Ongefilterde meningen

Alle reviews

Sinds 2012 verzamelen en publiceren we de ervaringen van klanten. Minder goede beoordelingen met verbeterpunten komen natuurlijk ook direct online. Inmiddels hebben we meer dan 4100 reviews ontvangen met een 8.9 als gemiddeld cijfer. Via Kiyoh hebben we inmiddels meer dan 1600 reviews gekregen.

Bekijk onze reviews op Kiyoh.
8.9
  • 8

    CSBO Fiduciaschool

    G.
    De overgang naar Voys is goed verlopen!De overgang naar Voys is goed verlopen. Helaas hebben we nog wel 2 extra basisstations nodig om goed bereik te hebben in de school (hier kan Voys niets aan…

    23 September 2019

  • 10

    Albert
    Perfect wat een goede en snelle service!Gewoon heel goed. Direct contact met steeds dezelfde. Waren alle organisaties maar zo klantvriendelijk. Een voorbeeld voor anderen.

    20 September 2019

  • 10

    Smulders Beheer BV

    John

    20 September 2019

  • 6

    Zeilschool Midden Nederland

    Amber Linders

    18 September 2019

  • 9

    ProWorks

    Raymond

    16 September 2019

  • 10

    Coebergh Communicatie

    Maartje Meijer
    Zo beschikbaar en behulpzaam! De Apple-app heeft nog een aantal bugs die verbeterd kunnen worden.

    20 June 2019

  • 8

    711Rent

    Floris
    Klantcontact en support zeer snel, kundig en vriendelijk! Tot nog toe technisch geen enkele issues. Iets uitgebreidere auto-provisionings mogelijkheden zou wel fijn zijn. Met ook toevoeging van het populaire Yealink T48S toestel.

    20 June 2019

  • 9

    Zeelen rijwielverhuur

    Marieke Zeelen
    klantvriendelijk, snel en goede service

    17 June 2019

  • 8

    Firecare Brandwerende Technieken B.V.

    Wim Fokker
    Voys heeft adequaat gereageerd op onze vorige VOIP aanbieder aangaande de overdracht van aansluitingen. Vooraf contact opnemen met de te overnemen nummers VOIP van aanbieder. En dit schriftelijk vast te laten leggen.

    15 June 2019

  • 8

    Evers beschermingsbewind

    Evers beschermingsbewind
    Vriendelijk contact, bij een onduidelijkheid aan mijn kant werd alles geduldig en duidelijk uitgelegd.

    12 June 2019

  • 10

    Wittig

    Wittig
    Zeer over te spreken. Goede en duidelijke uitleg en communicatie via zowel telefoon als mail. Goede bevestigingsmails waar over nagedacht is vanuit de klant. Denken goed met je mee. Eigenlijk is alles perfect verlopen.

    12 June 2019

  • 10

    The Creative Chapter

    the Creative Chapter

    7 June 2019

  • 8

    SkiDiscovery

    Marlou
    Klantenservice is zowel via de chat als telefonisch erg goed te bereiken en super behulpzaam. Het zou erg fijn zijn als de voicemail met 1 druk op de knop kan worden in of uitgeschakeld. Nu…

    5 June 2019

  • 9

    Ben Schoenmaker Belastingadviseur

    Ben Schoenmaker
    goed bereikbaar ik zou de beheeromgeving aanzienlijk vereenvoudigen

    3 June 2019

  • 7

    Market Winning

    achmed awad
    goed geholpen. en het werkt prima

    31 May 2019

  • 10

    Language Corner

    Language Corner

    28 May 2019

  • 10

    Helios-solar.nl

    Jan Miloud
    Snel duidelijk contact en altijd vriendelijk !

    27 May 2019

  • 6

    VHP2

    Mariam Stappers
    Snel contact als je hulp nodig hebt. Ik vind het opstellen en wijzigen/aanvullen van het belplan behoorlijk ingewikkeld.

    27 May 2019

  • 10

    Aad/Allegro Sultum
    Open en duidelijk, inzet om goede balans te vinden voor toegang tot verkeersgegevens wordt gewaardeerd.

    24 May 2019

  • 10

    Intraflex bv

    Wijnand
    Lekker snel schakelen ! Jonge club. Snelle reactie op mail. Goedkoop vast internet aanbieden 🙂

    23 May 2019

  • 9

    BCE

    Suzan Kooij

    23 May 2019

  • 10

    Ratex Engineers B.V.

    Ratex Engineers B.V.

    22 May 2019

  • 10

    Stolle Nederland

    Tot nu toe hebben we alleen nog maar positieve ervaringen met Voys. Bij vragen worden we snel geholpen.

    21 May 2019

  • 10

    Zorg010 B.V.

    Zorg010
    Snel geregeld. Topwerk! Tot op heden niets op aan te merken.

    20 May 2019

  • 8

    Solidair Groningen

    20 May 2019

  • 10

    SmartMirrors BV

    Sander van de Molen
    Top contact met Sanne gehad. Duidelijke voorlichting en meedenken met ons bedrijf. Fijn dat je iemand aan de lijn hebt die je het gevoel geeft mee te denken in een goede oplossing. Ook goed is…

    17 May 2019

  • 10

    Contract Carpets en Parquet 2000 B.V.

    Henk Hoek
    De service die ze verlenen is perfect helemaal als het aankomt om met de app te werken het kost bijna niks en het werkt super. Ik heb zelf een aantal keren contact proberen op te…

    16 May 2019

  • 2

    Arno / BartsParts
    Contact met helpdesk is prima, medewerkers doen echt hun best te helpen. Ervaren toch erg veel nadelen bij dit product: – App werkt bij alle medewerkers niet op de carkit – Duurt vaak heel lang…

    15 May 2019

  • 10

    WenS Uitzendbureau

    WenS Uitzendbureau
    Duidelijke communicatie, vriendelijk, eerlijk, service gericht en een uitstekend werkend product. Op dit moment nog geen.. Goed bezig!

    15 May 2019

  • 10

    Dienstverlening qua product en communicatie NVT

    10 May 2019

Helaas...

De 15 minuten zijn verlopen. Dat betekent dat je nummer(s) niet meer is/zijn gereserveerd.

Als je het snel nogmaals probeert zou het kunnen dat je jouw gekozen nummer(s) nog kunt redden van andere kapers op de kust.  Maar hier geldt wel: weg = pech

We kunnen deze review zo niet vinden

Erg vervelend dat we deze specifieke review niet voor je kunnen vinden. Bekijk al onze reviews om erachter te komen wat klanten van ons vinden!

Kiyoh pagina!