Emile van Rijn

Appedemic

8
17 augustus 2016

Tim Ouwerkerk

TiHM

8
17 augustus 2016

Marcel Cloosterman

Roxstone Management B.V.

8
17 augustus 2016

Maarten Matti

Matri

10
17 augustus 2016

Suzy Schlangen

Jansus & Jansus

9
16 augustus 2016

Ferry Lammerts

PeterPrint

9

Handig systeem waarmee je ook via de app je hele belplan kan aanpassen of tijdelijk doorschakelen. Vriendelijke medewerkers en makkelijk te implementeren.

16 augustus 2016

Pieter Dijkstra

Superfoodsonline

5

voys aanraden wel of niet aanraden is lastig: ik heb te weinig ervaring met jullie en geen met anderen.

14 augustus 2016

Niels Wever

Furnit

9

Goede communicatie, alles keurig volgens afspraak geregeld, helemaal top dus! Tevens een hele simpele , duidelijke gebuiks vriendelijke interface met een hele duidelijke hulp functie, erg prettig om mee te werken. evenals de plug ins voor android werken...

12 augustus 2016

Nick Snippe

VTS Technical Support

8
12 augustus 2016

Theo Salomons

Squid Media

8

Prima oplossing, maar wellicht komt de feedback-vraag iets te vroeg. Vanwege de vakantie hebben we nog niet veel ervaring kunnen opdoen, maar we zijn blij met de voordelen die we nu al ervaren! Top!

12 augustus 2016

Anne-Lise Heijdra

Atelier Robotiq

10

Jullie hebben een hele goede balans gevonden tussen service gericht zijn en niet teveel mailen etc. Je weet dat je alles kunt vragen als het nodig is maar ik krijg niet elke week mails. De persoonlijke insteek komt ook oprecht en echt over, houden...

11 augustus 2016

Liana Vieira

Vieira Advocatuur

8
11 augustus 2016

Niek Brunninkhuis

Beeldhouwers

9
11 augustus 2016

Rollema Media

Rollema Media

10

Bij Voys kwamen ze met dé oplossing voor ons telefonie probleem. Door het zeer snelle handelen van Voys hebben we onze telefonische klantenservice optimaal kunnen houden. We zijn zeer tevreden over de diensten en service van Voys en raden het dan ook zeker...

10 augustus 2016

BEEQUIP BV

8
9 augustus 2016

Peter Goemaat

Hogerhuys

9
9 augustus 2016

Sabine Meewis

Tara Verloskundigen Praktijk

9
9 augustus 2016

Hugo van Manen

Versimpelit

7

Sommige dingetjes kunnen wel iets duidelijker worden aangegeven in het hulp gedeelte

9 augustus 2016

Martijn Duker

VoetbalreizenXL

9
8 augustus 2016

Wim

btn

8
8 augustus 2016

Dennis Strooband

STRBND

9

Ik ben blij dat mijn klanten mij niet meer tot midden in de nacht bellen. Heel handig dat je op je bedrijfsnummer openingstijden kan instellen! Ik heb eindelijk rust savonds. Wanneer er normaal iemand savonds belt wist ik niet of het prive of zakelijk was,...

8 augustus 2016

Tommy van de Bergh

Boatsters.com B.V.

8
8 augustus 2016

Kirsten van den Bosch

SoundAppraisal

9
5 augustus 2016

Mauricio Leijser

ACT-station

8
4 augustus 2016