Wat maakt klantenservice bijzonder?

Profielfoto van Mark
Mark Vletter
27 januari 2014
1 min
De schuurdeur hangt er zielig bij. De grote houten deur hangt volledig uit het lood, waardoor hij 'op de grond' staat en de scharnieren zijn compleet verbogen. De harde winden van oktober hebben hun werk gedaan; dit wordt een tweemans klus. De gewenste hulp heeft in november wel tijd om de deur te repareren. Gelukkig zit de deur muurvast, dus wachten kan geen kwaad.

Rietdekkersbedrijf Boksebeld

Twee weken later krijg ik een berichtje van mijn vrouw: of het klopt dat ik de kinderen ophaal en dat de deur is gerepareerd. Bij thuiskomst blijken de helden van Rietdekkersbedrijf Boksebeld niet alleen de algen en het mos te hebben verwijderd, maar ook gelijk even de schuurdeur onder handen genomen te hebben:
  • de scharnieren zijn recht gebogen;
  • de scharnieren zijn opnieuw gemonteerd;
  • het slot is 'hoger' gezet, zodat de wind haar trucje niet kan herhalen.
En de extra kosten? € 0,- klantenservice brief

Klantenservice naar een nieuw niveau

Dit weekend kwam ik bij het opruimen van de papieren het briefje tegen dat ze ons schreven naar aanleiding van de reparatie. Ik denk dat we bij Voys goed zijn in klantenservice, maar de mannen van Boksebeld brengen het 'verras je klant' met deze reparatie naar een nieuw niveau. Wat maakt goede klantenservice? Je afspraken nakomen en altijd proberen een stap extra te zetten. Je wordt door klanten namelijk beoordeeld op wat je doet, niet op wat je zegt. Heren, heel hartelijk bedankt voor de reparatie en voor een prachtige les in klantvriendelijkheid. Mocht je als lezer ooit een rietdekker nodig hebben: ik ken een goede club in Lettele.

Meer verhalen lezen

Op onze blog posten we over van alles en nog wat, ga er gewoon voor en lees een paar posts voor je eigen plezier.

Ga naar de blog
Van denken naar doen: hoe AI-agents eindelijk werk voor je kunnen uitvoeren

van 23 april 2025

Van denken naar doen: hoe AI-agents eindelijk werk voor je kunnen uitvoeren

Meer lezen
Zo bereid je je als bedrijf voor op de nieuwe NIS2-wetgeving

van 10 april 2025

Zo bereid je je als bedrijf voor op de nieuwe NIS2-wetgeving

Meer lezen