Elke organisatie is anders: daarom heeft One, de grootzakelijke communicatieoplossing van Voys, voor elk bedrijf een passend aanbod. Hoe? Door te koppelen met de handigste businesstools.
Ontdek hier een paar voorbeelden uit de praktijk.
Diensten ruilen, diensten inleveren of ziekte: in de zorg veranderen de roosters met grote regelmaat. Met de koppeling tussen Het Rooster en One verandert de telefonische bereikbaarheid automatisch en realtime mee zodra het rooster wordt aangepast.
Het crm-systeem van telefoonservice Call Care koppelt met One en het Contact Center van One: een oplossing op maat voor makelaars, advocaten en de zorg. Door slimme koppelingen en duidelijke rapportages verloopt klantcontact vlekkeloos.
Embrace Customers, voorheen bekend als Umbrella, is een online klantcontactcenter voor woningcorporaties. Het programma biedt overzicht: chat, telefonie, e-mail, websites in één tijdlijn. De telefonieoplossing van One integreert naadloos met Embrace Customers.
Tools die samenwerken op afstand mogelijk maken zijn onmisbaar, zoals Microsoft Teams. Zo blijf je gemakkelijk in contact met je collega’s. Ideaal: de communicatieoplossing van One koppelt eenvoudig met Microsoft Teams.
Zo komen interne én externe communicatie samen op één plek.
Het One-platform is redundant uitgevoerd en netwerk en hardware worden via de cloud constant voorzien van updates. Mitel is onze trusted supplier van hardware en software.
Elke klant krijgt toegang tot een eigen online omgeving in een separaat netwerk met volledig inzicht. Hierin monitor je zelf de prestaties en heb je direct inzicht in alle statistieken.
De oplossingen van One zijn technische hoogstandjes en worden continu vernieuwd met de nieuwste mogelijkheden. En omdat alles in de cloud staat, veroudert je telefonie nooit.
De integraties die je hierboven ziet, zijn slechts voorbeelden. Neem gerust contact op om te ontdekken wat de integratiemogelijkheden zijn.
Bel ons op 050 700 99 22 voor een goed gesprek, stuur een mail naar one@voys.nl of kom langs voor een kop koffie.
Erg vervelend dat we deze specifieke review niet voor je kunnen vinden. Bekijk al onze reviews om erachter te komen wat klanten van ons vinden!
Kiyoh pagina!