom gebruik
Kan mij niet meteen iets bedenken.