Informatie over de app

Met de Voys app beheer je je bereikbaarheid en kun je zowel inkomend als uitgaand bellen.

Let op: de kwaliteit van de app is vaak niet vergelijkbaar met de kwaliteit van een vast toestel of de webphone. Omdat een app met veel variabelen te maken heeft, zoals kwaliteit van netwerk, type smartphone en software versie kunnen wij de goede werking ervan niet garanderen.

Momenteel is de Voys app in maintenance mode. Dit betekent dat de app niet meer verder ontwikkeld wordt, maar alleen beveiligingsupdates krijgt. 

Mogelijkheden van de app

  • Met je mobiele telefoon eenvoudig uitgaand bellen met je zakelijke telefoonnummer dat bij Voys is ondergebracht.
  • Jouw klanten zien jouw zakelijke nummer in het display van hun telefoon en dus niet jouw mobiele nummer.
  • De telefoongesprekken via de app worden verrekend op de zakelijke factuur van Voys en dus niet via jouw eigen mobiele provider.
  • Je hebt snel inzicht in recente en gemiste oproepen naar je telefoonnummer bij Voys.
  • Pas snel je belplan of bereikbaarheid aan en bekijk je statistieken van de afgelopen tijd.

Bellen via VoIP

In de nieuwste versie van de Voys App zit de mogelijkheid om te bellen via 4G. Hiervoor heb je dus een smartphone met 4G-ondersteuning en een 4G-abonnement nodig bij je mobiele provider. Wil je dit instellen?
Klik hier voor de Android handleiding.
Klik hier voor de iOS handleiding.

Goed om te weten bij het gebruik van de 4G app

  • Voor het gebruik heb je een VoIP account nodig. Als je geen inactief VoIP-account meer hebt, dien je er één aan te schaffen.
  • Als je de app gebruikt, betaal je geen doorschakelkosten.
  • Wij adviseren om te bellen via 4G en niet via Wifi. De verbinding via 4G is stabieler en heeft geen vertraging.
  • Heb je geen 4G-dekking, dan zet de app een tweeweg-gesprek op. Houd dan rekening met dubbele gesprekskosten, omdat onze centrale dan eerst jouw nummer belt en vervolgens het nummer dat jij wilt bellen.

Veel plezier met het gebruik van onze app! Heb je vragen of feedback? Bel ons dan op 050 700 9920.

Helaas...

De 15 minuten zijn verlopen. Dat betekent dat je nummer(s) niet meer is/zijn gereserveerd.

Als je het snel nogmaals probeert zou het kunnen dat je jouw gekozen nummer(s) nog kunt redden van andere kapers op de kust.  Maar hier geldt wel: weg = pech

We kunnen deze review zo niet vinden

Erg vervelend dat we deze specifieke review niet voor je kunnen vinden. Bekijk al onze reviews om erachter te komen wat klanten van ons vinden!

Kiyoh pagina!