Ritske van Ravels

Customer Success

Goh Ritske, wat doe je zoal bij Voys?
Als Customer Success verbeteren we voortdurend de relatie die we met onze klant hebben met een persoonlijke tone of voice/Voys. We maken een klant succesvol met het gebruik van onze producten en lossen problemen op voordat de klant er ook maar iets van merkt.

Oké, en waarom werk je hier graag?
Ik begon als support-dude. Door Voys heb ik mee mogen denken over de visie die we hebben met betrekking tot klantondersteuning. Voys daagt me uit om een betere versie van mijn professionele zelf te zijn.

Als je niet met je leuke werk bezig bent, wat doe je dan?
Ik luister graag naar podcasts over geschiedenis en naar90’s hiphop. Ik heb twee fantastische kinderen en support de plaatselijke FC.

Laatste vraag: waar mogen we je ’s nachts voor wakker bellen?
Carbonara.

Helaas...

De 15 minuten zijn verlopen. Dat betekent dat je nummer(s) niet meer is/zijn gereserveerd.

Als je het snel nogmaals probeert zou het kunnen dat je jouw gekozen nummer(s) nog kunt redden van andere kapers op de kust. Maar hier geldt wel: weg = pech