Een VoIP-telefooncentrale werkt volledig via het internet. In deze online centrale kun je via een eenvoudige webportal zelf alles instellen. Zo kun je gebruikmaken van alle geavanceerde functies die maar mogelijk zijn. Wanneer je je telefoontoestellen aansluit op je internetverbinding, maken deze een beveiligde verbinding met jouw VoIP centrale en dus met het telefoonnummer van jouw bedrijf.
Een VoIP-telefooncentrale is een telefoonsysteem die volledig gebaseerd is op de cloud. Dit betekent dat alle telefonie via het internet geregeld en beheerd wordt. Dit gebeurt met behulp van specifieke VoIP software. Je verbindt eenvoudig alle telefoontoestellen, zonder dat je daarvoor écht in een fysieke telefooncentrale hoeft te zitten.
Met een VoIP-centrale geniet je van deze voordelen:
Jouw telefoonnummer komt in de gebruiksvriendelijke online centrale te staan. Met je inlogggegevens kun je zelf aan de slag in de online portal. Daar maak je je eindbestemmingen aan: VoIP-telefoons, belgroepen en mobiele telefoonnummers. Vervolgens geef je de volgorde van rinkelen aan in het belplan. Daar kun je ook nog eens extra opties instellen zoals openingstijden, meldingen en keuzemenu’s.
Natuurlijk hoef je dat niet allemaal zelf te doen. Ons Klantgeluk-team helpt je graag om je centrale precies op maat te maken voor jouw bedrijf .
Een fysieke telefooncentrale schrijft jaarlijks flink af, is niet flexibel in gebruik en is niet voorzien van alle mogelijkheden. Daarnaast zijn de kosten van gebruik hoger.
Het is tijd voor de toekomstbestendige oplossing: een telefooncentrale in het internet. De gesprekskwaliteit is beter, je centrale is optimaal beveiligd en met alle geavanceerde mogelijkheden maak je jouw bedrijf optimaal bereikbaar voor jouw klanten en prospects.
Deze functies zijn standaard inbegrepen voor elke nieuwe klant van Voys.
Ben je benieuwd op welke manier je VoIP telefonie kan gebruiken voor jouw bedrijf? Bel ons dan op 050 700 9900 of vraag een offerte aan. We denken graag met je mee!