• Alles wat je wilt
Freedom

Alle mogelijkheden van Freedom, de slimste online telefoniecentrale

Freedom, onze online telefooncentrale, is uitgerust met alle mogelijkheden die een online telefooncentrale maar kan hebben. Hiermee maak je jouw bedrijf optimaal bereikbaar voor je klanten én heb je zelf de regie over je telefonie.

Bereken je kosten

Telefoonnummer

Telefoonnummers hebben we op voorraad van elke regio in NL en we hebben ook landelijke telefoonnummers (085). Heb je al een telefoonnummer? Dan regelen we nummerbehoud voor je.

Telefoons en headsets

Schaf je VoIP-telefoons bij Voys aan? Dan sturen we ze gebruiksklaar naar je op. Je hoeft ze alleen nog maar op je netwerk aan te sluiten met een netwerkkabel en dan werken ze direct.

Flex. schakelen

Met flexibel schakelen stel je in welke telefoon rinkelt als je zakelijke nummer gebeld wordt. Zo kun je je mobiele telefoon laten rinkelen als je zakelijke nummer gebeld wordt. Deze doorschakeling is binnen enkele seconden geregeld via de app of je eigen online beheeromgeving freedom.voys.nl.

Voys App

Met de  Voys App bel je met je zakelijke telefoonnummer via je smartphone en beheer je eenvoudig je bereikbaarheid. Download de Voys App gratis in de App Store en in de Play Store.

Webphone

Met onze huisgemaakte Webphone bel je via je laptop of desktop met je vaste zakelijke telefoonnummer op elke plek waar je internet hebt. Een headsetje erbij kopen is aanbevelenswaardig.

Online beheer

Als klant van Voys beheer je zelf realtime je telefonie in een zeer eenvoudige online omgeving: freedom.voys.nl. Hier pas je snel instellingen aan, analyseer je belstatistieken en download je facturen.

Hiermee maak je je bedrijf nog beter bereikbaar

Je bepaalt zelf wat er gebeurt als je nummer gebeld wordt en je kunt deze slimme mogelijkheden daarvoor gebruiken.

Belgroepen

Laat meerdere telefoons tegelijkertijd rinkelen met Belgroepen. Zo heb je de grootste kans dat een oproep opgenomen wordt. Je kunt zelfs een groepje mobiele telefoons tegelijkertijd laten rinkelen. Om er zeker van te zijn dat een mobiele voicemail het gesprek niet beantwoordt, hebben we de mogelijkheid om gesprekken te bevestigen.

Belplan

In het belplan stel je in wat er gebeurt wanneer jouw nummer gebeld wordt. Eerst rinkelt een vaste telefoon, dan een belgroep en vervolgens gaat de beller naar een keuzemenu? Geen probleem.

Openingstijden

Met ‘Openingstijden’ richt je je telefonie in op basis van tijd. Zo stel je bijvoorbeeld in dat na 17:30 uur je beller een melding hoort met: “Momenteel zijn we gesloten. We zijn geopend op werkdagen tussen 9:00 en 17:30 uur. Spreek rustig een voicemail in en dan bellen we je de eerstvolgende werkdag graag terug”.

Meldingen

Meldingen gebruik je om je beller welkom te heten of om informatie te geven, zoals: “Welkom bij bedrijf X” of “Je wordt doorverbonden met ons kantoor in Breda” of “momenteel zijn wij gesloten, wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 9:00 en en 17:00 uur”.

Keuzemenu

“Toets 1 als je een bestelling wilt plaatsen, toets 2 als je een vraag hebt over een levering, toets 3…..” Een keuzemenu bij Voys stel je in zoals jij dat wilt. Bij elke keuze bepaal je zelf wat er gebeurt met de inkomende oproep. Zo stel je bijvoorbeeld ook eenvoudig in: “Toets 1 voor Nederlands, press 2 for English.”

Wachtrij

Het kan natuurlijk gebeuren dat het zo druk is binnen je bedrijf, dat je klanten niet direct te woord kunt staan. Een bezettoon is voor een beller niet prettig, maar kort in de wacht staan vinden mensen doorgaans niet zo erg. Daarom biedt Voys een wachtrij aan. In deze wachtrij wordt de beller op de hoogte gehouden van het aantal wachtenden. Je kunt je bellers ook trakteren op een leuk wachtmuziekje.

Filters

Met Filters kun je volledige telefoonnummers filteren, maar ook bepaalde regio’s of landen. Zo filter je alle Duitse telefoonnummers en stel je in het belplan in dat deze uitkomen bij je collega die vloeiend Duits praat. Of wanneer een klant heel regelmatig belt en elke keer doorgeschakeld moet worden naar een collega, dan bespaar je tijd als je een filter voor het nummer van de klant aanmaakt en direct bij die specifieke collega laat uitkomen.

Voicemail naar e-mail

Je voicemail als e-mail ontvangen? Geen probleem. Je ontvangt voicemailberichten als geluidsbestand op een door jou gekozen e-mailadres. Zo zijn al je voicemails eenvoudig te beluisteren via PC of mobiele telefoon en kun je ze indien nodig doorsturen naar een collega of koppelen aan een klantdossier.

Browser plugin

Met de gratis Voys browser plugins kun je klik-en-bellen, beheer je je bereikbaarheid en zie je het aantal wachtenden in je wachtrij. Superhandig! Beschikbaar voor Chrome en Firefox.
Wat kost het?

Klaar voor ultieme bereikbaarheid?

Bereken nu snel de kosten, wij sturen je graag binnen één werkdag een vrijblijvende offerte. Wil je liever direct bellen, neem dan contact met ons op via 050 700 9900.

Prijzen Offerte?

Slimme extra’s en geavanceerde opties

Webhooks

Met Webhooks haal je al het voordeel uit het feit dat je telefonie via het internet loopt. Hiermee maak je bijvoorbeeld een koppeling tussen je telefonie en je CRM-systeem, zodat je direct klantinformatie oproept bij een inkomende oproep. Je kunt zelfs je telefonie koppelen aan je online agenda, zodat je telefoon niet rinkelt als jij in een afspraak zit. Met Webhooks zijn de mogelijkheden vrijwel onbeperkt.

Call me now

Met een Call Me Now button maak je van een websitebezoeker een bellende klant. Je plaatst de button in je website en de button zet automatisch het gesprek op tussen jouw bedrijf en de klant.

Conference

Telefonisch vergaderen met een onbeperkt aantal collega’s of externen? Dit is supereenvoudig met onze conference functie. Hiervoor heb je geen speciale vergadertelefoon meer nodig, maar je belt allemaal in naar een nummer dat gekoppeld is aan een virtuele vergaderruimte. Deze is uiteraard te beveiligen met een pincode.

Naamherkenning

Door een slimme koppeling met alle websites op het internet zoekt ons systeem direct een bedrijfsnaam bij het nummer dat je belt, zodat je direct weet wie je aan de telefoon hebt.

Statistieken

Op de statistiekenpagina van freedom.voys.nl vind je alle belangrijke cijfers over je telefonische bereikbaarheid, zoals het aantal inkomende oproepen per tijdseenheid en het beantwoordingspercentage.

Meeluisteren

Met Meeluisteren luister je via een andere telefoon met mee, bijvoorbeeld tijdens het inwerktraject van een nieuwe collega. Uiteraard kan de andere kant van de lijn jou niet horen.

Gespreksopname

Het is handig om je telefoongesprekken op te nemen, bijvoorbeeld als je telefonische overeenkomsten sluit, of tijdens het opleiden van collega’s. De gesprekken download je eenvoudig in Freedom, je online telefooncentrale.

Pop-up

Pop-up is een slim programma dat je telefonie koppelt aan je CRM-systeem. Als je gebeld wordt, zie je een venstertje in het beeldscherm van je computer. Klik je erop, dan zie je direct alle gegevens van de beller in het CRM-systeem.

SIP-Trunk

Als je zelf al een VoIP-telefooncentrale hebt, dan hebben wij een SIP-trunk voor je, zodat je hem met alle voordelen van Voys kunt gebruiken.

Wachtmuziek

Wil je bellers die even moeten wachten trakteren op een rustgevend of juist opzwepend melodietje? Dat kan met Wachtmuziek.

Faxen

Fax-machines zijn bijna uitgestorven, maar speciaal voor de grootste faxfans hebben we een online faxdienst ontwikkeld die volledig via e-mail werkt.