Een ongezouten mening

Klantervaringen

Sinds 2012 verzamelen en publiceren we de ervaringen van klanten. Minder goede beoordelingen met verbeterpunten komen natuurlijk ook direct online. Inmiddels hebben we meer dan 4000 reviews ontvangen met een 8.8 als gemiddeld cijfer.
8.8
  • 10

    La Porta Vacanze

    Rob Schönberger/La Porta Vacanze

    11 februari 2019

  • 8

    Ravamtools

    Ravamtools BV

    Snel geregeld goed resultaat

    8 februari 2019

  • 9

    Dirk-Bart Houweling

    7 februari 2019

  • 8

    Ff00ff

    Ff00ff

    1 februari 2019

  • 9

    G

    G&G computers

    Toppie, alles snel geregeld, binnen 2 dagen voice over ip apperatuur binnen, en binnen een paar dagen huidige nummers over gezet.

    31 januari 2019

  • 10

    Bo Weevil BV

    Iris Komen

    30 januari 2019

  • 10

    RJHMarketing.nl

    Robert Jan

    Het werkt, met name doorschakelen 🙂 Veel beter dan Skype!! Features zijn extreem, kan vrijwel alles. Zelfs een app om te bellen / gebeld worden. Geluidskwaliteit bellen met app zou wel wat beter kunnen (kan ook aan mijn internet liggen).

    28 januari 2019

  • 9

    4TRAQ

    Leon Simons

    Snelle reactie, komt afspraken na. Volgt heel snel op (soms te snel).

    22 januari 2019

  • 10

    BijlsmaMondzorg

    Bijlsma Mondzorg

    helpdesk heel goed bereikbaar; helpen je echt verder! makkelijk te beheren dashboard de voys-app is heel handig als "extra toestel" op de mobiel We "kregen" cisco bureautoestel met monochroom schermpje met engelstalige software……ja, dat was wel een stapje achteruit. Maar het werkt wel prima. Had wellicht meer keus willen hebben.

    19 januari 2019

  • 10

    Fastlane Exclusive B.V.

    Sander Sneyers, Fastlane Exclusive

    Professionele en snelle leveringstijd waar andere leveranciers een puntje aan kunnen zuigen. En dat ook nog eens voor een scherpe prijs! De interface van het belplan zou naar mijn mening versimpeld kunnen worden en het programmeren van de VOIP toestellen (Gigaset) vond ik vrij pittig.

    17 januari 2019

  • 10

    JPG Travel

    Peter Gruben JPG Travel

    16 januari 2019

  • 5

    Fundament All Media

    Theresia Hendriks

    Het opstarten en meedenken in de beginfase ging prettig en snel. Onderling lijken collega’s niet goed met elkaar af te stemmen. Afspraken die met de een zijn gemaakt weet de ander niet. Dit zorgde tot een paar keer toe tot verwarring en wat vervelende momenten. Inmiddels is alles nog steeds niet op de rit. (doorkiesnummers)

    16 januari 2019

  • 10

    Martien Temmink Verzekeringen

    Martien Temmink Verzekeringen

    Super tevreden!!! Behulpzaam personeel!!! En toch tegen lage kosten!!!

    16 januari 2019

  • 9

    Praktijk 038

    11 januari 2019

  • 10

    Filius Kaas

    Frank Filius

    10 januari 2019

  • 8

    Easy Compliancy

    Easy Compliancy BV

    Snelheid om "live" te gaan, zowel voor de aanmelding als voor aanpassingen.

    9 januari 2019

  • 10

    GCP Central

    GCP Central

    makkelijk in communicatie en meedenkend over hoe het beste in te richten

    8 januari 2019

  • 10

    Versteq B.V.

    Adriaan

    4 januari 2019

  • 10

    CERON IT SOLUTIONS BV

    Gabriel Thijssen

    3 januari 2019

  • 10

    Jeroen

    2 januari 2019

  • 8

    Van Der Zee Beveiliging en Diensten

    Zsecurity

    19 december 2018

  • 9

    ALBA Metaal Recycling Nederland

    Sander Topelen

    12 december 2018

  • 10

    De Paauw koeltechniek

    m de Paauw

    12 december 2018

  • 10

    Talent Performance

    Hele snelle en goede service. Alles perfect geregeld!

    12 december 2018

  • 10

    InfraDeskTrading BV

    Mats

    Goed contact, goed geholpen.

    12 december 2018

  • 10

    Jobs4Leisure

    Jeroen

    Soepel, snel en makkelijk contact. Overstappen zonder problemen en makkelijke interface. Niet de goedkoopste, maar je krijgt er boven verwachting voor terug.

    12 december 2018

  • 7

    Sales Leaders

    Romy van der Velden

    11 december 2018

  • 9

    Twentse Es

    Camping de Twentse Es

    Goede communicatie, kosten transparant.

    11 december 2018

  • 9

    Reviced

    John van Rhee

    Nadat we overgeswitched waren naar Voys werden we keurig gebeld of alles naar verwachting verlopen is en of we nog vragen hadden. Super klantvriendelijk en behulpzaam. Wel is het raadzaam voor nieuwe gebruikers om van te voren de wachtrijen en het belplan e.d. goed ingericht te hebben voordat de switch plaats vind. Dan is de downtime nagenoeg niet merkbaar. Het zou mooi zijn dat de DND optie zo toegepast zou kunnen worden dat wanneer deze aangezet wordt op het toestel dat achter de schermen in het account wordt gemerkt als "Niet bereikbaar". En dat wanneer er op het desktop toestel of in de mobiele app de DND eraf wordt gehaald dat dit ook herkend wordt in het account en de lijn direct beschikbaar komt.

    10 december 2018

  • 9

    NJ Zorg

    NJ Zorg

    10 december 2018