Een ongezouten mening

Klantervaringen

Sinds 2012 verzamelen en publiceren we de ervaringen van klanten. Minder goede beoordelingen met verbeterpunten komen natuurlijk ook direct online. Inmiddels hebben we meer dan 4000 reviews ontvangen met een 8.8 als gemiddeld cijfer.
8.8
  • 10

    Byteleaders

    Ralph

    Werken snel en klantvriendelijk Nummer kunnen kiezen

    10 december 2018

  • 10

    Speijers Sports

    Michel van het bedrijf: Speijers Sports

    Heel goede service heel aardige mensen! Het "Hallo" kaartje dat we ontvingen vond ik ook echt goed, en het persoonlijke visitekaartje is toch best handig! Heb het hier bij de telefoon liggen. Het persoonlijke werkt heel goed. Arnoud was zelfs bereid te helpen terwijl hij ziek was. Super dus. Weet ik echt niet.

    10 december 2018

  • 6

    TPS Payroll Recruitment

    Snelle service, klant vriendelijk, behulpzaam de inrichting wanneer je met de app gaat werken zou beter begeleid kunnen worden.

    7 december 2018

  • 9

    De verandering, praktijk voor hypnotherapie

    Rik Bollen

    Heldere communicatie, goede aanbieding, goed werkbare self-service omgeving. Nog iets te technisch georiënteerd soms – waarom moet de naam van mijn voicemailaccount met een getal beginnen? Ook vond ik juist die (naar ik aanneem) veelgebruikte optie wat weggestopt. En: inspreken/instellen van mijn voicemailboodschap ging niet op de telefoon of tablet, alleen via de laptop. Dat is in deze tijd een omweg.

    5 december 2018

  • 10

    iMove B.V.

    Jeroen

    Alles was netjes en snel geregeld! het lukte niet zo goed om de telefoon online te krijgen. Het liep een beetje stroef met de helpdesk. Uit eindelijk wel opgelost.

    5 december 2018

  • 8

    Renflex software BV

    Ron Doets

    5 december 2018

  • 8

    Hub Souren

    Hub Souren

    Ben tevreden, ik zou graag mijn voicemail met een andere tekst willen zien,hoe moet ik dit doen,ik wil mijn eigen tekst inspreken,dat de nieuwe klanten meteen mijn stem horen, Dit is de tekst. Dit is de praktijk van Hub Souren, ik ben momenteel niet bereikbaar, wilt u graag een afspraak maken, spreek u naam en telefoon nummer in dan bel ik u zo snel mogelijk terug.

    29 november 2018

  • 9

    DJS Automatisering B.V.

    Erik de Jongh

    Prima info vooraf, tijdens en na installatie Jammer dat er een echo klinkt als je via VoIP belt.

    28 november 2018

  • 10

    D2connect

    Richard Meiling

    Een personal note toegevoegd aan een dienstverlening die volledig digitaal tot stand kan komen zonder de tussenkomst van medewerkers is goud waard. Sowieso dat iedereen in staat is een telefonie omgeving kan afnemen door wat vinkjes aan te klikken is sterk. Vooralsnog niet

    27 november 2018

  • 10

    John Altman

    Julie Ter Huurne

    Eenvoudige registratie Snelle en duidelijke communicatie

    26 november 2018

  • 10

    Big Smile Company

    Big smile company

    – snel geregeld (binnen 1 werkdag) – persoonlijk contact – besteden aandacht aan jou wensen – scherp tarief Buiten deze positieve punten vond ik het persoonlijke handgeschreven kaartje erg leuk! Niet zo zeer om het kaartje zelf, maar het zegt genoeg over het beleid en de moeite die ze nemen voor elke klant. Ik heb maar slechts 1 nummer en ook dan word je op een zeer leuke, persoonlijke en goed binnenkomende manier verwelkomt als nieuwe klant. Niks op aan te merken, zeker een aanrader Tot nu geen! En verwacht deze ook niet gezien de professionele en persoonlijke benadering.

    23 november 2018

  • 10

    Informance Group

    Merlin Stoll

    Flexibel, behulpzaam, kwalitatief goed. Goede kennis van eigen toestellen maar als het op een iets meer premium toestel aankomt ontbreekt de kennis. Toch super goed geholpen aangezien medewerker de tijd name en hielp uitzoeken hoe het toestel kon worden geconfigureerd. (Betrof Cisco 8865, het is gelukt!)

    23 november 2018

  • 10

    Nelissen Adm.- en BelastingAdviesKantoor

    Maurice Nelissen

    Snelle en perfecte VoIP oplossing

    23 november 2018

  • 10

    BINK inspireert

    BINK inspireert

    23 november 2018

  • 9

    Plainwater

    Daniel Sanders

    Plezierig contact, snelle service, goed product Ik had graag meer opties gehad voor een "mooi" nummer Als servicedesk zonder vaste locatie missen we de optie om een di3nst rooster in te richten. Het is wel gelukt, maar de oplossing is erg bewerkelijk.

    22 november 2018

  • 10

    Marquis Zonwering

    Patrick van Ewijk

    Ik ben op een zeer positieve manier geadviseerd, ook al heb ik de uiteindelijke overstap pas maanden later dan gepland kunnen doen. Voys was al die tijd zeer geduldig en helpt uitstekend.

    21 november 2018

  • 10

    Wemagine

    Wemagine

    20 november 2018

  • 9

    Exipa Oost B.V.

    Bert Schriemer

    14 november 2018

  • 7

    EXITE Agency

    Joar van den Dool

    Snel, jong! Dure prijsstelling!

    13 november 2018

  • 7

    Quincs

    Quincs

    9 november 2018

  • 10

    Wesa

    zeer tevreden.

    5 november 2018

  • 10

    TotalSeat

    TotalSeat

    zeer makkelijk en proactief bedrijf. Mooie app die ook nog eens goed werkt geen

    30 oktober 2018

  • 9

    2-THE-POINT

    WWW.2-THE-POINT.NL

    Contact verloopt uitstekend, zij komen na wat ze beloven en content met het product. Helpdesk goed bereikbaar en professioneel contact.

    26 oktober 2018

  • 9

    SDJ Computers

    SDJ Computers

    24 oktober 2018

  • 8

    I-recruiting BV

    Martijn de Jonge | I-recruiting BV

    23 oktober 2018

  • 10

    Agrin Serv Nagele B.V.

    Robin van der Veeken

    23 oktober 2018

  • 10

    André van den Bosch

    Opnieuw supersnel geholpen, afspraak = afspraak! Zo doorgaan!!

    23 oktober 2018

  • 7

    Firma AAS

    Pascale Jonges

    Zo verder gaan Nvt

    20 oktober 2018

  • 10

    Thoes in’t Groen

    Thoes in’t Groen, verzorgd wonen in de natuur

    19 oktober 2018

  • 10

    Lok – BSNL

    Jasper

    Goede klantenservice, mensen staan echt voor je klaar om je te helpen bij je vragen.

    17 oktober 2018