• 10

    Repair Service NL

    Repair Service NL
    Zeer klantvriendelijke en behulpzaam, geen enkele vraag is hen vreemd overal is een oplossing voor. Zeer uitgebreid platform voor instellingen van je telefooncentrale maar wel gebruiksvriendelijk. Voor MKB is dit een aanrader!

    3 april 2018

  • 10

    Tuin en Vijver direct

    Annemieke

    3 april 2018

  • 8

    Employed

    Employed
    Mijn ervaring met Voys is hartstikke goed! Goede dienstverlening en exact nagekomen wat er wordt aangegeven. Ik ben zeer tevreden!

    30 maart 2018

  • 8

    Helder Accountancy

    C. Stassen van Helder Accountancy & Advies
    Snelle service/goede uitleg. En alles werkt goed!

    28 maart 2018

  • 10

    ProCamp Voetbal

    ProCamp Voetbal
    Zeer adequate hulpverlening. Ook een uitstekende begeleiding.

    28 maart 2018

  • 10

    CloudNexus

    Erik Hoeksma
    Proactief mailen met opmerkingen dat de telefonie uitgeschakeld staat etc. Thanks Sanne!

    27 maart 2018

  • 9

    InSocial

    InSocial
    Wij hadden al een positieve ervaring met Voys met ons andere bedrijf. Nu is dat niet anders. Het gehele proces van nummeraanvraag tot aan het operationele verliep top, we werden goed geïnformeerd en als er…

    26 maart 2018

  • 9

    Formido Schoemaker

    Teun Formido Ulft & ‘s-Heerenberg
    ‘- Zaken zijn snel geregeld – Vast contactpersoon die weet waar het over gaat – Duidelijk, overzichtelijk en stabiel platform Geen

    23 maart 2018

  • 9

    Marco Stufkens
    – Snelle en Duidelijke service – Stabiel platform – Easy setup van een belplan – Zeer makkelijk beheer

    22 maart 2018

  • 10

    Dipam

    Erik Saal

    22 maart 2018

  • 9

    Stickerland

    Dennis van Orsouw

    22 maart 2018

  • 9

    YachtFocus Media

    Jeroen Zelle – YachtFocus
    ‘- Snelle communicatie – Heldere antwoorden – Uitgebreide FAQ database – Online VOIP centrale zeer uitgebreid, vergt wel wat kennis en tijd om goed in te stellen ‘- Server based SIP presence zou een zeer…

    21 maart 2018

  • 1

    Erg vervelend wanneer een medewerker van Voys je aanbeveelt om zaken op een bepaalde manier in te delen, omdat dit daarna toch kosteloos en makkelijk te wijzigen is, maar dit uiteindelijk niet zo blijkt te…

    21 maart 2018

  • 10

    Sedna Software Development

    Patrick Jansen | Sedna Software

    20 maart 2018

  • 10

    J2TV B.V.

    Blast Cyber Security Consulting

    20 maart 2018

  • 9

    Dantas Juridico

    Eric
    Professioneel, persoonlijk, goede beheer(s)site, korte lijntjes en prettig contact. Telefonische bereikbaarheid bijvoorbeeld een werkdag per week tot bijvoorbeeld 19:00.

    19 maart 2018

  • 9

    Kamer 7

    I Eradus

    19 maart 2018

  • 8

    Van den Broek FRAIT

    van den Broek FRAIT

    19 maart 2018

  • 10

    Jade House

    Ryan

    18 maart 2018

  • 10

    SeeYou E-commerce

    SeeYou E-commerce
    Het werkt! Als echte "digital nomad" werk ik voor mijn Nederlandse klanten, vanuit Australië. Maar bellen via een traditionele telefoonverbinding is niet te doen qua kosten. En de kwaliteit van bellen via de diverse mogelijkheden…

    16 maart 2018

  • 10

    Lijnrecht BV

    Lijnrecht BV // Niels Perik
    Fijne ondersteuning. Geweldige klantenservice. Prima geluidskwaliteit. Prettige mensen. Eindelijk een partij waar je geen nummertje bent. Ik had bij de inrichting wel verder ontzorgt willen worden. Ik was meer dan bereid hiervoor te betalen. …

    16 maart 2018

  • 10

    Marcella Oleman

    Marcella Oleman

    14 maart 2018

  • 9

    Anglers BV

    Anglers
    Prima oplossing voor een fijne prijs De beheeromgeving ziet er toegankelijk uit, maar je moet toch wel flink zoeken om dingen voor elkaar te krijgen

    14 maart 2018

  • 10

    SAR247

    Bas de Jong
    Smells reactie op aanvraag van een connectie Klanten peroonlijk benaderen niet Alles online

    14 maart 2018

  • 7

    Hoteltotaal

    Jan Weers
    Techniek werkt perfect Facturatie van nummer portering niet vooraf gemeld

    13 maart 2018

  • 8

    Scrum Academy

    Gert-Jan Danenberg
    Heldere klant verwachting, duidelijk en vriendelijk aan telefoon, en actiegericht. Top. Ik ervaar de kwaliteit van de verbinding matig, net alsof de verbinding niet goed genoeg is of er vanuit de maan gebeld wordt. Daar…

    13 maart 2018

  • 10

    Camping de Banjer

    Hans Kruidhof

    12 maart 2018

  • 10

    Telecom Expert

    Robert Pollack / Telecom Expert
    Uitstekende service en prijs kwaliteit verhouding

    12 maart 2018

  • 9

    B.C.S.A.

    12 maart 2018

  • 9

    Organisatie Adviesbureau Schmitz

    Paul Schmitz
    Vlotte respons, persoonlijke reacties.

    9 maart 2018