De combinatie van feestdagen en de corona-lockdown maken het extra druk bij ons contactteam.
Klik hier voor onze handleidingen en antwoorden op de meestgestelde vragen. Fijne feestdagen en succes met thuiswerken!
Sinds oktober 2012 verzamelen en publiceren we de ervaringen van klanten. Minder goede beoordelingen met verbeterpunten komen natuurlijk ook direct online. Inmiddels hebben we 3900 reviews ontvangen met een 8.9 als gemiddeld cijfer.
dat je op de bijbehorende telefoon ook kunt zien welke oproep
je gemist hebt.
Op het moment gewn directe verbeteringen die ik kan benoemen
-
Nvt
De app, waarvan ik gebruik maak, is erg handig om mee te bellen en om mee gebeld te worden. De uitdaging voor Voys is ervoor te zorgen dat de app qua gebruikerservaring gelijk komt te staan aan een regulier telefoongesprek. Soms hebben klanten als opmerking dat het niet als echt telefoongesprek klinkt. Dat is logisch, het is ten slotte ook meer vergelijkbaar met bellen via Whatsapp. Het werkt overigens prima!
nog geen kunnen vinden!