Cloud-telefonie

Cloud-telefonie wordt ook wel VoIP-telefonie of internettelefonie genoemd en is de nieuwe standaard. Tegenwoordig gaan vrijwel alle telefoongesprekken in Nederland via het internet en niet meer via een analoge telefonielijn.

 

  • Dagelijks opzegbaar
  • Altijd op maat voor jouw bedrijf
Wat is Cloud-telefonie?

Maak je organisatie optimaal bereikbaar.

Cloud-telefonie staat voor bellen via het internet. Het wordt ook wel VoIP-telefonie genoemd. Bij Cloud-telefonie bel je via je internetverbinding waardoor je geen aparte telefoonielijn en centrale op locatie meer nodig hebt.

Hoe werkt Cloud-telefonie?

Bij Cloud-telefonie werkt je telefonie volledig via het internet. Een telefoontoestel wordt niet meer aangesloten op een telefoonlijn, maar via een netwerkkabel op je router of een switch.  Cloud-telefonie is ook heel betrouwbaar. Via een beveiligd online beheersysteem richt je zelf de telefonie van je bedrijf in. De mogelijkheden zijn daarbij oneindig. Zo kun je bijvoorbeeld instellen dat wanneer je nummer gebeld wordt, meerdere telefoons gaan rinkelen, of dat je collega’s bereikbaar zijn op een app op hun smartphone. Ook kun je instellen dat bellers een belroute afleggen zodat jij nooit meer een telefoontje van een potentiële klant hoeft te missen

Telefooncentrale in de cloud

Met een telefooncentrale in de cloud verbind je eenvoudig al je apparaten met het internet. Een cloud telefooncentrale zien we steeds vaker opkomen. Hierbij wordt alles op een beveiligde server beheerd en kan iedere werknemer er altijd gebruik van maken. Tegenwoordig zijn internetverbindingen zo stevig en betrouwbaar dat dit veilig bewaard en beheerd kan worden en je bedrijf zo optimaal bereikbaar is.

Voordelen van Cloud telefonie

  • Optimaal bereikbaar

    In de slimme telefoniecentrale van Voys stel je zelf  in op welke manier je bereikbaar bent. Ben je bijvoorbeeld in bespreking, dan geef je dit aan in de app of de plugin, zodat je collega’s jouw telefoontje kunnen beantwoorden.

  • Voordelig

    Je hebt geen dure fysieke centrale meer nodig. Jouw eigen telefoniecentrale staat in de cloud. Met de telefonie van Voys zijn je beltarieven, zowel binnen Nederland als internationaal, lager dan bij de traditionele telefonieaanbieders.

  • Flexibel

    Met de Cloud-telefonie van Voys ben je ontzettend flexibel. Omdat je centrale in het internet staat kun je vanaf elke plek ter wereld bellen alsof je op kantoor bent. Zelf schakel je eenvoudig tussen je bureautoestel op kantoor naar de app op je smartphone.

    Groeit je bedrijf? Dan groeit de telefonie van Voys met je mee. Je kunt elke dag nieuwe diensten activeren én opzeggen. Dus krijg je morgen een nieuwe collega? Dan regel je vandaag nog een nieuw telefoonnummer en belaccount bij ons.

  • Alles onder controle

    Als ondernemer wil je zelf ‘in control’ zijn. Daarom hebben we Freedom, de online telefoniecentrale heel eenvoudig in gebruik gemaakt. Je kunt dus zelf 24/7 aan de knoppen draaien, zodat je geen telefoontje van een potentiële klant hoeft te missen.

Neem de tour!

Meer weten over de mogelijkheden van cloud-telefonie voor jouw organisatie of de verhalen lezen van onze gelukkige klanten?

Vraag vrijblijvend een offerte aan of bekijk direct wat de kosten zijn.

Neem de tour
Bekijk onze reviews

Helaas...

De 15 minuten zijn verlopen. Dat betekent dat je nummer(s) niet meer is/zijn gereserveerd.

Als je het snel nogmaals probeert zou het kunnen dat je jouw gekozen nummer(s) nog kunt redden van andere kapers op de kust. Maar hier geldt wel: weg = pech

We kunnen deze review zo niet vinden

Erg vervelend dat we deze specifieke review niet voor je kunnen vinden. Bekijk al onze reviews om erachter te komen wat klanten van ons vinden!

Kiyoh pagina!