Een woningcorporatie die klantcontactsoftware optimaal combineert met de telefonieoplossing van One, is De Huismeesters.
Om het klantcontact zo goed mogelijk te laten verlopen, werkt de woningcorporatie met online klantcontactcenter Embrace Customers, voorheen bekend als Umbrella. Bellen doet De Huismeesters met One, de grootzakelijke telefonieoplossing van Voys. Dat komt goed uit: onze telefonie integreert naadloos met Embrace Customers.
Mensen een passend en betaalbaar (t)huis bieden in de gemeente Groningen, dat doet De Huismeesters. De woningcorporatie zet zich in voor mensen met een laag inkomen voor wie het lastig is om zelf een huis te vinden. Samen met maatschappelijke partners helpt De Huismeesters deze mensen aan een geschikte woning.
De telefonieoplossing van One integreert naadloos met Embrace Customers. Stel: iemand belt naar De Huismeesters. Is er eerder contact geweest? Dan ziet de frontofficemedewerker de contactmomenten in beeld. Geen gedoe met gegevens opzoeken, maar direct alles bij de hand. Zo wordt klantenservice écht een service.
Erg vervelend dat we deze specifieke review niet voor je kunnen vinden. Bekijk al onze reviews om erachter te komen wat klanten van ons vinden!
Kiyoh pagina!