Zet gesprekken om in bruikbare inzichten
Maak kennis met Gesprekstranscripties: verander je klantgesprekken naar doorzoekbare tekst, deelbare inzichten en data waar je direct mee aan de slag kunt.

Direct doorzoekbaar
Analyseer gesprekken tot in detail en vind snel specifieke informatie met volledige transcripties van gesprekken.

Delen & trainen
Gebruik transcripties om teams te coachen, best practices te delen en nieuwe collega’s sneller in te werken.

API-koppeling
Gebruik onze API en stuur gesprekstranscripties naar je CRM of gebruik échte beldata om zelf slimme samenvattingen te bouwen en directe actie te ondernemen.
Hoe werkt het?
Tijdens de bèta is meedoen heel eenvoudig:
- Neem je gesprekken op – Let op: Gespreksopname moet geactiveerd zijn
- Zet Gesprekstranscripties aan
- Transcripties worden nu automatisch gegenereerd na elk gesprek
- Laat conversaties voor je werken: doorzoek, deel, en integreer – GRATIS in de bètaperiode
Meer details vind je op onze hulppagina.
Gesprekstranscripties zijn nog maar het begin
Gesprekstranscripties zijn de eerste stap in onze reeks AI-gedreven communicatietools. Net als bij al onze oplossingen staat privacy voorop: jouw gegevens blijven van jou. Verwacht binnenkort nog meer functies die je helpen om op een veilige én slimme manier meer inzicht te krijgen uit klantgesprekken.
Verantwoord gebruik van AI
Om maximale controle en privacy te garanderen gebruiken we eigen hardware en open source-modellen. Lees wat collega Mark te vertellen heeft over transparantie, privacy en verantwoord gebruik van AI in transcripties.
Volop in ontwikkeling
We gaan Gesprekstranscripties nog slimmer maken. Binnenkort beschikbaar:
Samenvattingen – automatische hoogtepunten van je gesprekken
Sentimentanalyse – begrijp hoe je klantgesprekken overkomen
Meer volgt – alles straks gebundeld in één slim AI-pakket
Begin met Gesprekstranscripties
Gesprekstranscripties is momenteel zonder extra kosten beschikbaar tijdens onze bètaperiode. Vereist een actief Gespreksopname abonnement.
Veelgestelde vragen
-
Wie kan gebruikmaken van Gesprekstranscripties?
-
Hoe lang duurt de bèta?
-
Wat gebeurt er na de gratis periode?
-
Moet ik Gespreksopname hebben ingeschakeld?
-
Hoe kan ik Gesprekstranscripties integreren met mijn (CRM) systemen?
-
Is dit veilig en AVG-proof?