Freedom

  • Belplan-extensiefreedom

    Een belplan-extensie is bedoeld om een bestaand belplan op te slaan, zodat je ‘m vaker…

  • MS Teams connector gebruikershandleidingfeatures freedom

    In deze handleiding gaan we er van uit dat je al bent ingesteld om Teams…

  • MS Teams connector FAQfeatures freedom

    Welke Office 365-licenties heb ik nodig? Om bellen voor Microsoft Teams mogelijk te maken, hebben…

  • MS Teams Admin Setup Guidefeatures freedom

    In deze handleiding lees je hoe je de MS Teams admin setup kan uitvoeren. Deze…

  • Account vaste toestel in appfreedom toestellen

    Hoe stel je de App of Webphone in met het account van je vaste telefoons…

  • Klantenfreedom

    Bij Klanten maak je als reseller nieuwe klanten aan en verwijder je ze. In het filter…

  • Gespreksnotificatiesfeatures freedom

    De module Gespreksnotificaties maakt het mogelijk om automatisch data van gesprekken te versturen naar een…

  • Tweestapsverificatie Freedom instellenfreedom

    Tweestapsverificatie, ook wel bekend als ‘two factor authentication’ stel je in zodat je Freedom account…

  • Gesprekskostenfreedom

    Bij Voys betaal je, ook bij de eerste minuut, gewoon per seconde. Medewerkers bellen onderling,…

  • Ingesproken meldingenfreedom

    Meldingen In Freedom vind je de module Meldingen. Daarmee stel je ingesproken boodschappen in je…

  • Vialer omzetten naar Voys pluginfreedom

    Zie je nu dit icoontje   en wil je graag dit icoontje  zien? Volg dan onderstaande stappen:…

  • Conferencefreedom

    Conference Conference vind je in Freedom. Deze functie wordt ook wel ‘Telefonisch Vergaderen’ genoemd. Met…

  • Vast/Mobielfreedom

    Met de functie Vast/Mobiel voeg je een eindbestemming toe zodat je jouw zakelijke telefoonnummer door kan…

  • Keuzemenufreedom

    Een keuzemenu is een reeks met opties die bellers horen wanneer ze naar een nummer…

  • Belgroepfreedom

    Een belgroep maak je aan als je een groep VoIP-telefoons en/of mobiele telefoons gelijktijdig wil…

  • Wachtrijfreedom

    De optie Wachtrij vind je in Freedom. Deze module heb je nodig als je organisatie…

  • Voicemailfeatures freedom

    Wanneer je niet bereikbaar bent kunnen bellers een voicemailbericht achterlaten. Dit ingesproken bericht sturen we…

  • Wachtmuziekfreedom

    Wat kan je met wachtmuziek? Met wachtmuziek zet je je bellers in de wacht met…

  • Pickupgroepfreedom

    Met een pickupgroep kun je inkomende oproepen opnemen die overgaan op een ander toestel binnen…

  • Meldingenfreedom

    Wat kan je bij meldingen? Hier vind je de meldingen die zijn gekoppeld aan je…

  • Meeluisterenfreedom

    Met de module meeluisteren kun je meeluisteren met gesprekken van je collega’s. Alleen beheerders van…

  • Openingstijdenfreedom

    Wat kun je met Openingstijden? Met de module Openingstijden stel je in wat er op…

  • Netnummer routeringfreedom

    Wat kan je met netnummer routering? De module netnummer routering is alleen geschikt voor organisaties…

  • Dashboardfreedom

    Het dashboard vind je in Freedom. Klik in de menu balk bovenin op ‘Dashboard’. Hier…

  • Gesprekkenfreedom

    Gesprekken vind je in Freedom. Klik in de paarse balk op ‘Gesprekken’. Onder gesprekken vind…

  • Telefoonnummerfreedom

    Wat kan je bij telefoonnummer? Onder het kopje telefoonnummer zie je een overzicht van de telefoonnummers…

  • Belplan instellenfreedom

    Het belplan vind je in Freedom. In een belplan stel je in wat er gebeurt…

  • Groepenfreedom

    Groepen vind je in Freedom. Klik rechts bovenin op ‘Account’ en vervolgens op ‘Groepen’. Hier…

  • Filterfreedom

    Met een filter in je belplan bepaal je op basis van telefoonnummer wat er met…

  • Fax inkomendfreedom

    Wat kan je met fax inkomend? Met faxen via internet en fax via e-mail kun…

  • Fax uitgaandfreedom

    Wat kan je met Fax uitgaand? Met faxen via internet en fax via e-mail kun…

  • Gespreksopnamefreedom

    Met gespreksopname kun je telefoongesprekken opnemen, opslaan en afspelen. Juridisch aspect Houd er rekening mee…

  • Gebruikersfreedom

    Wat kan ik met een gebruiker? Met je gebruikersaccount kan je twee dingen doen: inloggen…

  • Bereikbaarheidfreedom

    Bereikbaarheid instellen Stel, je bent ZZP’er en je wilt gemakkelijk kunnen wisselen tussen bereikbaar zijn…

  • Uitgaand telefoonnummer (CLI) wijzigenfreedom

    Het uitgaande nummer, ook wel CLI genoemd, is het nummer waarmee je uitbelt en wat…

  • Doorschakelen naar antwoordservicefreedom

    Als je veel onderweg bent of niet zo’n fan bent van de telefoon opnemen, huur…

  • Interne nummer / extensie op display toestel wijzigenfreedom overig

    Als je het interne nummer van een VoIP account hebt aangepast in freedom.voys.nl, verandert het…

  • Huidig telefoonnummer overnemenfreedom overig

    Of we je huidige telefoonnummer kunnen overnemen? Ja hoor! We kunnen elk telefoonnummer van elke…

  • Wijzigen nummerweergave bij doorschakeling mobielfreedom

    Je wilt een zakelijk gesprek natuurlijk liever niet opnemen met “Hoi met Henk”. Het is…

  • Belplansjabloonfreedom

    Een belplansjabloon is bedoeld om een bestaand belplan op te slaan, zodat je ‘m vaker…

  • Persoonlijke meldingfreedom

    Je kunt zelf een persoonlijke melding opnemen in ons systeem. Dat kun je op twee…

  • Doorschakeling mobielfreedom

    Het is mogelijk om alle gesprekken door te schakelen naar je mobiel, dit noemen we…

  • Variabele callernaamfreedom

    Met de optie Variabele callernaam kun je een naam meesturen naar je VoIP-telefoon. Heb je…

  • Onbeperkt bellenfreedom

    Bij Voys is het mogelijk om onbeperkt te bellen tegen eenzelfde tarief. Als je vóór…

  • Anoniem uitbellenfreedom

    Je kunt anoniem/onderdrukt uitbellen door *31* voor het telefoonnummer te zetten dat je wilt bellen….

  • Eindbestemmingen wisselen gebruikerfreedom

    Je kunt zelf kiezen op welk toestel je bereikbaar bent, zonder daarvoor eerst je belplan…

  • Bereikbaarheid aanpassenfreedom

    Je kunt je bereikbaarheid op verschillende manieren aanpassen: De eerste optie is via freedom.voys.nl. Navigeer…

We helpen je

Toch een collega spreken?

Kom je er toch niet helemaal uit of kun je het niet goed vinden?

Bel ons Team Klantgeluk op 050 700 9920,  stuur een e-mail naar klantgeluk@voys.nl of start een chat hier rechts onderin.