Managed Voice betekent dat je via het internet je telefonieoplossing kunt beheren. Hiervoor heb je een telefooncentrale in de cloud nodig die je zelf helemaal naar de behoefte van jouw bedrijf kunt instellen. Je hebt dus geen fysieke centrale nodig. Als je al geschikte toestellen hebt, kun je deze eenvoudig op je internetverbinding aansluiten. Het voordeel van een online centrale is dat je ook eenvoudig een app of een softphone op je laptop kunt gebruiken om mee te bellen.Dit maakt managed voice via Voys een eenvoudige en flexibele oplossing voor zakelijke telefonie.
Met managed voice van Voys (VoIP zakelijk) kun je inloggen in je eigen telefooncentrale. In dit gebruiksvriendelijke systeem stel je eenvoudig in wat er moet gebeuren als jouw zakelijke nummer gebeld wordt. Zo kun je bijvoorbeeld eenvoudig doorschakelen naar mobiele telefoons, naar een groepje vaste telefoons van collega’s of via een keuzemenu bellers routeren naar een melding. Alle vrijheid voor jou als ondernemer.
Geïnteresseerd in de mogelijkheden die Voys te bieden heeft? Binnen een werkdag ben je bereikbaar op je nieuwe nummer of krijg je een vrijblijvende offerte op maat.
Hosted VoIP is ideaal voor ZZP-ers en MKB-ers. Omdat je betaalt per gebruiker, past je hosted VoIP abonnement altijd precies bij de omvang van je bedrijf. Of je nu alleen als zelfstandige werkt, of juist in een kleine start-up. En groeit je bedrijf? Dan pas je heel eenvoudig het aantal gebruikers aan. Bovendien heb je geen fysieke telefooncentrale nodig. Het vaste telefoonnummer komt gewoon binnen op je mobiel. En wil je toch een ‘ouderwetse’ telefoon? Dan bestel je eenvoudig een bureautoestel of draadloze handset erbij.
Telefonie bij Voys heb je al voor een vaste lage prijs per maand. Bereken hier eenvoudig de maandelijkse kosten in jouw situatie. Je betaalt geen aansluitkosten of onderhoudskosten. Bovendien zijn alle functies gratis inbegrepen, zoals: