0900 nummer aanvragen

Man in kantoor headset bellen

Een 0900 nummer is ideaal als je een speciaal nummer wilt voor je klantenservice. Je moet 0900 nummers aanvragen via de ACM. Daarbij heb je een provider zoals Voys nodig om je telefoonnummer(s) te activeren. Wij hebben meer dan 17 jaar ervaring en helpen je graag bij jouw aanvraag voor een 0900 nummer. Dan kijken we gelijk of dit ook echt de beste optie is voor jouw organisatie.

Een 0900 nummer voor jouw klantenservice

Voordelen 0900-nummer:

  • Opbrengsten uit telefonische dienstverlening
  • Door kostendrempel geen grapgesprekken
  • Professionele landelijke uitstraling
  • Zelf eenvoudig nummers uitzoeken

Gelijk een 0900 nummer aanvragen

Offerte aanvragen?

Wil je meer informatie over servicenummers? Vraag vrijblijvend een offerte aan of bel ons op 050 700 9900 en laat je adviseren.

Blijmetdenieuwsbrief-1

Wanneer een 0900 nummer?

Wanneer een 0900 nummer aanvragen?

Verschaf jij als organisatie veel informatie en telefonische services? Dan is een 0900 nummer een goede oplossing voor jouw bedrijf. Klanten voeren een waardevol gesprek; ze krijgen de benodigde informatie of instructies en in ruil daarvoor betalen zij de gemaakte kosten van het telefoongesprek. 

 

Specificaties 0900 nummers

Onze 0900 nummers hebben de volgende kenmerken:

  • Opbrengsten uit telefonische dienstverlening
  • Tarief per gesprek of per minuut
  • Door kostendrempel geen onnodige gesprekken
  • Professionele landelijke uitstraling
  • Enkel te gebruiken voor inkomende oproepen
  • Niet bereikbaar vanuit het buitenland

Waarom een 0900 nummer bij Voys aanvragen?

Voys kijkt voor iedere organisatie naar de beste oplossing in de betreffende situatie. Is een 0900 nummer de beste optie, dan zullen wij dit ook adviseren. Denken wij echter dat een ander type nummer, zoals bijvoorbeeld een 0800 nummer of een 088 nummer beter bij jouw situatie past, dan zullen wij dit zeker aangeven. Advies op maat is een belangrijk onderdeel van onze dienstverlening!

Voordelen bij Voys

  • Voordeliger dan andere aanbieders
  • Dagelijks opzegbaar
  • Online telefooncentrale in te richten en te beheren naar eigen wens
  • Direct support & hulp bij vragen

Zo werkt een 0900 nummer aanvragen

stap 1: offerte aanvragen
Om te beginnen vraag je een offerte bij ons aan. Wij nemen vervolgens contact met jou op om met jou te bespreken wat we behoeften zijn binnen jouw bedrijf. Op basis van dit gesprek kunnen wij een passend advies en een op maat gemaakte offerte maken.

stap 2: ACM nummer aanvraag 

Komen we uit op het advies voor een 0900 nummer en heb jij de offerte geaccepteerd, dan is het tijd om een 0900 nummer aan te vragen. Wij hebben deze nummers niet op voorraad. Deze aanvragen gaan via de ACM. Hier maak je een keuze uit de beschikbare nummers. Van de ACM krijg je vervolgens een beschikking voor het door jou aangevraagde nummer. Dit proces duurt bij elkaar meestal zo’n zes weken.

Stap 3: 0900 nummer koppelen voor gebruik

Nadat je de beschikking van de ACM hebt ontvangen, kunnen we het 0900 nummer activeren. Als de activatie is volbracht, rest er nog een ding; het instellen van de eindbestemming. Wat moet er gebeuren wanneer er gebeld wordt naar het nummer? Is er bijvoorbeeld een speciaal toestel waar de gesprekken op moeten binnenkomen, een ingestelde wachtrij of een keuzemenu? Dit kun je allemaal eenvoudig instellen via de online inlog bij je eigen telefooncentrale. Deze gegevens ontvang je van ons

Wat kost een 0900 nummer aanvragen?

Een 0900 servicenummer aanvragen van Voys is gemakkelijk en kost slechts € 37,30 per maand (excl. telefoniekosten). Je betaalt geen registratie- of installatiekosten. Bovendien is je contract per dag opzegbaar!

Gelijk een 0900 nummer aanvragen

Offerte aanvragen?

Wil je meer informatie over servicenummers? Vraag vrijblijvend een offerte aan of bel ons op 050 700 9900 en laat je adviseren.

Blijmetdenieuwsbrief-1