Gebruikt jouw bedrijf Salesforce en wil je graag je telefonische contactmomenten toevoegen aan je CRM?
Dat kan met de CRM-koppeling van Voys.
Elke Salesforce-gebruiker wordt voorzien van de koppeling tussen CRM en telefonie. Komt er een inkomende oproep binnen? Dan zie je direct alle klantinformatie van de beller in je beeldscherm. Zo zijn meteen alle gegevens en contactgeschiedenis inzichtelijk.
Deze koppeling kost € 160,- eenmalige activatiekosten en € 5,40 per gebruiker per maand.
Je collega kan sneller werken omdat direct de juiste klantgegevens naar voren komen. Zo wordt het werk een stuk leuker.
Je klant hoeft niet allerlei gegevens op te noemen en wordt zo sneller geholpen. Dat maakt het gesprek veel prettiger.
Niet alleen de geschreven communicatie met klanten staat in je CRM, je ziet ook wanneer er telefonisch contact is geweest.
Ben je al klant bij Voys en wil je graag Salesforce aan je telefonie koppelen? Neem dan contact op. Ben je nog geen klant? Vraag dan een vrijblijvende offerte binnen een werkdag aan of bel ons voor goed advies op maat.
Bel ons op 050 700 99 00, of mail op hallo@voys.nl.