Gelukkige klanten

Een ongezouten mening

Van heel veel klanten

Sinds oktober 2012 verzamelen en publiceren we de ervaringen van klanten. Ook beoordelingen met verbeterpunten komen direct online. Inmiddels hebben we 3600 reviews ontvangen. Het gemiddelde cijfer hiervan is:

We hebben ook de ondernemersverhalen van vier klanten op deze videopagina gezet.

8.9
  • The Solos B.V.

    Andre Ettema
    Gelukkig met de oplossing?
    Heel gelukkig
    Prettig contact?
    Heel prettig
    Pluspunten

    heel positief hier, aansluiting was snel geregeld en contact is prima.

    Verbeterpunten
    -
    10
  • Groenen Gezondheidszorgpsychologie

    Groenen gezondheidszorgpsychologie
    Gelukkig met de oplossing?
    Gelukkig
    Prettig contact?
    Prettig
    Pluspunten

    het werkt vanaf het eerste moment en goed. daar zijn we heel blij om.

    Verbeterpunten

    momenteel nog geen

    8
  • Lomo Tanzania Safari

    Marian Heijkoop
    Gelukkig met de oplossing?
    Heel gelukkig
    Prettig contact?
    Heel prettig
    Pluspunten

    fantastisch bedrijf, korte lijnen, snelle acties en goede services

    Verbeterpunten

    geen

    10
  • MESA

    Peter Lasschuijt
    Gelukkig met de oplossing?
    Heel gelukkig
    Prettig contact?
    Heel prettig
    Verbeterpunten
    -
    10
  • De Spaankamer B.V.

    Egbert de Pauw/De Spaankamer B.V.
    Gelukkig met de oplossing?
    Heel gelukkig
    Prettig contact?
    Heel prettig
    Pluspunten

    Snelle service en communicatie
    Transparant

    Verbeterpunten

    Tot dusver nog niets ontdekt.

    10
  • Jelle Hobers van MijnWerkgever
    Gelukkig met de oplossing?
    Heel gelukkig
    Prettig contact?
    Heel prettig
    Pluspunten

    eerlijk, helder, prijs-kwaliteit is top!

    Verbeterpunten
    -
    10
  • Zorgondernemers Twente

    Robbert Noordhoek
    Gelukkig met de oplossing?
    Heel gelukkig
    Prettig contact?
    Heel prettig
    Pluspunten

    Klantvriendelijke organisatie die op een prettig persoonlijke manier erg behulpzaam is

    Verbeterpunten
    -
    10
  • Fyle

    Roban Reuvers
    Gelukkig met de oplossing?
    Ongelukkig
    Prettig contact?
    Heel onprettig
    Pluspunten

    Goed beheerpaneel, goede en gemakkelijke onboarding en hun bedrijfsstructuur spreekt me aan.

    Verbeterpunten

    Ik ben nu ruim drie maanden klant bij Voys. Na een tijdje kwam een potentiële klant bij mij op kantoor en vroeg waarom ik mijn telefoon niet opnam. Vol verbazing keek ik in mijn oproepgeschiedenis en vond zijn belletje niet terug. Hij belde mij opnieuw en mijn telefoon ging niet over. Ik gebruik de Voys-app, waar ook mee wordt geadverteerd op hun website.

    Ik belde de volgende dag Voys op en kreeg iemand van de afdeling 'Advies' aan de lijn. Ze verbond me, na ik de situatie had uitgelegd (dat ik al een aantal maanden niet kon worden gebeld), door met de afdeling 'Klantgeluk'. Daar werd mij verteld dat de Voys-app nog niet geheel af was en dat waarschijnlijk daar het probleem lag, waarna ik weer doorverbonden werd met de vrouw van 'Advies'.

    Zij vertelde me vervolgens dat er een aantal opties waren: 1. doorverbinden naar mobiele telefoon, 2. een vaste telefoon aanschaffen en 3. (vol verbazing) dat ik een andere provider kon zoeken omdat het per dag opzegbaar was. Misschien handig om te vertellen: optie 1 kost geld (bedrag per minuut) en optie 2 ook (5eu per maand registratiekosten + aanschafkosten vast toestel). Ze gaf aan dat er verder ook geen optie was om dit probleem op een andere manier op te lossen.

    Ik neem aan dat je gebeld moet kunnen worden als je een telefoonabbonement afneemt, zonder extra kosten.

    Mijn verbeterpunt is: zorg dat klanten kunnen worden gebeld en noem je klantenservice geen 'Klantgeluk' als je klanten niet gelukkig maakt.

    4
  • Casper BV

    Andreas de Wilt
    Gelukkig met de oplossing?
    Heel gelukkig
    Prettig contact?
    Heel prettig
    Pluspunten

    Bereikbare support met antwoorden
    Als je het eenmaal door hebt, eenvoudige interface voor beheer

    Verbeterpunten

    Simpele uitleg (animatie / flow) over verhouding, verschil etc tussen telefoonnummer, account, gebruiker en toestel.

    10
  • Martini Reclamemakers

    Henk van der Laan
    Gelukkig met de oplossing?
    Heel gelukkig
    Prettig contact?
    Heel prettig
    Pluspunten

    Duidelijke structuur, overzichtelijk, toegankelijk

    Verbeterpunten
    -
    9
  • Advocatenkantoor Suzan de Jong

    Suzan De Jong
    Gelukkig met de oplossing?
    Heel gelukkig
    Prettig contact?
    Heel prettig
    Pluspunten

    prettig en snelle dienstverlening !

    Verbeterpunten
    -
    10
  • Asega

    Frank van Bergen
    Gelukkig met de oplossing?
    Heel gelukkig
    Prettig contact?
    Heel prettig
    Pluspunten

    - snel handelen
    - geïnteresseerd en meedenken met de klant
    - vriendelijke medewerkers

    Verbeterpunten

    - neen

    10
  • kameraankleden.nl

    Tim Beeks - kameraankleden.nl
    Gelukkig met de oplossing?
    Heel gelukkig
    Prettig contact?
    Heel prettig
    Pluspunten

    Onwijs vriendelijke mevrouw die zonder poespas, alles correct en naar wens heeft geregeld (Floor)

    Verbeterpunten

    Zero

    10
  • Sanyco

    Sandra
    Gelukkig met de oplossing?
    Heel gelukkig
    Prettig contact?
    Heel prettig
    Verbeterpunten
    -
    10
  • Binding Cultures

    Joey de Moree
    Gelukkig met de oplossing?
    Niet gelukkig, niet ongelukkig
    Prettig contact?
    Niet prettig, niet onprettig
    Pluspunten

    Contact/support is prettig om mee te werken

    Verbeterpunten

    Meer functionaliteiten zouden fijn zijn voor de app.
    - Contacten herkennen bijvoorbeeld uit het eigen contactboek.
    - Uitgaande caller ID's meegeven naar alle klanten.
    - In 1 klik zien welke kosten je deze maand hebt gemaakt.

    7
  • Bureau Ja!

    Bureau Ja!
    Gelukkig met de oplossing?
    Gelukkig
    Prettig contact?
    Prettig
    Pluspunten

    Uitermate comcrete en complete serviceverlening door zeer klantvriendelijke medewerkers.

    Verbeterpunten

    Ik kan op dit moment even niets bedenken.

    9
  • ND-ICT
    Gelukkig met de oplossing?
    Heel gelukkig
    Prettig contact?
    Heel prettig
    Pluspunten

    Goede klantenservice, echt top.

    Verbeterpunten

    Misschien iets aan de dure kant, voor startups

    7
  • Apprend

    Bart Borgonjen
    Gelukkig met de oplossing?
    Heel gelukkig
    Prettig contact?
    Heel prettig
    Pluspunten

    Goede service

    Verbeterpunten

    Geen

    9
  • (Oud account, nu: Paracelsus Medisch Centrum) R.M.Slot, Arts

    artsenpraktijk Deventer
    Gelukkig met de oplossing?
    Heel gelukkig
    Prettig contact?
    Heel prettig
    Pluspunten

    Prima bedrijf, heldere en duidelijke afspraken, zeer snelle service, goede kwaliteit producten, bij problemen snelle analyse van probleem.

    Verbeterpunten

    Slechts één keer onprettige medewerker gehad, die communicatief zwak was, verder uitsluitend positieve ervaringen in contact, bejegening en service

    10
  • FiftySix Avenue BV

    fashionfitr™
    Gelukkig met de oplossing?
    Gelukkig
    Prettig contact?
    Prettig
    Pluspunten

    Goed en prettig contact met een snelle service.

    Verbeterpunten

    Het opnemen van een bredere lijn in toestellen (YEALINK) met mogelijkheden.

    8
  • VPMT Project- en Contract Management BV

    Ton Vrijdag
    Gelukkig met de oplossing?
    Heel gelukkig
    Prettig contact?
    Heel prettig
    Pluspunten

    Uitstekende service en erg vriendelijke medewerkers die je altijd van dienst zijn.

    Verbeterpunten

    Kan er echt geen bedenken!

    10
  • Dentalcloud Europe

    Wouter Bulten
    Gelukkig met de oplossing?
    Heel gelukkig
    Prettig contact?
    Heel prettig
    Pluspunten

    Snel, leuk contact, goed advies

    Verbeterpunten

    Geen

    10
  • Red-kes

    Theo Kester
    Gelukkig met de oplossing?
    Gelukkig
    Prettig contact?
    Prettig
    Pluspunten

    snelle reactie top

    Verbeterpunten
    -
    9
  • Le Nobel Telefoonservice

    Anita le Nobel
    Gelukkig met de oplossing?
    Heel gelukkig
    Prettig contact?
    Heel prettig
    Pluspunten

    Alles is perfect gelopen ondanks de KPN. Heel erg blij met de goede service en jullie eindeloze geduld. Ik zal jullie zeker aanbevelen

    Verbeterpunten

    Teveel verschillende mensen met hetzelfde account bezig waardoor het voor de klant verwarrend wordt

    10
  • De Rietgors

    Stephan Arendts
    Gelukkig met de oplossing?
    Gelukkig
    Prettig contact?
    Prettig
    Verbeterpunten
    -
    8
  • Terra Icognita

    Sanne Smolders
    Gelukkig met de oplossing?
    Gelukkig
    Prettig contact?
    Prettig
    Pluspunten

    Goede en snelle service.

    Verbeterpunten
    -
    8
  • Easycollect Services

    ECS BV
    Gelukkig met de oplossing?
    Gelukkig
    Prettig contact?
    Prettig
    Pluspunten

    Fijn contact. Goed betrokken en actieve benadering naar ons toe.

    Verbeterpunten
    -
    8
  • Mijn GVB

    Mijngvb.nl
    Gelukkig met de oplossing?
    Heel gelukkig
    Prettig contact?
    Heel prettig
    Pluspunten

    Ik had een skype nummer en was twee weken niet te bereiken doordat een aantal mobiele providers in Nederland het niet goed hadden ingesteld meteen contact gezocht met voys hebben direct het skype nummer overgezet en alles snel geregeld zodat ik weer bereikbaar was! Ook als er iets niet lukt bij het instellen en aansluiten helpen ze direct dit had ik veel eerder moeten doen.

    Verbeterpunten
    -
    10
  • ABCA Advisering

    Nieuwenhuizen
    Gelukkig met de oplossing?
    Niet gelukkig, niet ongelukkig
    Prettig contact?
    Niet prettig, niet onprettig
    Verbeterpunten
    -
    8
  • Repair Service NL

    Repair Service NL
    Gelukkig met de oplossing?
    Heel gelukkig
    Prettig contact?
    Heel prettig
    Pluspunten

    Zeer klantvriendelijke en behulpzaam, geen enkele vraag is hen vreemd overal is een oplossing voor. Zeer uitgebreid platform voor instellingen van je telefooncentrale maar wel gebruiksvriendelijk. Voor MKB is dit een aanrader!

    Verbeterpunten
    -
    10