Een woningcorporatie die klantcontactsoftware optimaal combineert met de telefonieoplossing van One, is De Huismeesters.
Om het klantcontact zo goed mogelijk te laten verlopen, werkt de woningcorporatie met online klantcontactcenter Embrace Customers, voorheen bekend als Umbrella. Bellen doet De Huismeesters met One, de grootzakelijke telefonieoplossing van Voys. Dat komt goed uit: onze telefonie integreert naadloos met Embrace Customers.
Mensen een passend en betaalbaar (t)huis bieden in de gemeente Groningen, dat doet De Huismeesters. De woningcorporatie zet zich in voor mensen met een laag inkomen voor wie het lastig is om zelf een huis te vinden. Samen met maatschappelijke partners helpt De Huismeesters deze mensen aan een geschikte woning.
Embrace Customers is een online klantcontactcenter voor woningcorporaties. Het programma biedt overzicht: chat, telefonie, e-mail, websites in één tijdlijn. Zo kan de frontoffice zich richten op wat echt belangrijk is: waardevol klantcontact. Eén van de woningcorporaties die werkt met Embrace Customers, is De Huismeesters.
De telefonieoplossing van One integreert naadloos met Embrace Customers. Stel: iemand belt naar De Huismeesters. Is er eerder contact geweest? Dan ziet de frontofficemedewerker de contactmomenten in beeld. Geen gedoe met gegevens opzoeken, maar direct alles bij de hand. Zo wordt klantenservice écht een service.
Zien hoe de integratie tussen Embrace Customers en One werkt, of ben je benieuwd naar de andere integraties van One? Vraag dan meer informatie aan of neem contact op.