Laat je ontzorgen door de telefoonservice van Call Care en maak gebruik van de slimme telefonieoplossing van One.
Het crm-systeem van Call Care koppelt naadloos met de telefonie en het Contact Center van One. Samen bieden we een oplossing op maat en helpen we makelaars, advocaten en de zorg.
Waar je onderneming ook gevestigd is, Call Care levert diensten in heel Nederland. Het bedrijf is als telefoonservice specialist in bijvoorbeeld telefonist(e) op afstand, agendabeheer en e-mail verwerken.
Werk je als advocaat, makelaar of in de zorg en is het door bijvoorbeeld drukte soms niet mogelijk om zelf je klanten te woord te staan? Schakel Call Care in en laat je ontzorgen.
Laat je Call Care jouw binnenkomende telefoongesprekken afhandelen? Door de slimme integratie van crm-systeem en het contact center hebben de Call Care-medewerkers bij een inkomend telefoontje direct de juiste klantinformatie op het scherm. Daardoor handelen zij gesprekken efficiënt en eenvoudig af.
Zo helpen zij namens jou, jouw klanten op de best mogelijke manier.
Een flexibele oplossing waarmee Call Care alle features van het telefonieplatform volledig kon integreren met het eigen crm-systeem, dat was de wens. Met One Contact Center brengt Voys die wens in vervulling.
Eric van der Burg van Call Care vertelt:
“Samen met Voys zorgen we ervoor dat makelaars op een slimme en efficiënte manier telefoongesprekken kunnen voeren. Met één druk op de knop laat de makelaar zijn bereikbaarheid aan ons over en kan zich bezighouden met waar hij goed in is.”
En bij de integratie stopt het niet, de samenwerking gaat verder. Call Care en Voys richten samen de telefonie van klanten in op locatie, bijvoorbeeld voor makelaars. Met Freedom, de telefonieoplossing van Voys, kunnen makelaars op slimme wijze telefoongesprekken van woningzoekers en verkopers door Call Care laten beantwoorden.
Mitchell Westerduin van Cocq Makelaars uit Amsterdam belt via Voys en gebruikt de Call Care-antwoordservice:
“De telefonieoplossing van Voys is heel eenvoudig te gebruiken en beheren. In Freedom, mijn online telefooncentrale, kan ik met één druk op de knop mijn bereikbaarheid aanpassen. Zo gaan de inkomende telefoontjes eenvoudig door naar de antwoordservice van Call Care.”
Erg vervelend dat we deze specifieke review niet voor je kunnen vinden. Bekijk al onze reviews om erachter te komen wat klanten van ons vinden!
Kiyoh pagina!