Geachte meneer Hommen, beste Jan,
Dit verhaal begint in 2006 toen Voys C.V. een bancair pakket nodig had. Daar ik al van kinds af aan (Pennierekening) trots klant ben bij de Postbank, besloten we daar te gaan bankieren.
Rond 2008 kregen wij een incassocontract, want Voys C.V. werd groter en in 2009 begon u bij de ING als CEO en werd de Postbank ING bank. So far so good.
En toen begon het. Eerst werd mijn accountmanager een 0900-nummer en daarna wilden we graag verwerkingsinformatie. Voor de mensen die meelezen: dit zijn de details van de uitgevoerde incasso-opdracht. Helaas bleek dit niet mogelijk met ons oude Postbank rekeningnummer. Dat de bank nu één was, bleek geen geldig argument mijnszijde. Waarom ik geen ING rekeningnummer had gekregen bij de overname/naamswijziging kon men mij niet zeggen.
Voor ons een reden om voor het eerst verder te kijken en de Rabobank werd onze nieuwe huisbank. De ING bank zakte langzaam in de vergetelheid en alleen oude klanten betaalden hun rekeningen nog op het oude Postbank rekeningnummer.
Dit ging goed totdat een nieuwe Voys-gebonden persoon probeerde in te loggen op onze omgeving. Omdat ING dit niet leuk vond werd onze account geblokkeerd. Na het wijzigen van onze gebruikersnaam en wachtwoord dachten wij weer bij onze gelden te komen, maar dat bleek niet het geval. Na een belletje zouden wij een nieuwe TAN-lijst ontvangen. Deze kregen we ook… 2x. En vervolgens mocht ik persoonlijk naar de bank om mijn TAN-lijst te activeren.
Ik wil u een aantal dingen vragen:
Nu denkt u wellicht, Mark gebruikt de TAN-lijst niet maar de SMS TAN-code. Dat heb ik bij deze aangevraagd. Net als een extra gebruiker (Chantal). Complimenten trouwens over de eenvoud van dit formulier.
Met vriendelijke groet,
Namens mijzelf in het algemeen en Chantal in het bijzonder,
Mark Vletter
In de afgelopen jaren hebben we veel geschreven over ondernemen, zelfsturend werken, de handigste tools en nog veel meer. Dus leef je uit!
Van 22 mei 2024