Call Care en One

Een oplossing op maat voor makelaars, advocaten en de zorg

Laat je ontzorgen door de telefoonservice van Call Care en maak gebruik van de slimme telefonieoplossing van One.

Het crm-systeem van Call Care koppelt naadloos met de telefonie en het Contact Center van One. Samen bieden we een oplossing op maat en helpen we makelaars, advocaten en de zorg.

Laat je ontzorgen door Call Care

Waar je onderneming ook gevestigd is, Call Care levert diensten in heel Nederland. Het bedrijf is als telefoonservice specialist in bijvoorbeeld telefonist(e) op afstand, agendabeheer en e-mail verwerken.

Werk je als advocaat, makelaar of in de zorg en is het door bijvoorbeeld drukte soms niet mogelijk om zelf je klanten te woord te staan? Schakel Call Care in en laat je ontzorgen.

De samenwerking tussen Call Care en One

Call Care ontwikkelde zelf een crm-systeem, dat koppelt naadloos met One Contact Center van One.

Schakel je Call Care in om het contact met je klanten over te nemen? De integratie tussen het crm-systeem en One Contact Center zorgt ervoor dat jouw klant het middelpunt is van alle communicatie. Door slimme koppelingen en duidelijke rapportages verloopt het contact met de klant vlekkeloos.

Klantcontact op de beste manier mogelijk

Laat je Call Care jouw binnenkomende telefoongesprekken afhandelen? Door de slimme integratie van crm-systeem en het contact center hebben de Call Care-medewerkers bij een inkomend telefoontje direct de juiste klantinformatie op het scherm. Daardoor handelen zij gesprekken efficiënt en eenvoudig af.

Zo helpen zij namens jou, jouw klanten op de best mogelijke manier.

Een slimme en efficiënte oplossing

Een flexibele oplossing waarmee Call Care alle features van het telefonieplatform volledig kon integreren met het eigen crm-systeem, dat was de wens. Met One Contact Center brengt Voys die wens in vervulling.

Eric van der Burg van Call Care vertelt:

“Samen met Voys zorgen we ervoor dat makelaars op een slimme en efficiënte manier telefoongesprekken kunnen voeren. Met één druk op de knop laat de makelaar zijn bereikbaarheid aan ons over en kan zich bezighouden met waar hij goed in is.”

En bij de integratie stopt het niet, de samenwerking gaat verder. Call Care en Voys richten samen de telefonie van klanten in op locatie, bijvoorbeeld voor makelaars. Met Freedom, de telefonieoplossing van Voys, kunnen makelaars op slimme wijze telefoongesprekken van woningzoekers en verkopers door Call Care laten beantwoorden.

Mitchell Westerduin van Cocq Makelaars uit Amsterdam belt via Voys en gebruikt de Call Care-antwoordservice:

“De telefonieoplossing van Voys is heel eenvoudig te gebruiken en beheren. In Freedom, mijn online telefooncentrale, kan ik met één druk op de knop mijn bereikbaarheid aanpassen. Zo gaan de inkomende telefoontjes eenvoudig door naar de antwoordservice van Call Care.”

Benieuwd naar de mogelijkheden van Call Care en One?

Wil je gebruik maken van de eenvoudige telefonieoplossing van One en je laten ontzorgen door Call Care? Onze adviseurs vertellen je er graag over.

Sluit je direct aan
Vraag meer info aan