Zo werken we

Een goed begin is maar de helft

Bij Voys One vinden we dat het enkel leveren van een op maat gemaakte, toekomstigbestendige communicatieoplossing niet voldoende is voor een goede samenwerking.

Wij gaan graag een stapje verder in de manier waarop we met jouw organisatie samenwerken. Wij blijven graag nauw betrokken bij jouw bedrijf en zijn dus niet op zoek naar een klant-leveranciersrelatie.

1. Adviestraject

We beginnen met een uitgebreid adviestraject waarin we samen helder krijgen wat de best passende oplossing is voor jouw organisatie.

2. Overeenkomst

We maken een overeenkomst die niet onderhandelbaar dagelijks opzegbaar is. Daarmee verplichten we onszelf om kwaliteit te blijven leveren.

3. Oplevering en onboarding

Tijdens de onboarding leiden we je collega’s op om met het systeem te werken en leveren alles naar wens op. In de tijd daarna staat je vaste contactpersoon klaar om te helpen bij opstartproblemen.

Klaar? Nee. Hier begint het pas.

The Customer Succes Story

Wij helpen onze klanten met het realiseren van hub communicatiedoelstellingen. Dat gaat veel verder dan het monitoren van systemen en analyseren van data. Elk jaar spreken we vier keer af om de voortgang van de langetermijndoelen.

  • Wij plannen de meetings in en bereiden deze grondig voor in een op maat gemaakte presentatie

  • We bespreken hoe het de afgelopen maanden is gegaan aan de hand van data en de ticket en hoe het gaat met de langetermijndoelen.

  • We geven advies over hoe communicatieoplossing nog beter in te richten en we vertellen over de nieuwste mogelijkheden die geschikt zijn voor jouw organisatie.

Meer weten over de diensten van Voys One?

Wil je weten of een samenwerking met Voys een goed idee is voor jouw organisatie?

Neem dan eens contact met ons op, of vraag een vrijblijvend adviesgesprek aan.

Contact Adviesgesprek