One Contact Center

Informatie aanvragen

Je klant als stralend middelpunt

Met One Contact Center, powered by Mitel, maak je je klant het stralende middelpunt van alle communicatie. Onze cloud contact center oplossing zorgt ervoor dat alle communicatie met je klant vlekkeloos verloopt, door slimme koppelingen, duidelijke rapportages en de nieuwste mogelijkheden.

Optimale bereikbaarheid

Klanten willen snel, efficiënt en vaardig geholpen worden. Een hele opgave waarbij ons systeem je graag helpt, bijvoorbeeld door superslimme workflows.

Dashboarding

Met de dashboarding mogelijkheden van One Contact Center zie je realtime wat er aan de hand is in je contact center, distribueer je het verkeer en analyseer en optimaliseer je.

Alles aan elkaar gekoppeld

Om een klant optimaal te helpen moet je alle informatie per klant aan elkaar koppelen: e-mail, chat, whatsapp en telefonie. Dat kan met One Contact Center.

Mogelijkheden

Featuring these features

Het One Contact Center krijg je compleet met al deze mogelijkheden.

Unified Inbox

Alle berichten in één centrale inbox om nooit meer de controle te verliezen over je contactmomenten.

Built for teams

Werk samen binnen het eigen en met andere teams aan een optimale ervaring voor je klant.

Omnichannel

Gebruik één systeem om over verschillende kanalen met je klanten te communiceren.

Respond fast

Verhoog je snelheid door keyword-herkenning, workload-verdeling en antwoord-templates.

Smart automation

Verrijk je workflows met intelligentie om de bereikbaarheid en efficiëntie te verhogen.

Analytics

Houd realtime al je statistieken bij en analyseer om te optimaliseren.

Digitale medewerkers

Automatiseer eenvoudige en repetitieve taken: met onze bot-integratie verhoog je jouw klanttevredenheid.

Reporting

Met onze gedetailleerde rapportages houd je alle betrokkenen in de organisatie op de hoogte.

API’s

Maak gebruik van onze API’s om je eigen systemen te koppelen en zo je data optimaal te verrijken.

Klantervaring

Ultieme klantervaring met elk type contact center

Als bedrijf streef je naar het leveren van een ultieme klantervaring. Zo zorg je ervoor dat je klanten meer dan tevreden zijn en mooie verhalen over jouw bedrijf rondvertellen. Voys One is gecertificeerd leverancier van het Mitel MiContact Center en kan je helpen!

Met MiContact Center bieden wij oplossingen die we geschikt maken voor een kleine helpdesk tot een multimedia call center dat verspreid is over meerdere locaties. Communiceer op een slimme manier met je klanten, dus zowel telefonisch als via e-mail, webchat, WhatsApp en sociale media en dat allemaal volledig geïntegreerd. Wij bieden alle functionaliteiten die een call center nodig heeft, waaronder Automatic Call Distribution en Contact Center Management toepassingen.

One Contact Center

Slimme functionaliteiten

Meer weten over het One Contact Center?

Bel ons op 0507009922 of vraag meer informatie of een demo aan.

Info aanvragen