Veelgestelde vragen over de prijswijziging

  • Waarom verhoogt Voys de prijzen?

    De afgelopen 16 jaar zijn we bij Voys heel goed geweest in één ding: steeds meer waarde bieden tegen lagere kosten. Zo voerden we met regelmaat prijsverlagingen door en bieden we tegenwoordig zelfs de optie voor één prijs per gebruiker. Die gebruiker kan voor één vast bedrag alles instellen wat nodig is voor de bedrijfstelefonie. Ja, dat levert ons economisch minder op, maar het zorgt voor veel meer waarde voor jou als klant.

    Door de geweldige ondersteuning én continue doorontwikkeling werden veel nieuwe diensten en producten kosteloos beschikbaar voor steeds meer klanten. Waar we nog steeds elke dag efficiënte verbeteringen doorvoeren en nieuwe klanten mogen verwelkomen, merken we ook dat het in het huidige klimaat niet meer mogelijk is om daar de kostenstijgingen mee te compenseren.

    Daarom hebben we besloten onze prijzen te indexeren met gemiddeld 3,9%. Dit moet genoeg zijn om de kostenstijging te compenseren voor een financieel gezondere bedrijfsvoering. Over die bedrijfsvoering zijn en blijven we transparant. Zo vertellen we precies hoe we ons geld uitgeven: ‘Wat doen we met jouw € 10,-‘.

  • Met welk percentage stijgen de prijzen?

    We verhogen de prijzen met gemiddeld 3,9%. Soms is het iets meer, soms is het iets minder, afhankelijk van de afronding. We hebben geprobeerd niet al te veel af te wijken van dit percentage. 

  • Mag Voys zomaar de prijzen verhogen?

    Ja, we mogen de tarieven jaarlijks indexeren. Dat hebben we de afgelopen 16 jaar niet gedaan, maar hebben dit jaar ervoor gekozen dit wel te doen om de kostenstijging te compenseren voor een financieel gezondere bedrijfsvoering.

    Zie ook artikel 6 ‘Tarieven’ van onze algemene voorwaarden.

  • Jullie verwijzen in de algemene voorwaarden in artikel 6.3 naar een loontabel, waar vind ik die?

    Deze tabel vind je op de website van het CBS.

    Logische vervolgvraag:

    Als ik kijk naar de cijfers, dan mogen jullie niet met zoveel procent verhogen. Waarom doen jullie dat dan alsnog? Contractueel zijn de diensten van Voys per dag opzegbaar, daarmee voldoen we aan de voorwaarden. Daarom mogen we de prijzen met dit percentage verhogen.

Helaas...

De 15 minuten zijn verlopen. Dat betekent dat je nummer(s) niet meer is/zijn gereserveerd.

Als je het snel nogmaals probeert zou het kunnen dat je jouw gekozen nummer(s) nog kunt redden van andere kapers op de kust.  Maar hier geldt wel: weg = pech

We kunnen deze review zo niet vinden

Erg vervelend dat we deze specifieke review niet voor je kunnen vinden. Bekijk al onze reviews om erachter te komen wat klanten van ons vinden!

Kiyoh pagina!