De combinatie van feestdagen en de corona-lockdown maken het extra druk bij ons contactteam.
Klik hier voor onze handleidingen en antwoorden op de meestgestelde vragen. Fijne feestdagen en succes met thuiswerken!
Sinds oktober 2012 verzamelen en publiceren we de ervaringen van klanten. Minder goede beoordelingen met verbeterpunten komen natuurlijk ook direct online. Inmiddels hebben we 3900 reviews ontvangen met een 8.9 als gemiddeld cijfer.
Weet ik echt niet.
de inrichting wanneer je met de app gaat werken zou beter begeleid kunnen worden.
Nog iets te technisch georiënteerd soms - waarom moet de naam van mijn voicemailaccount met een getal beginnen? Ook vond ik juist die (naar ik aanneem) veelgebruikte optie wat weggestopt. En: inspreken/instellen van mijn voicemailboodschap ging niet op de telefoon of tablet, alleen via de laptop. Dat is in deze tijd een omweg.
het lukte niet zo goed om de telefoon online te krijgen. Het liep een beetje stroef met de helpdesk. Uit eindelijk wel opgelost.
ik zou graag mijn voicemail met een andere tekst willen zien,hoe moet ik dit doen,ik wil mijn eigen tekst inspreken,dat de nieuwe klanten meteen mijn stem horen,
Dit is de tekst.
Dit is de praktijk van Hub Souren, ik ben momenteel niet bereikbaar, wilt u graag een afspraak maken, spreek u naam en telefoon nummer in dan bel ik u zo snel mogelijk terug.
Jammer dat er een echo klinkt als je via VoIP belt.
Vooralsnog niet
Tot nu geen! En verwacht deze ook niet gezien de professionele en persoonlijke benadering.
Goede kennis van eigen toestellen maar als het op een iets meer premium toestel aankomt ontbreekt de kennis. Toch super goed geholpen aangezien medewerker de tijd name en hielp uitzoeken hoe het toestel kon worden geconfigureerd. (Betrof Cisco 8865, het is gelukt!)
Ik had graag meer opties gehad voor een "mooi" nummer
Als servicedesk zonder vaste locatie missen we de optie om een di3nst rooster in te richten. Het is wel gelukt, maar de oplossing is erg bewerkelijk.
Dure prijsstelling!
geen
Zo doorgaan!!
Nvt