Met het Contact Center van Voys maak je je klant het stralende middelpunt van alle communicatie. Onze cloud contact center oplossing zorgt ervoor dat alle communicatie met je klant vlekkeloos verloopt, door slimme koppelingen, duidelijke rapportages en de nieuwste mogelijkheden.
Klanten willen snel, efficiënt en vaardig geholpen worden. Een hele opgave waarbij ons systeem je graag helpt, bijvoorbeeld door superslimme workflows.
Met de dashboarding mogelijkheden van Contact Center zie je realtime wat er aan de hand is in je contact center, distribueer je het verkeer en analyseer en optimaliseer je.
Om een klant optimaal te helpen moet je alle informatie per klant aan elkaar koppelen: e-mail, chat, whatsapp en telefonie. Dat kan met het Contact Center van Voys.
Het Contact Center krijg je compleet met al deze mogelijkheden.
Alle berichten in één centrale inbox om nooit meer de controle te verliezen over je contactmomenten.
Werk samen binnen het eigen en met andere teams aan een optimale ervaring voor je klant.
Gebruik één systeem om over verschillende kanalen met je klanten te communiceren.
Verhoog je snelheid door keyword-herkenning, workload-verdeling en antwoord-templates.
Verrijk je workflows met intelligentie om de bereikbaarheid en efficiëntie te verhogen.
Houd realtime al je statistieken bij en analyseer om te optimaliseren.
Automatiseer eenvoudige en repetitieve taken: met onze bot-integratie verhoog je jouw klanttevredenheid.
Met onze gedetailleerde rapportages houd je alle betrokkenen in de organisatie op de hoogte.
Maak gebruik van onze API’s om je eigen systemen te koppelen en zo je data optimaal te verrijken.
Als bedrijf streef je naar het leveren van een ultieme klantervaring. Zo zorg je ervoor dat je klanten meer dan tevreden zijn en mooie verhalen over jouw bedrijf rondvertellen. Voys is gecertificeerd leverancier van het Mitel MiContact Center en kan je helpen!
Met MiContact Center bieden wij oplossingen die we geschikt maken voor een kleine helpdesk tot een multimedia call center dat verspreid is over meerdere locaties. Communiceer op een slimme manier met je klanten, dus zowel telefonisch als via e-mail, webchat, WhatsApp en sociale media en dat allemaal volledig geïntegreerd. Wij bieden alle functionaliteiten die een call center nodig heeft, waaronder Automatic Call Distribution en Contact Center Management toepassingen.
Bel ons op 0507009922 of vraag meer informatie of een demo aan.