Toch hebben we af en toe een storing. De ene keer ligt het probleem bij onszelf en soms bij een toeleverancier of een internetknooppunt. Wat de oorzaak ook is, we zullen er altijd open over communiceren. Daarom vind je hieronder een overzicht met de storingen van de afgelopen tijd.
Update 13.35 uur – Het aanpassen van de status in de Gebruiker werkt weer naar behoren! Het probleem is opgelost door de status voor alle SIP-registraties geforceerd opnieuw te registreren.
Start 10.30 uur – Op dit moment zijn er problemen met het aanpassen van de status in de Gebruiker. We onderzoeken de oorzaak van het probleem en houden je via deze pagina op de hoogte. Een tijdelijke oplossing om bereikbaar te blijven is om in het belplan de webphone of mobiele app als eindbestemming te selecteren.
Status: Opgelost
Oorzaak: Onbekend
Impact: Sommige gebruikers ondervonden problemen met het wijzigen van hun bereikbaarheid van een vast toestel naar de webphone of mobiele app
Duur: 10.30 uur – 13.35 uur
Update 13.11 uur – De Gebruikersstatus werkt weer naar behoren. Bureautoestellen en webphones zijn weer te selecteren als eindbestemming in de Gebruiker. De oorzaak lag bij de storing van vanochtend: de Gebruikerstatus had moeite met registreren na de problemen met onze netwerkleverancier.
Update 12.57 uur – Er lijken problemen te zijn met de Gebruikersstatus. Gebruikers zijn offline en kunnen hun bureautoestel of webphone niet selecteren als eindbestemming in de Gebruiker. Om bereikbaar te blijven, adviseren we om oproepen door te schakelen naar de app of je mobiele nummer.
Start 12.46 uur – Het is op dit moment niet mogelijk om een bureautoestel of webphone te selecteren als eindbestemming in de Gebruiker. We onderzoeken het probleem en werken aan een oplossing.
Status: Opgelost
Oorzaak: Bekend
Impact: Selecteren eindbestemming
Duur: 12.46 uur – 13.11 uur
Update 12.10 uur – Door problemen bij onze netwerkleverancier, werkten onze diensten tijdelijk niet. Deze problemen zijn inmiddels verholpen en daarmee werken alle diensten weer naar behoren.
Update 11.54 uur – Het lijkt erop dat de diensten weer werken. We houden je op de hoogte via deze pagina.
Start 11.30 uur – Op dit moment ervaren we issues met alle diensten door problemen in een van onze datacenters. We onderzoeken het probleem en werken aan een oplossing.
Status: Opgelost
Oorzaak: Probleem netwerkleverancier
Impact: Alle diensten
Duur: 11.30 uur – 11.54 uur
Op dinsdagavond 12 oktober vond er gepland onderhoud plaats in ons datacentrum in Amsterdam. Tijdens dit onderhoud hebben we de diensten tijdelijk overgezet op het datacentrum in Groningen, maar dat verliep niet volgens plan. Daardoor waren er in sommige gevallen problemen met inloggen op de portal, inkomende en uitgaande telefonie en SIP-trunks die offline gingen.
Na een reboot van de switch zijn de problemen opgelost en werken alle diensten weer naar behoren.
Status: Opgelost
Oorzaak: Bekend
Impact: Inloggen op portal, telefonie en SIP-trunks
Duur: Dinsdagavond 12 oktober, 21.45-22.30 uur
Tussen 17.00 en 19.00 uur is een klein deel van de ingekomen voicemailberichten niet aangekomen, deze zijn vertraagd alsnog afgeleverd bij gebruikers.
De oorzaak is gevonden en het probleem is opgelost.
Status: Opgelost
Oorzaak: Bekend
Impact: Klein deel voicemailberichten
Duur: Dinsdag 15 oktober, 17.00-19.00 uur
Update woensdag 9 oktober – De problemen zijn verholpen met de release van versie 7.57.3 van de Voys App voor Android. Deze update is sinds dinsdag 8 oktober, 19.00 uur beschikbaar in de Google Play Store.
Dinsdag 8 oktober – Op dit moment ervaren sommige gebruikers van de Voys App voor Android problemen met gesprekken. Bij gebruikers die via IPv6 bellen, vallen gesprekken na 33 seconden weg.
De nieuwe versie van de Voys App lost dit probleem op, die is op het moment in review in de Google Play Store. Zodra de nieuwe versie van de app beschikbaar is, raden we gebruikers aan de app te updaten om zo de problemen te verhelpen.
Status: Opgelost
Oorzaak: Een bug in de Voys App voor Android
Impact: Voys App-gebruikers met een Android-toestel die bellen via IPv6
Duur: Vanaf de release van versie 7.52.2 op zaterdag 5 oktober – Release van versie 7.57.3 op dinsdag 8 oktober
Update 13.25 uur: Het probleem is gevonden en verholpen in een volgende versie. Deze versie, 7.57.2, is inmiddels naar Google gestuurd en wacht op goedkeuring. Daarna is deze te downloaden in de Playstore.
4 oktober 11.40 uur: Op dit moment zijn er problemen met onze Android versie van de Voys App. Als het lang duurt voordat een gesprek wordt opgenomen, kan na een korte verbinding het gesprek worden beëindigd. Onze developers werken hard aan een update van de app waarin dit probleem wordt verholpen.
Status: Storing
Oorzaak: Een bug in de Voys App voor Android
Impact: Voys App voor Android versie 7.57.0 and 7.57.1
Duur: Vanaf de nieuwe release op 3 oktober 16.00 uur – Opgelost op zaterdag 5 oktober
Vanaf 9.28 uur vanochtend werd bij een aantal voicemails geen transcriptie naar de mail verstuurd. De oorzaak hiervan is achterhaald en het probleem is opgelost.
Status: Opgelost
Oorzaak: Update aan ons platform
Impact: Een aantal gebruikers van de voicemail-naar-tekst feature
Duur: 23 september van 9.28 tot 13.06 uur
Zaterdag 7 september
17.30 uur – De problemen met de Voys App van iOS lijken niet voor iedereen verholpen. Niet alle gesprekken worden afgeleverd als het scherm is uitgeschakeld. Heb je problemen met de Vialer App (iOS)? Ons advies is om de app te updaten naar de nieuwste versie. Mocht je na de update nog steeds problemen ervaren, neem dan contact met ons op. Om ervoor te zorgen dat je in de tussentijd bereikbaar blijft, raden we de volgende work-around aan: log in op de portal, ga naar ‘Beheer’ > ‘Gebruiker’ > ‘Telefonie-instelling’. Selecteer onder ‘App account’ de optie ‘Gebruik mobiel nummer wanneer er geen VoIP gesprek opgezet kan worden’.
11.00 uur – De release van de Voys App voor Android is goedgekeurd door Google. We raden aan om de Voys App te updaten. We verwachten dat hiermee de problemen zijn verholpen.
Vrijdag 6 september
16.30 uur – De problemen met de Voys App voor iOS zijn verholpen. Deze zou weer naar behoren moeten werken. De Voys App voor Android is opnieuw aangeboden in de Google store. We wachten op Google om de release goed te keuren. Met de nieuwe release worden de problemen voor Android, als het goed is, opgelost. Om in de tussentijd bereikbaar te blijven op je Android toestel, stel je de volgende work-around in: log in op de portal, ga naar ‘Beheer’ > ‘Gebruiker’ > ‘Telefonie-instelling’. Selecteer onder ‘App account’ de optie ‘Gebruik mobiel nummer wanneer er geen VoIP gesprek opgezet kan worden’. We raden aan om de Voys App voor Android zo snel mogelijk te updaten, wanneer deze beschikbaar is de Google store. Mocht je toch nog problemen ervaren, laat het dan vooral weten.
12.30 uur – Op dit moment ervaren we ook problemen op onze iOS App. Gesprekken worden niet afgeleverd als het scherm is uitgeschakeld. Er staat al een nieuwe release klaar die nog moet worden goedgekeurd door Apple.
Donderdag 5 september
16.30 uur – Tijdens het testen van de oplossing, kwamen er andere issues naar voren. Daarom moeten we de oplossing uitstellen en kunnen we die morgenochtend niet doorvoeren. We hopen morgen een nieuwe update te kunnen geven.
13.50 uur – We vermoeden dat de problemen bij Google liggen. We werken aan een oplossing en deze wordt morgen om 08.00 uur aangeboden in de app store. Dit zou de problemen met de inkomende telefonie op moeten lossen. Blijf op de hoogte via deze pagina.
12.55 uur – Anders dan vermeld in de update van 9.50 uur, zijn de problemen met inkomende gesprekken nog niet verholpen. Een tijdelijke work-around is om je mobiele nummer als uitwijkmogelijkheid in te stellen. Dit doe je door in te loggen in Freedom, ga dan naar ‘Beheer’ > ‘Gebruiker’ > ‘Telefonie-instelling’ en selecteer daar onder ‘App account’ de optie Gebruik mobiel nummer wanneer er geen VoIP gesprek opgezet kan worden.
11.00 uur – Als de mobiele telefoon in standby-modus gaat tijdens een gesprek, valt de audio op dit moment weg. Dit probleem doet zich daarmee voornamelijk voor bij gebruik in combinatie met headsets. We hebben de oorzaak achterhaald en vandaag versturen we een nieuwe versie naar de Google Playstore die het probleem verhelpt.
9.50 uur – Door een probleem met de manier waarop het ‘wakker worden’-bericht naar Android-toestellen wordt gestuurd, werden inkomende gesprekken veelal niet via de app zelf, maar via de fallback van de mobiele telefoon verwerkt. Dit probleem begon op dinsdagmiddag en is vanmorgen om 9.50 uur opgelost.
Status: Actief
Oorzaak: Recente app-update
Impact: Android-gebruikers van de Voys App
Duur: Dinsdagmiddag 3 september – maandag 16 september
Update 13.30 – We hebben een oplossing doorgevoerd waarna de betreffende klanten aangaven dat alles weer naar behoren werkt. Mocht je toch nog problemen ervaren met de openingstijden, neem dan vooral contact met ons op.
Update 12.54 – Sommige klanten kunnen na het terugdraaien van de update hun belplannen in Openingstijden Basis niet bekijken of aanpassen. We werken hard aan een oplossing.
Update 12.20 – Het probleem werd veroorzaakt door een recente update aan ons platform. Deze update hebben wij teruggedraaid, waardoor het probleem met de openingstijden is opgelost.
Start storing 11.28 – Op dit moment werkt de feature Openingstijden Basis niet naar behoren. Er komen inkomende oproepen binnen wanneer je hebt aangegeven dat je gesloten bent. We onderzoeken de oorzaak en houden je op de hoogte.
Status: Opgelost
Oorzaak: De laatste update aan ons platform
Impact: Gebruikers van Voys Freedom
Duur: vanaf 11.28 tot 13.30 uur
Update 14.15 uur – De aanzienlijke wereldwijde storing heeft momenteel nog steeds invloed op sommige Voys Blue diensten. Dit probleem is het gevolg van een recente update van het cyberbeveiligingsbedrijf CrowdStrike, die wereldwijd grote storingen heeft veroorzaakt bij luchtvaartmaatschappijen, banken, media, technologiebedrijven, telecombedrijven en andere bedrijven. Deze storing heeft invloed gehad op Microsoft Windows-systemen die Voys Blue diensten ondersteunen en op de Windows-besturingssystemen op sommige laptops. De storing heeft geen invloed gehad op Mac of Linux.
Hoewel veel van onze diensten en systemen operationeel zijn, zijn sommige nog steeds getroffen. CrowdStrike heeft laten weten dat ze bezig zijn met het terugdraaien van de update die dit probleem heeft veroorzaakt. De leverancier van Voys Blue doet er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen en de impact op de bereikbaarheid te minimaliseren
Update 11.04 uur – De storing is nog gaande, onze leverancier is op zoek naar een oplossing en houdt ons op de hoogte. In sommige gevallen kan je inloggen in de portal, waardoor het instellen van een doorschakeling naar mobiel mogelijk is. De vaste toestellen lijken gewoon te werken.
Update 9.05 uur – Wereldwijd crashen Windows-computers door een fout in de software van cybersecuritybedrijf Crowdstrike. Computers met deze software starten constant opnieuw op. Dit heeft impact bij onze leverancier van Voys Blue.
Op dit moment is er een storing bij onze leverancier van Voys Blue. Klanten met dit product zijn telefonisch niet bereikbaar en kunnen zelf niet bellen. Probleem is in onderzoek, lijkt wereldwijd te zijn. Zodra er meer informatie bekend is laten wij dat direct weten
Status: Opgelost
Oorzaak: Bekend
Impact: Gebruikers van Voys Blue. Niet kunnen inloggen in de beheerportal, mogelijk problemen met bellen en gebeld worden
Duur: Vrijdag 19 juli
Update 15.00 uur – Op dit moment hebben we problemen met het instellen van de bereikbaarheid van je Gebruiker op de webphone. We adviseren om de app, deskphone of een doorschakeling als stap in het belplan te zetten (in plaats van de Gebruiker). We houden je via deze pagina op de hoogte.
Opgelost 15.27 uur – Het probleem is opgelost. Mocht je toch nog issues ervaren, neem dan contact met ons op: 050 – 700 9920
Status: Opgelost
Oorzaak: Onbekend
Impact: Onbekend
Duur: Vrijdag 28 juni. 15:00 – 15.27
Update 09.20 uur – Op dit moment ontvangen wij berichten dat toestellen ingesteld op transportprotocol UDP problemen kunnen hebben met het ontvangen van gesprekken. Wij zijn het probleem aan het onderzoeken.
Een oplossing is om in de instellingen pagina van het toestel het transportprotocol op TCP te zetten. Zodra er meer informatie is melden wij dat hier.
Update 10:45 uur – We hebben de oorzaak gevonden en werken samen met onze netwerkleverancier aan een oplossing.
Opgelost 11.27 uur – Het probleem is opgelost. Mocht je toch nog issues ervaren, neem dan contact met ons op: 050 – 700 9920
Status: Opgelost
Oorzaak: Bekend
Impact: Kleine groep klanten van Voys
Duur: 27 juni 13:51 tot 28 juni 11:27
Update dinsdag 25 juni, 8.15 uur – Iets eerder dan verwacht, gisteravond om 19.20 uur, waren alle services weer up-and-running. Toen konden alle gebruikers weer gewoon gebruikmaken van onze diensten.
Update 18.20 uur – De problemen zijn gevonden en verholpen! De features collegastatus, look-up, wachtrijstatistieken en openingstijden werken weer naar behoren en zijn opnieuw aan het opstarten.
Dit gebeurt in stappen, dus het is mogelijk dat sommige gebruikers nog hinder ondervinden. We verwachten dat alle gebruikers om 19.30 uur weer normaal gebruik kunnen maken van onze diensten.
Mochten gebruikers de Vast/Mobiel-stap boven aan het belplan hebben toegevoegd, dan kan die nu weer worden weggehaald. Het belplan volgt dan weer de normale stappen.
Update 17.55 uur – We ontvangen signalen dat sommige klanten telefonisch niet bereikbaar zijn.
Ervaar jij problemen met je bereikbaarheid? Dan adviseren we om een doorschakeling naar een mobiel nummer in stellen. Dit regel je in je belplan, zet daar als bovenste stap de optie Vast/Mobiel in.
Update 17.29 uur – Naast in de webphone en de app, is de collegastatus ook in de portal niet zichtbaar of aan te passen. Daarnaast zien we problemen bij de features look-up, wachtrijstatistieken en openingstijden.
Onze developers onderzoeken de storing.
Update 17.20 uur – Op dit moment is de collegastatus niet zichtbaar in de webphone en app, daarnaast is het nu niet mogelijk om je beschikbaarheidsstatus aan te passen.
We onderzoeken het probleem. Blijf op de hoogte via deze statuspagina.
Status: Opgelost
Oorzaak: Bekend
Impact: Alle klanten van Voys
Duur: Maandag 24 juni, 17.20 uur – 19.20
Er waren problemen met de freedom.voys.nl omgeving. Bellen en gebeld worden werkte op dat moment wel. We zijn het probleem van de storing aan het onderzoeken.
Update, 11.25 uur – De problemen met Freedom zijn opgelost, we onderzoeken de oorzaak.
10.10 uur – Op dit moment zijn er problemen met de freedom.voys.nl omgeving. Bellen en gebeld worden werkt op dit moment wel. We zijn het probleem aan het onderzoeken.
Status: Opgelost
Oorzaak: We zijn het probleem aan het onderzoeken.
Impact: Freedom
Duur: Vanaf 9:59 tot 10:13
Update, 11.43 uur – De problemen met het platform Blue zijn opgelost, daarmee werken de diensten weer naar behoren. Ervaar je toch nog problemen? Neem dan contact op via 050 700 9921.
10.09 uur – Op dit moment is er een storing die impact heeft op het platform Blue. Hierdoor kan het voorkomen dat gesprekken niet kunnen worden opgezet, dat gesprekken wegvallen en dat de gesprekskwaliteit lager is.
De developers van Blue onderzoeken het probleem.
Status: Opgelost
Oorzaak: Onbekend
Impact: Klanten die het Blue-platform gebruiken
Duur: Dinsdag 2 april, 10.09 uur – 11.43 uur
Status: Opgelost
Oorzaak: Bekend
Impact: Alle klanten
Duur: Vrijdag 8 maart, 13:48 uur – 13:58 uur
Update 11.40 uur – De oplossing is doorgevoerd en daarmee is het probleem verholpen. De recentegesprekkenlijst is vanaf nu weer beschikbaar in de Voys App en Voys Webphone.
Update 11.14 uur – De oorzaak van het probleem is gevonden en onze developers werken momenteel aan de oplossing.
Op dit moment is de recentegesprekkenlijst niet beschikbaar in de Voys App en Voys Webphone. We onderzoeken het probleem en werken aan een oplossing. Blijf op de hoogte via deze statuspagina.
Status: Opgelost
Oorzaak: Bekend
Impact: Klanten die de Voys App en Voys Webphone gebruiken
Duur: Maandag 19 februari, 11.00 uur – 11.40 uur
Update 21 december: Onze developers hebben de oplossing doorgevoerd en daarmee is het probleem verholpen.
Update 19 december: We hebben de oorzaak van dit probleem gevonden. Onze developers zijn met de oplossing bezig. De verwachting is dat het probleem eind deze week is opgelost.
11 december: Op dit moment is er een probleem met het synchroniseren van de statussen van Gebruikers tussen de Webphone en App aan de ene kant en de portal aan de andere kant. Heeft een Gebruiker aangegeven in de Webphone of de App dat die offline is, dan zie je in de portal onder Gebruikers nog wel een eindbestemming staan en staat onder de telefonie-instelling aangegeven dat de Gebruiker wel bereikbaar is. De statussen worden tussen de Webphone en de App wel juist weergegeven.
We werken aan een oplossing zodat de status in de Webphone en App gelijk zijn aan de portal.
Status: Opgelost
Oorzaak: Onbekend
Impact: Klanten die hun status willen updaten
Duur: 11 december, 16.45 uur – 21 december, 15.20 uur
Update 20.40 uur – De storing is opgelost, de webphone werkt weer naar behoren.
18:30 uur – Op dit moment kun je problemen ervaren met de webphone. Een tijdelijke oplossing is om de beschikbaarheid te wijzigen naar een andere eindbestemming van je gebruiker.
Status: Opgelost
Oorzaak: Bekend
Impact: Klanten die de webphone gebruiken
Duur: Dinsdag 24 oktober, 18.30 uur – 20.40 uur
Update maandag 11 september, 13.16 uur – We hebben de oplossing succesvol doorgevoerd en daarmee is het probleem opgelost. De faxdienst is weer beschikbaar en werkt naar behoren.
Update maandag 11 september, 13.05 uur – Er stonden nog een aantal faxberichten in de wachtrij, deze moesten nog verzonden worden. Deze faxberichten zijn nu alsnog verwerkt en hebben maximaal een aantal dagen vertraging opgelopen.
Update maandag 11 september, 11.15 uur – We hebben de oorzaak van het probleem gevonden en voeren vandaag de oplossing door. Daarmee verwachten we dat je de faxdienst aan het einde van de dag weer kunt gebruiken. We houden je natuurlijk op de hoogte.
Vrijdag 8 september, 18.14 uur – Op dit moment zijn er problemen met onze faxdienst. Zowel het ontvangen als het versturen van faxberichten is momenteel niet mogelijk. We werken aan een oplossing. Houd er rekening mee dat je in ieder geval dit weekend geen gebruik kunt maken van de faxdienst. Onze excuses voor de eventuele overlast.
Status: Opgelost
Oorzaak: Bekend
Impact: Klanten die de faxdienst gebruiken
Duur: Vrijdag 8 september, 18.14 uur – maandag 11 september, 13.16 uur
Update 17.31 uur – De problemen lijken opgelost. De app en webphone werken weer naar behoren.
Update 17.16 uur – We ontvangen berichten van sommige klanten dat ze geen gesprekken kunnen opzetten en ontvangen via de app en webphone.
16.48 uur – Op dit moment geven de app en de webphone aan dat gebuikers offline zijn, maar dit is een valse melding. Je kunt de app en webphone namelijk nog gewoon gebruiken en bent telefonisch bereikbaar. We onderzoeken het probleem, blijf op de hoogte via deze pagina.
Status: Opgelost
Oorzaak: Onbekend
Impact: Gebruikers van de app en webphone
Duur: 16.48 uur – 17.31 uur
Update 13.57 uur – De storing lijkt te zijn opgelost.
13.45 uur – We ontvangen berichten dat gebruikers problemen ervaren met het inkomende oproepen op de Voys App (iOS en Android). We onderzoeken de oorzaak en houden je op de hoogte.
Status: Opgelost
Oorzaak: Onbekend
Impact: Gebruikers van de Voys App
Duur: 13.45 uur – 13.57 uur
Update 9.56 uur – We hebben de oplossing doorgevoerd en daarmee is het probleem verholpen!
9.27 uur – Op dit moment is het voor klanten die gebruikmaken van de Complete-propositie niet mogelijk om een Gebruiker aan te maken en te bewerken in Freedom.
We hebben een oplossing voor het probleem gevonden en die voeren we rond 10.00 uur door.
Status: Opgelost
Oorzaak: Onbekend
Impact: Klanten die gebruikmaken van de Complete-propositie
Duur: 9.27 uur – 9.56 uur
Update 13 juli, 8.49 uur – Het terugdraaien van de update is succesvol verlopen en hiermee zijn de problemen verholpen!
Update 13.50 uur – We hebben de oorzaak gevonden. De problemen werden veroorzaakt door een update van de audio-codec. Later vandaag draaien we de update terug om de problemen te verhelpen.
13.32 uur – We ontvangen berichten van klanten dat gesprekken via de Voys App soms wegvallen. We onderzoeken de oorzaak van dit probleem en houden je op de hoogte via deze pagina.
Status: Opgelost
Oorzaak: Update audio-codec
Impact: Slechts klein deel van de Voys App-gebruikers
Duur: 13.32 uur – 18.00 uur
Update 16.11 uur – Het probleem is opgelost en alle belplannen zijn weer bereikbaar. Ervaar je toch nog problemen? Neem dan contact met ons op via 050 7009920.
Dit probleem heeft ervoor gezorgd dat sommige klanten niet zijn omgezet naar Openingstijden | Basis. Deze klanten ontvangen morgen een mail hierover met meer informatie.
Update 15.10 uur – We hebben een oplossing gevonden, maar het duurt even voordat we die kunnen doorvoeren. We hopen dat de problemen aan het einde van de middag zijn opgelost.
13.50 uur – Door de omzetting van Openingstijden | Geavanceerd naar Openingstijden | Basis zijn een aantal belplannen onbereikbaar geworden. We houden je via deze pagina op de hoogte en werken hard aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak.
Zelf Openingstijden | Basis instellen? Check dan onze hulppagina’s.
Status: Opgelost
Oorzaak: Omzetting Openingstijden | Geavanceerd naar Openingstijden | Basis
Impact: Klein deel van de klanten
Duur: 13.50 uur – 16.11 uur
Update 28 april – Het overzetten van de gegevens lijkt langer te duren dan verwacht. Aanvragen via de website die zijn ingediend na 17:00 uur op 27 april zullen hoogstwaarschijnlijk pas na het weekend verwerkt worden. Je kunt uiteraard wel nog steeds aanvragen blijven indienen.
Op donderdag 27 april (koningsdag) zullen formulieren op deze website die na 17:00 uur worden ingediend trager worden verwerkt. Je zult niet direct een bevestiging krijgen en wellicht laat het antwoord net wat langer op zich wachten. We zullen zorgen dat alle aanvragen uiterlijk eind vrijdagmiddag 28 april verwerkt zijn.
Dit heeft te maken met het overzetten van data van ons CRM-pakket naar Europa, om volledig te voldoen aan de AVG.
Update 12:02 uur: Opgelost.Door werkzaamheden met de stroomvoorziening in een datacenter hebben de servers op verminderd vermogen gedraaid. De problemen met de stroomvoorziening zijn opgelost.
Update 11:40 uur: Momenteel worden alle nieuwe gesprekken via andere servers afgehandeld die geen problemen hebben. Verbreek alle actieve gesprekken binnen je klant-account en start ze opnieuw op en dan zijn de audio-problemen verdwenen.
11:15 uur: Momenteel ervaart een klein deel van onze klanten audio-problemen. Wij onderzoeken het probleem en zullen deze zo snel mogelijk oplossen.
Status: Opgelost
Oorzaak: Werkzaamheden stroomvoorziening in een datacenter.
Impact: Vertraging in audio bij een klein deel van de gebruikers
Update 11:56 uur: Alles werkt weer zoals het hoort te werken. Er komt een update van de Webphone aan om de impact van eventuele toekomstige problemen te verlagen / te voorkomen. We gaan dit komende tijd verder doorontwikkelen.
Update 11:50 uur: Om het probleem tijdelijk op te lossen hebben we het aanpassen van Tijdelijke Omleiding en Openingstijden basis via de portal tijdelijk uitgeschakeld.
Update 11:43 uur: Freedom en de Webphone werken weer naar behoren. Momenteel werkt alleen Pulse (inzicht in de bereikbaarheid van je collega’s) nog niet.
Update 11:25 uur: Ook de Webphone lijkt in sommige gevallen niet goed te werken.
11:00 uur: Momenteel is het niet mogelijk om in te loggen op de Freedom portal. We onderzoeken het probleem en proberen het zo snel mogelijk op te lossen.
Status: Opgelost
Oorzaak: onbekend
Impact: Inloggen op de portal in sommige gevallen niet mogelijk en problemen bij het gebruik van de Webphone
Duur: Vanaf 11:00 uur – 11:56 uur
Update 14:45 uur: Het probleem is opgelost en alles zou weer naar behoren moeten werken. Indien je nog problemen ondervindt, probeer dan even je browser te verversen en opnieuw in te loggen.
Update 14:25 uur: We denken het probleem te hebben gevonden en werken aan een oplossing. Bellen met de app is mogelijk, maar zaken als inloggen of het schakelen in bereikbaarheid zijn tijdelijk niet beschikbaar.
14:15 uur: Er is op dit moment een probleem met onze authenticatie service. Dit heeft invloed op zowel de Webphone en op Freedom. We werken aan een oplossing. Beide zijn met regelmaat onbereikbaar.
14:45: De storing is opgelost.
16:04 uur: Door een roll-back zijn er problemen geweest met Freedom en de Webphone tussen 16:04 en 16:10.
Status: Opgelost
Oorzaak: probleemauthenticatie service
Impact: Webphone en Freedom
Duur: Vanaf 14:10 uur – 14:45 uur en van 16:04 tot 16:10
15:30 uur – Momenteel worden onze hulppagina’s niet goed geladen. Probeer het later opnieuw of stel ons je vraag telefonisch via 0507009920.
Status: Opgelost
Impact: Onze hulppagina’s
Duur: Vanaf 15:00 tot 16:00
Update 11.00 uur – De problemen zijn verholpen den Webphone werkt weer naar behoren.
Update 10.45 uur – Inloggen werkt in sommige gevallen weer, maar de Webphone werkt nog niet helemaal naar behoren. We werken aan een oplossing.
10.27 uur – Op dit moment zijn er problemen met inloggen op onze Webphone. We onderzoeken het probleem.
Blijf op de hoogte via deze pagina.
Status: Opgelost
Impact: Gebruikers Webphone
Duur: 10.27 uur tot 11.00 uur
19.53 uur – Update: De update is succesvol. De storing is opgelost. Alle systemen werken weer zoals het hoort.
19.30 uur – Update: De oplossing wordt op dit moment getest.
18.30 uur – Update: De oorzaak van het probleem is inmiddels bekend en we werken aan een oplossing. De vertraging bij het afspelen van meldingen is inmiddels verholpen, echter is hierdoor slimme volgorde van rinkelen en tijdelijke doorschakeling tijdelijk niet volledig beschikbaar.
16.50 uur – Op dit moment kunnen er problemen met afspelen van meldingen in keuzemenu’s en wachtrijen. We zijn bezig dit probleem te onderzoeken en op te lossen.
Status: Actueel
Impact: Keuzemenu’s en wachtrijen
Duur: Vanaf 16.50 tot 19.53 uur
Update 16.11 uur – Het probleem is verholpen. Alle toestellen registreren weer op een juiste manier op het platform. Mocht je nog problemen ondervinden, neem dan even contact met ons op.
15.50 uur – Op dit moment kunnen er problemen zijn met het registreren van toestellen op ons platform. We zijn bezig dit probleem te onderzoeken en op te lossen. Dit kan van invloed zijn op zowel inkomende als uitgaande gesprekken.
Status: Opgelost
Impact: Registratie van toestellen
Duur: Van 15.50 uur – 16.11 uur
Update 16.50 uur – Het probleem is opgelost en de Tijdelijke Omleiding werkt weer.
Op dit moment werkt de Tijdelijke Omleiding niet. Met deze feature schakel je in een keer al je bedrijfstelefonie door naar voicemail. Deze optie kun je nu dus niet activeren. We hebben het probleem gevonden en werken aan een oplossing.
Status: Opgelost
Oorzaak: Bekend
Impact: Voys-klanten die de Tijdelijke Omleiding willen inschakelen
Duur: 16.00 uur – 16.50 uur
Update 9 december – Het probleem is opgelost en de Voys-plugin is weer beschikbaar in de Chrome Store.
5 december – Op dit moment is de Voys Klik en Bel-plugin niet beschikbaar in de Chrome Store. We werken aan een oplossing zodat de plugin zo snel mogelijk weer beschikbaar is.
Tot die tijd kun je ervoor kiezen om de Voys plugin voor de Firefox browser te gebruiken, die download je hier.
Status: Opgelost
Oorzaak: Onbekend
Impact: Voys-klanten die de Klik en Bel-plugin willen downloaden
Duur: Maandag 5 december – vrijdag 9 december
Door een fout in het systeem zijn alle ingestelde Tijdelijke Omleidingen om 14.50 uur vandaag verwijderd. Had je deze functie ingesteld? Dan moet je die opnieuw activeren om er weer gebruik van te maken.
We hebben de oorzaak gevonden en zorgen ervoor dat dit niet nogmaals op deze manier kan gebeuren. Onze excuses voor de eventueel ontstane overlast. Heb je vragen? Neem dan contact op via 050 7009920.
Status: Oorzaak gevonden
Oorzaak: Systeemfout
Impact: Alle ingestelde tijdelijke omleidingen
Duur: Niet van toepassing
Update 21:00 uur: Het probleem is opgelost en de app is voor iedereen weer te gebruiken.
17:10 uur: Momenteel ervaren gebruikers van de Voys App met een iPhone met iOS16 die de app updaten naar de nieuwste versie problemen. De app crasht bij het opstarten. Wij zijn momenteel het probleem aan het onderzoeken en komen zo snel mogelijk met een oplossing. Houd deze pagina in de gaten voor updates.
Status: Opgelost
Oorzaak: Software update
Impact: Voys app gebruikers met iOS 16 en de nieuwste versie van de app
Duur: Donderdag 29 September 16:57-20:39
Update 11.49 | Opgelost
De storing met betrekking tot de gespreksbevestiging en gespreksnotificatie in de belgroep is opgelost. Het werkt weer zoals het zou moeten werken.
Ervaar je toch nog problemen? Laat het ons vooral weten en neem gerust contact met ons op.
Status: Opgelost
Oorzaak: Update
Impact: Maximaal 7% van de gebruikers
Update 11.00 uur:
Gister hebben we nieuwe code live gebracht waarmee we binnen ons systeem eenvoudig gebruikers kunnen bellen. Dit maakt ontwikkeling en beheer van een aantal nieuwe features eenvoudiger.
Daarbij is een fout geïntroduceerd waardoor gespreksvalidatie voor gebruikers in belgroepen wordt genegeerd. Dat betekent dat inkomende gesprekken terecht komen bij de eerste persoon die het gesprek aanneemt, ook als dat een GSM voicemail betreft.
We hebben inmiddels gevonden waar het fout gaat en brengen een hotfix uit waarmee het probleem verholpen is.
Status: Actueel
Oorzaak: Update
Impact: Gespreksvalidatie
Update 11.25 uur: Inmiddels is een nieuwe versie van de app beschikbaar in Google Play. Met het installeren van deze versie is de hinder opgelost.
Een deel van de Android app-gebruikers kan momenteel niet inloggen in de app. Er komt zo spoedig mogelijk een nieuwe versie van de Voys App waarmee dit probleem wordt opgelost.
Status: Opgelost
Oorzaak: Onbekend
Impact: Een klein deel van de Android (versie 7.8.0) gebruikers kon korte tijd niet inloggen. Gebruikers die al ingelogd waren, hebben geen hinder ondervonden.
Duur: Vanaf donderdag 8 september, 15.00 uur
Update 10.10 uur: Het probleem is opgelost en de faxdienst zou weer naar behoren moeten werken. Ervaar je toch nog problemen? Neem dan gerust contact met ons op via 050 700 9920 of support@voys.nl.
Update 08.40 uur: Op dit moment is er een probleem met onze faxdienst. Hierdoor kan het zijn dat faxen via e-mail niet werkt. We onderzoeken het probleem en werken aan een oplossing.
Work-around: Heb je een uitgaande fax klaarstaan die niet kan wachten? Gebruik dan onze webfax-functie. Kijk hiervoor op freedom.voys.nl bij fax versturen.
Status: Opgelost
Oorzaak: Onbekend
Impact: Fax
Duur: Vanaf maandag 5 september, 17.30 uur – dinsdag 6 september, 10.10 uur
Bij de update naar 7.2.1 ontstonden op zowel iOS als Android problemen met uitbellen en de settings-pagina in de app.
Status: opgelost
Oorzaak: De update naar 7.2.0
Oplossing: De issues zijn opgelost in versie 7.2.1. Deze is vrijdag rond 15:00 uur aan iOS aangeboden en later op de dag aan Android-gebruikers. Mocht je nog issues hebben is het advies de app ter updaten of opnieuw te installeren.
Update 11:09 uur – Probleem is opgelost
Update 11:07 uur – We hebben het probleem gevonden en implementeren een oplossing.
Update 10:27 uur – Op dit moment merken we dat het heel sporadisch voor kan komen dat een gesprek wordt afgebroken. We onderzoeken het probleem en komen zo spoedig mogelijk met een oplossing.
Status: Opgelost
Oorzaak: Wordt onderzocht
Impact: infrastructuur
Duur: Maandag 11 juli 10:22-11:09
Update 12.07 uur – De problemen zijn verholpen en inkomende oproepen op de Voys App en Webphone zouden weer naar behoren moeten werken. Ervaar je toch nog hinder? Neem dan contact met ons op via 050 700 9920 of info@voys.nl.
Op dit moment is er een probleem met sommige inkomende oproepen die binnenkomen op de Voys App en Webphone. Het kan daarom zijn dat je niet alle binnenkomende telefoontjes ontvangt.
We onderzoeken de oorzaak van het probleem. Blijf op de hoogte via deze pagina.
Status: Opgelost
Oorzaak: Wordt onderzocht
Impact: Sommige inkomende oproepen op de Voys App en Webphone
Duur: Maandag 4 juli, 11.47 uur – 11.50 uur
Update 6 mei – Het probleem is verholpen en de app voor Android is weer te downloaden vanuit de Google Play Store.
Update 2 mei – Google doet er langer over dan verwacht om ons verzoek in behandeling te nemen. We hebben alle gevraagde informatie al correct aangeleverd, dus het is alleen nog wachten op Google. Dit kan tot zo’n 7 dagen duren.
26 april – Op dit moment is het niet mogelijk om de Voys App voor Android te downloaden in de Google Play Store. De oorzaak hiervan is een niet-bestaand privacy issue. Volgens Google uploaden we contactenlijsten en -bestanden, maar dat is niet het geval, dat doen we namelijk niet.
Daarom maken we bezwaar tegen de beslissing van Google om de Voys App uit de Google Play Store te halen. Dit proces kan tot twee dagen in beslag nemen, maar in sommige gevallen duurt het langer. We hopen dat de Voys App aan het einde van deze week weer beschikbaar is om te downloaden.
Klanten die de Voys App al op hun Android-toestel hebben staan, kunnen ‘m gewoon blijven gebruiken.
Bij Voys hebben we privacy hoog in het vaandel staan. Lees er meer over in ons privacystatement.
Status: Opgelost
Oorzaak: Niet-bestaand privacy issue
Impact: Voys-klanten met Android-toestel die de Voys App willen downloaden in de Google Play Store
Duur: Dinsdag 26 april – Vrijdag 6 mei
10.30 uur – Het probleem is verholpen en de webphone zou het weer naar behoren moeten doen. Ervaar je toch nog problemen? Neem dan even contact met ons op via 050 700 9920 of info@voys.nl.
10.17 uur – Onze toeleverancier heeft de oorzaak van het probleem gevonden en werkt momenteel aan een oplossing.
10.00 uur – Door een storing bij een van onze toeleveranciers is onze webphone voor sommige gebruikers niet bereikbaar. Soms vallen bestaande gesprekken weg en in andere gevallen werkt de webphone niet. We onderzoeken wat er aan de hand is.
Status: Opgelost
Oorzaak: Probleem bij toeleverancier
Impact: Webphone-gebruikers
Duur: 10.00-10.30 uur
Update 15:05: Het probleem is opgelost en alle webphones zouden weer naar behoren moeten werken.
Door een storing bij één van onze toeleveranciers is de webphone voor sommige gebruikers niet bereikbaar . We onderzoeken de oorzaak. Door de interruptie vallen bestaande gesprekken weg en werkte de webphone soms niet.
In sommige gevallen werkt het om je Webphone te herladen.
Status: Opgelost
Oorzaak: Probleem toeleverancier
Impact: sommige gebruikers van de webphone
Duur: Van 14:10 – 15:05 uur
11:00 uur: Momenteel kunnen klanten problemen ervaren met het gebruik van onze webphone. Houd deze pagina in de gaten voor updates.
Status: Opgelost
Oorzaak: Probleem toeleverancier
Impact: Gebruik Webphone
Duur: Van 10:55 uur – 11:10 uur
We hebben net een probleem gehad in het netwerk voor gebruikers die verbonden zijn met een deel van ons netwerk. Je zult dit gemerkt hebben doordat de webphone niet registreerde of doordat je een audio-problemen ervoer tijdens een gesprek. We voeren op dit moment verbeteringen door waardoor dit probleem met enkele minuten verholpen moet zijn.
Status: Opgelost
Oorzaak: Klein technisch netwerkprobleem
Impact: Klein deel van onze klanten
Duur: Vanaf ongeveer 14:00 uur – 14:30 uur
Update 12:00 uur: Voor klanten zou alles weer naar behoren moeten werken. Ervaar je nog problemen, neem dan even contact met ons op.
Momenteel zijn er door netwerkproblemen enkele kleine problemen: het is niet mogelijk om facturen te downloaden, audio-bestanden te up- of downloaden en gespreksopnames te beluisteren. We werken hard aan de oplossing. Houd deze pagina in de gaten voor updates.
Telefonieverkeer wordt op geen enkele manier beïnvloed en werkt dus gewoon naar behoren.
Status: Opgelost
Oorzaak: Probleem met haperende router bij een leverancier.
Impact: Bekijken, beluisteren en uploaden van bestanden, zoals facturen en audiobestanden. Geen impact op telefonieverkeer
Update 14.53 uur: Het probleem is opgelost. Het telefoonverkeer tussen Nederland en Zuid-Afrika werkt weer naar behoren.
Op dit moment ervaren we problemen met upstream-provider Switch. Dit houdt in dat sommige inkomende gesprekken uit en uitgaande gesprekken naar Zuid-Afrika niet goed verlopen. We onderzoeken het probleem en werken aan een oplossing. Blijf op de hoogte via deze pagina.
Status: Opgelost
Oorzaak: Onbekend
Impact: Telefoonverkeer tussen Nederland en Zuid-Afrika
Duur: 14.18-14.42 uur
Een klein aantal telefoonnummers die op of na 3 november zijn geporteerd naar het platform van Voys lijken niet of minder goed bereikbaar te zijn door een storing bij een toeleverancier. Het gaat hierbij slechts om een klein aantal telefoonnummers. Wij verwachten dat dit probleem snel opgelost is.
Status: Opgelost
Oorzaak: Probleem bij toeleverancier
Impact: Een klein aantal ingeporteerde telefoonnummers van 3 en 4 november
Update 18.35 uur: Het probleem is opgelost, vanaf 18:35 werkt het aanpassen van de eindbestemming in de Voys App weer naar behoren.
Momenteel is het niet mogelijk om je eindbestemming te wijzigen in de Voys App. Via freedom.voys.nl kun je de eindbestemming wel wijzigen. Wij verwachten dit probleem snel op te lossen.
Status: Opgelost
Oorzaak: Onbekend
Impact: Voys en Android app, alleen het wijzigen van de eindbestemming functioneert niet
Duur: 17.35-18.35 uur
Momenteel is er een probleem met de audio-meldingen. Deze worden niet afgespeeld. Dit gaan om:
Voeg als eerste stap in je belplan een belgroep, gebruiker of VoIP-account toe, zodat bijvoorbeeld een keuzemenu wordt overgeslagen. Deze kun je weer weghalen op het moment dat het probleem opgelost is.
Wij zijn hard op zoek naar de oorzaak en zullen het zo snel mogelijk proberen op te lossen.
Status: Opgelost
Oorzaak: Probleem op de server
Impact: Minimaal 90% van alle meldingen doen het niet meer
Duur: Vanaf 9:05 uur – 9:40 uur
Update 10:20 uur: Alles werkt weer zoals het hoort. Door een probleem met een Asterisk service zijn gesprekken rond 8:45 uur afgebroken.
Mocht je telefoon of webphone het nog niet naar behoren doen, herstart deze dan even. Dat zou het probleem moeten oplossen. Lukt het daarmee nog niet, neem dan even contact op met onze support.
9:00 uur: We hebben op dit moment problemen met onze servers in Groningen. Vanochtend zijn er een klein aantal gesprekken spontaan verbroken. We zijn momenteel de oorzaak aan het onderzoeken. Houd deze pagina in de gaten voor updates
Status: Opgelost
Oorzaak: Probleem met een Asterisk server
Impact: In sommige gevallen werden gesprekken onderbroken of niet opgezet
Update 11:27 uur: Het is gelukt! Alle voicemails die gisteravond niet zijn verwerkt, worden nu verstuurd.
8:30 uur: Gisteravond van 19:32 uur tot en met 22:30 uur zijn ingesproken voicemails niet goed verwerkt en vervolgens niet verstuurd door ons systeem. In de loop van vandaag zullen we proberen de audiobestanden te herstellen en alsnog te versturen. Houd deze pagina in de gaten voor updates.
Status: Opgelost
Oorzaak: Probleem ontstaan door een update aan het platform
Impact: Ingesproken voicemails
Duur: Van 19:32 uur – 21:30 uur
Van 22:30 uur tot 0:48 uur was er een storing bij onze leverancier waardoor inkomende oproepen niet binnenkwamen op ons platform. Deze storing is opgelost. De oorzaak bleek te liggen in een stroomstoring bij onze leverancier, BT.
Status: Opgelost
Oorzaak: Storing bij leverancier
Impact: Geen inkomend telefonieverkeer voor alle klanten.
Duur: Van 22:30 uur – 0:48 uur
De Webphone werkte tijdelijk niet naar behoren. Het probleem is opgelost.
Mocht het toch nog niet werken, refresh je webphone dan even. Ervaar je toch nog problemen, neem dan even contact met ons op.
Status: opgelost
Oorzaak: Door een update ontstond er een probleem met de API waardoor de webphone niet meer goed werkte.
Duur: 15:20 – 16:15 uur
09:45 uur – Opgelost. Uitgaande oproepen moeten voor iedereen met de webphone weer naar behoren werken. We weten nog niet wat de oorzaak is.
09.25 uur – Momenteel ervaren sommige klanten problemen met uitgaande oproepen met de Webphone. Gesprekken worden niet opgezet. Inkomende oproepen lijken nog wel goed te werken. We onderzoeken de oorzaak en proberen het zo snel mogelijk op te lossen.
Een tijdelijke oplossing is om je zakelijke nummer door te schakelen naar je mobiel. In deze handleiding lees je hoe je dat instelt.
Status: Opgelost
Oorzaak: Probleem trad op na een systeemupdate. Deze is teruggedraaid.
Impact: Sommige webphone-gebruikers in sommige gevallen
Duur: vanaf 9.25 uur – 9:45 uur
Tijdelijk kwamen sommige oproepen niet binnen op alle telefoons bij sommige klanten. Dit werd veroorzaakt door een technisch probleem met de ‘keep alive messages’. Dit probleem hebben we verholpen.
Status: Opgelost
Oorzaak: Probleem met keep alive messages
Impact: In sommige gevallen bij sommige klanten kwamen oproepen niet goed binnen
Duur: van 11:00 uur – 11:40 uur
13.00 uur – Het probleem is opgelost en de Voys iOS app werkt weer naar behoren. Ervaar je toch nog problemen? Neem dan contact op via info@voys.nl of 050 700 9920.
11:45 uur – We krijgen veel meldingen van klanten dat de Voys iOS app niet naar behoren werkt. Binnenkomende gesprekken kunnen niet in de app worden beantwoord. Uitgaande gesprekken werken wel. We onderzoeken de oorzaak en proberen het zo snel mogelijk op te lossen. Houd deze pagina in de gaten voor updates.
Tijdelijke oplossing: Schakel je nummer in je belplan door naar je mobiele telefoonnummer in plaats van het app-account. -> Handleiding
Status: Opgelost
Oorzaak: Configuratieproblemen
Impact: Klanten die de Voys iOS app gebruiken
Duur: Vanaf woensdagochtend 3 juni tot ’s middags 13.00 uur
Op 2 juni ondervonden onze klanten hinder van een slechte geluidskwaliteit van de gesprekken en was de Freedom-portal erg traag. Hieronder een samenvatting van de problemen.
10.55 uur – De audioproblemen en de performance issues met Freedom zijn opgelost. Alles zou weer naar behoren moeten werken. Ervaar je toch nog problemen? Neem dan contact met ons op via 050 700 99 20.
9:00 uur – Momenteel ervaren veel klanten dat er audioproblemen tijdens telefoongesprekken zijn: krakende, haperende verbindingen. We onderzoeken de oorzaak van het probleem. Houd deze pagina in de gaten voor updates.
Tegelijkertijd heeft Freedom, de online portal, ook performance problemen. Deze werkt niet of heel traag. Ook hiervan onderzoeken we de oorzaak.
Status: Opgelost
Oorzaak: Probleem met server in datacenter
Impact: Alle klanten
Duur: Dinsdag 2 juni van 9:15 uur tot 10.55 uur
Al het telefonieverkeer werkt weer naar behoren. Onze excuses voor eventueel ongemak.
Het script heeft zojuist gedraaid. We gaan nu checken of het telefonieverkeer weer naar behoren werkt.
Er is een recovery script geschreven om de aangetaste data herstellen. Daarmee lijkt het einde van het probleem nabij.
Helaas is de verstoring nog niet verholpen. Een deel van de data in een van de databases is aangetast. Onze leverancier werkt er hard aan de data zo snel mogelijk te herstellen. Tot dit is voltooid kan een deel van onze klanten nog hinder ondervinden bij inkomende telefonie.
Door een verstoring is het mogelijk dat je problemen ondervindt met inkomend telefonieverkeer. Gesprekken lijken niet goed opgezet te worden na een deploy. Deze verstoring is alleen actief bij telefoonnummers met belplannen waar een ‘voldoet aan – voldoet niet aan’ keuzepad in zit.
Status: Opgelost
Oorzaak: update van het platform
Impact: Een deel van het inkomende telefonieverkeer
Duur: 21:00 – 00:41 uur
Klanten kunnen vanochtend een verstoring in de dienstverlening hebben ervaren, zoals: niet kunnen inloggen, matige spraak, of zelfs verbindingen die verbroken werden. Het probleem speelde voornamelijk in de regio Amsterdam en werd veroorzaakt in het data-centrum.
Er volgt nog een MIR van deze verstoring
Status: Opgelost
Oorzaak: Probleem in data-centrum
Impact: Voornamelijk in de regio Amsterdam
Duur: Vanaf 8:00 uur – ongeveer 11:00 uur
We kregen meldingen dat in een aantal gevallen de ontvangers van een doorgeschakeld gesprek hun eigen zakelijke nummer zien. Deze verkeerde nummervermelding had geen invloed op de bereikbaarheid.
Er was een probleem met de nieuwste versie van de Voys 4G app voor Android. Er kwamen geen oproepen binnen. Dit probleem is opgelost door een nieuwe versie in de Playstore te zetten.
Status: Opgelost. Je kunt de nieuwste firmware (5.4.1.) nu downloaden. Ga hiervoor in de Playstore naar de tab ‘Mijn app en games’.
Oorzaak: Bug in firmware 5.4. van de Android App.
Omvang: Alle klanten met de Voys 4G app voor Android versie 5.4
Duur: Sinds de release van de meest recente versie.