Gert

Fonteijn en Jacobson

10

We zijn overgegaan van Ziggo Internet en Bellen naar Voyz voor alleen bellen. Dat was technisch een uitdaging, met name door de instellingen van Ziggo. Daar zijn we uiteindelijk met behulp van Voyz goed uitgekomen. We hebben nu een stabiel platform, waarin…

10 maart 2025

Françoise

Syspeo SRL

9

c’est encore un peu tôt pour avoir du recul, mais pour le moment, je suis très satisfaite: ça fonctionne très bien, l’interface est simple à utiliser.

4 maart 2025

Patrick

ClearCount

10

De opstart verliep zeer vlot en de bijkomende vragen die ik had waren snel beantwoord.

21 februari 2025

Anja Verstegen-Mettner

Verstegen Makelaars

8

Goede hulp bij de voorkomende vragen.

20 januari 2025

Marc

EXproof BV

8

Goede digitale introductie van de Voys omgeving met alle mogelijkheden. Instellen van de telefoons was even een uitdaging maar is ook gelukt.

7 januari 2025

Marcel

Slagerij de valk

2

Komen hun beloftes niet na.

Reactie van Voys

Hi Marcel, Vervelend om te horen. Bedankt voor het delen van je feedback. We nemen contact met je op om dit verder op te lossen. En onze welgemeende excuses. Met vriendelijke groet, Linda

28 december 2024

Steven

Fittingshop

10

Het bedrijf werd ons al aangeraden door kenissen, en na enkele weken gebruik zijn we zeer tevreden. Goed advies tijdens het verkoopsgesprek gehad. De webinterface is heel gebruiksvriendelijk, en wanneer je een complexere vraag hebt krijg je snel en…

12 december 2024

Joyce

Camping de Watermolen

9

Sowieso goed geholpen door Linda om eerst even een zoommeeting te hebben met daarin uitleg van het belplan enz. Alles is toch nieuw, dus dat is fijn en er zijn ook veel opties. Als je dan alsnog een klein probleem hebt, hoef je maar te bellen en ze helpen…

10 december 2024

Rianne Deunk

MyPelvi Benelux

10

Wij zochten een handige tool voor het kunnen beheren van de inkomende telefoongesprekken. Een prima app – makkelijke bediening en mooie aanvullingen zoals de openingstijden en feestdagen planning. Snel geregeld en een efficiente onboarding #blijmee

10 december 2024

Dennis Varkevisser

Pal-V

10

plezierig duidelijk, goed support.

6 december 2024

Corne Vliegenthart

Anoniem

9

gemakkelijk en fijne service!

4 december 2024

Tanguy

Anoniem

6

De UI is niet super intuitief voor wat betreft het instellen van voice mails en dergelijke en ik moet het desktopprogramma geregeld opnieuw opstarten omdat ik plots offline ben. De CRM optie kost bovendien veel meer dan bij bv Telavox.

16 september 2024

Nienke

Anoniem

8

Op de website is duidelijk omschreven wat je kunt verwachten. De kostenstructuur is transparant. De dienst werkt uitstekend. Een goede dienst voor een eerlijke prijs.

28 augustus 2024

Eric

TPM Corporate Finance BV

6

Na enkele jaren gebruik te hebben gemaakt overgestapt. Van alle nummers was opzegging verwerkt, alleen contract blijven bestaan en ze schrijven al een jaar lang nog steeds automatisch af. Uiteindelijk creditnota’s gekregen.n eerlijk is eerlijk de telefonie…

20 augustus 2024

Remco

Fysio & Fitness van Muiden

8

Ik ben tevreden over Voys. Het is een helder en duidelijk platform, medewerkers zijn deskundig en vriendelijk. Het is gemakkelijk en snel in te richten.

7 augustus 2024

Miro Van Bogaert

Lusive BV

10

Heel gebruikvriendelijk platform en goede service!

1 augustus 2024

Ilona Mecklenfeld

De Noordrand

7

De lijn is soms wat schokkerig maar verder werkt het qua verbinding prima.

25 juli 2024

Roy

Pronto VVE Beheer

10

Na jarenlang gedoe met een van de grote telecomproviders eindelijk de overstap gemaakt naar Voys. Dit is soepel verlopen en we zijn er erg tevreden mee.

18 juli 2024

Tijs

Vehgro

10

Prettige aanbieder van telefonie-diensten. Hebben ons goed geholpen met advies en informatie voor een zorgeloze verhuizing naar een nieuw pand en de gelijktijdige overstap van deskphones naar webphone. Praktisch vlekkeloos verlopen. Verder tevreden over de…

14 juni 2024

Loes

Landelijk Bureau GroenLinks

8

Een fijne & overzichtelijke website, erg gebruiksvriendelijk.

29 mei 2024

Claudia Schellekens

Multicomplex

9

Goede begeleiding bij het openen van een nieuw account en het opstellen van het belplan.

17 mei 2024

Wessel

Pitt-IT professionals

7

Het is natuurlijk nooit leuk om in de wacht te staan en wij willen zelf voorkomen dat dit voor onze eindklanten gebeurt. Momenteel hebben wij een tv hangen waar de wachtrij statistieken worden weer gegeven, dit vereist wel fysieke aandacht en wordt nog wel…

3 mei 2024

N.P. van der Westen

Minipak Software

8

Om het belolan helemaal te door gronden ben je wel een stukje verder. Als er wijzigingen zijn dan bel ik naar Voys en dan helpen ze me het te realiseren

1 mei 2024

Patty de Vaan

Fleurtjedag

10

Zo kan het ook! Wat een verademing is Voys. Mijn ervaringen met zakelijke telecom zijn niet best. Totdat ik met Voys ging samenwerken. Hele snelle dienstverlening, hele duideljke communicatie, hele vriendelijke medewerkers, hele duidelijke en praktische…

30 april 2024