Communicatie van Voys: hét alternatief voor Mitel en Avaya

Het superslimme alles-in-een communicatieplatform Voys Ascend biedt een volwaardig alternatief voor oplossingen zoals die van Mitel en Avaya.

  • Geavanceerde contactcenter-features
  • Embedded Microsoft Teams-integratie
  • Flexibele oplossing voor hybride werken
Vrijblijvend natuurlijk.
Alles op een rij

Daarom kies je voor Voys

Ben je op zoek naar een nieuwe communicatie-oplossing, bijvoorbeeld als alternatief voor de diensten van Mitel, Avaya of Cisco?

Ontdek nu waarom Voys Ascend een slimme keuze is, voor nu en in de toekomst.

Geavanceerd platform

Maak kennis met ons slimme alles-in-een-platform Ascend.

  • UCaaS- & CCaaS-platform
  • Vanaf 20 gebruikers
  • Schaalbare oplossing
  • Volledig in de cloud
  • Volop integratiemogelijkheden

Nog meer voordelen

Dit zijn een aantal voordelen van klant zijn bij Voys.

  • Handige self-service portal
  • Eenvoudige adaptatie
  • Echt persoonlijk contact
  • Dagelijks opzegbaar
  • Embedded MS Teams-integratie

Hergebruik hardware

In veel gevallen kun je je huidige hardware opnieuw gebruiken.

  • Slim hergebruiken
  • Duurzame keuze
  • Opnieuw te configureren dankzij universele SIP-standaarden
alles-in-een

Alle slimme features van ons platform

Het innovatieve alles-in-een-platform Voys Ascend biedt superslimme telefonie én geavanceerde contactcenter-features.

Met de handige self-service portal verlaag je administratieve lasten en bespaar je tijd. Zo kun jij je focussen op wat echt belangrijk is: de relatie met je klant.

Geavanceerd platform

Ons cloud-communicatiesysteem geeft je volledige vrijheid. Jij bepaalt hoe je bereikbaar bent: via een vast toestel, desktop app of mobiel. Waar je ook werkt, je bent in control.

Slimme features zorgen er bovendien voor dat elke klant direct met de juiste collega wordt verbonden. Zo bied je altijd en overal de beste service.

Ontdek het platform

Contact Center functies

Van kleine supportteams tot volledige omni-channel klantcontactcenters: met de AI-gedreven workflows van Voys breng je klantcontact naar een hoger niveau.

De overzichtelijke dashboards en rapporten geven direct inzicht in de prestaties van klantcontactteams, zodat je je dienstverlening continu verbetert.

Naar Contact Center

Slimme integraties

Naast de integratie van Voys met MS Teams, zijn er talloze andere koppelingen mogelijk. Zoals integraties met Salesforce, HubSpot en Zendesk. Zo heb je tijdens een gesprek direct alle gegevens van je klant in beeld.

Gebruik je een andere tool? Grote kans dat we alsnog een koppeling kunnen bieden.

Meer over integraties

Al 19 jaar vertrouwd door duizenden ondernemers door heel Nederland

Sinds 2012 verzamelen en publiceren we de ervaringen van onze klanten, zowel de goede als die met verbeterpunten. Inmiddels kregen we meer dan 4100 reviews. 8.7 is het gemiddelde cijfer over het afgelopen jaar.
Bekijk al onze reviews
Voys is een vertrouwde partner van Privacy First in de strijd voor een privacyvriendelijke maatschappij.

Vincent Bohre

Stichting Privacy First

Wanneer we contact hebben met Voys is het contact prettig, informeel en to-the-point.

Roel Benedict

PRO HRM

Voys biedt bovendien veel flexibiliteit met webhooks, openingstijden module, eenvoudig instelbaar keuzemenu en voicemail. Topproduct!

Norbert van Adrichem

SCRTY B.V.

We hebben zelf alles onder controle. Een extra nummer, een volledige werkplek inrichten of een voicemail instellen is allemaal zo geregeld.

Niels Berndes

Ambacht media

Ontdek de mogelijkheden

Neem direct contact met ons op

Ben je benieuwd naar de mogelijkheden van Voys voor jouw organisatie?

Omschrijf je wensen in onderstaand formulier, dan plannen we een afspraak en laten we je graag zien hoe onze slimme oplossing werkt.

Je kunt ook telefonisch contact opnemen via 050 700 99 00.