Een 0900 nummer is ideaal als je een speciaal nummer wilt voor je klantenservice. Je moet 0900 nummers aanvragen via de ACM. Daarbij heb je een provider zoals Voys nodig om je telefoonnummer(s) te activeren. Wij hebben meer dan 17 jaar ervaring en helpen je graag bij jouw aanvraag voor een 0900 nummer. Dan kijken we gelijk of dit ook echt de beste optie is voor jouw organisatie.
Voordelen 0900-nummer:
Wil je meer informatie over servicenummers? Vraag vrijblijvend een offerte aan of bel ons op 050 700 9900 en laat je adviseren.
Verschaf jij als organisatie veel informatie en telefonische services? Dan is een 0900 nummer een goede oplossing voor jouw bedrijf. Klanten voeren een waardevol gesprek; ze krijgen de benodigde informatie of instructies en in ruil daarvoor betalen zij de gemaakte kosten van het telefoongesprek.
Onze 0900 nummers hebben de volgende kenmerken:
Voys kijkt voor iedere organisatie naar de beste oplossing in de betreffende situatie. Is een 0900 nummer de beste optie, dan zullen wij dit ook adviseren. Denken wij echter dat een ander type nummer, zoals bijvoorbeeld een 0800 nummer of een 088 nummer beter bij jouw situatie past, dan zullen wij dit zeker aangeven. Advies op maat is een belangrijk onderdeel van onze dienstverlening!
stap 1: offerte aanvragen
Om te beginnen vraag je een offerte bij ons aan. Wij nemen vervolgens contact met jou op om met jou te bespreken wat we behoeften zijn binnen jouw bedrijf. Op basis van dit gesprek kunnen wij een passend advies en een op maat gemaakte offerte maken.
stap 2: ACM nummer aanvraag
Komen we uit op het advies voor een 0900 nummer en heb jij de offerte geaccepteerd, dan is het tijd om een 0900 nummer aan te vragen. Wij hebben deze nummers niet op voorraad. Deze aanvragen gaan via de ACM. Hier maak je een keuze uit de beschikbare nummers. Van de ACM krijg je vervolgens een beschikking voor het door jou aangevraagde nummer. Dit proces duurt bij elkaar meestal zo’n zes weken.
Stap 3: 0900 nummer koppelen voor gebruik
Nadat je de beschikking van de ACM hebt ontvangen, kunnen we het 0900 nummer activeren. Als de activatie is volbracht, rest er nog een ding; het instellen van de eindbestemming. Wat moet er gebeuren wanneer er gebeld wordt naar het nummer? Is er bijvoorbeeld een speciaal toestel waar de gesprekken op moeten binnenkomen, een ingestelde wachtrij of een keuzemenu? Dit kun je allemaal eenvoudig instellen via de online inlog bij je eigen telefooncentrale. Deze gegevens ontvang je van ons
Een 0900 servicenummer aanvragen van Voys is gemakkelijk en kost slechts € 37,30 per maand (excl. telefoniekosten). Je betaalt geen registratie- of installatiekosten. Bovendien is je contract per dag opzegbaar!
Wil je meer informatie over servicenummers? Vraag vrijblijvend een offerte aan of bel ons op 050 700 9900 en laat je adviseren.