Er is momenteel geen storing

Gepland onderhoud

op 13, 20 en 27 december

Op woensdag 13, 20 en 27 december tussen 22:00 en 23:00 uur verricht onze leverancier onderhoud aan de webserver. Dit zijn de gevolgen.

Dit werkt wel:

  • Telefonie blijft normaal werken, m.u.v. de Voys App.  Deze kun je doorschakelen naar een mobiel nummer, een vast nummer, of een VoIP telefoon.

Dit werkt niet:

  • Freedom, je online beheeromgeving is gedurende een uur offline. Je kunt geen wijzigingen doorvoeren.
  • Je app werkt niet. Natuurlijk kun je wel oproepen doorschakelen naar je mobiele telefoonnummer, zodat je geen telefoontjes hoeft te missen.
  • De plugin werkt niet. Je kunt dus niet klik-en-bellen en aanpassingen maken in je bereikbaarheid.
  • Je BLF werkt niet. Dat is het extensiepaneel aan de zijkant van een toestel waarop je kunt zien of collega’s beschikbaar zijn.
  • Faxen worden vertraagd verzonden.

Wil je meer weten over de impact van het onderhoud, of heb je hulp nodig bij het aanpassen van je belplan? Wij helpen je graag op 050 700 9920!

Geen storing en toch problemen met je telefonie?

  • Wellicht kan dit je helpen?

    Dit zijn de mogelijke oorzaken:

    • Een storing bij je internetprovider. Kijk op de website van je eigen provider of er bekende problemen zijn.
    • Een storing in je netwerk. Dit kan bijvoorbeeld een router of switch zijn die niet naar behoren werkt. Neem contact op met je netwerkbeheerder als je vermoedt dat het probleem aan je netwerk ligt.

    Blijf je problemen houden?

  • Mijn telefoons werken niet meer

    Als je telefoons niet meer werken, probeer dan eerst het volgende:

    Reset je router

    Haal 10 seconden het stroom van je router. Je internetverbinding ververst zich en je toestellen gaan zich opnieuw registreren. Dit lost heel veel problemen heel snel op.

    Reset je toestel

    Is het nog niet opgelost? Haal dan vervolgens 10 seconden het stroom van je toestel. Wacht 10 seconden en sluit je toestel weer aan. In het geval van een draadloze handset, haal dan het stroom van het basisstation.

    No luck? We helpen graag!

    Lukt het zo nog niet, kijk dan eens in onze handleidingen, of zoek in de veelgestelde vragen. Kom je er dan nog niet uit? Neem dan contact met ons op. We krijgen het zeker weer aan de praat voor je.

  • Doorschakelen naar mobiel of de Voys app

    Werkt je internet op kantoor of thuis niet? We hebben een snelle oplossing om toch bereikbaar te blijven.

    • Schakel je telefoonnummer door naar je mobiele telefoonnummer. Dit stel je heel makkelijk zelf in.
    • Gebruik de Voys 4G app. Hierop ben je gewoon bereikbaar op je zakelijke nummer en kun je ook uitgaand bellen via je account bij Voys.
  • Hulp

    voor Freedom en telefoons

  • Contact

    we helpen je graag

Opgeloste storingen

We zetten alles op alles om storingen te voorkomen. Zo is ons netwerk volledig redundant uitgevoerd. Toch hebben we heel af en toe een storing. Heel soms ligt het probleem in ons eigen netwerk, maar meestal bij een leverancier, een internetknooppunt of een andere provider. Jammer genoeg kunnen we daar niets aan doen, behalve er open over zijn. Daarom houden we een overzicht bij met de opgeloste storingen van de afgelopen tijd.

Sms ontvangen tijdens storingen

Wil je tijdens storingen meteen op de hoogte worden gebracht? Meld je dan aan voor onze storingsberichtendienst. Je ontvangt dan zo snel mogelijk een sms op je mobiele telefoonnummer.