• 10

    Jobsrepublic. B.V.

    Hans Daniels
    Met grote verbazing heb ik ervaren hoe soepel en met enorme snelheid het proces van oriëntatie, bestelling, uitlevering, aansluiting en service verlening is verlopen. Mijn complimenten! Jullie hebben jullie business goed voor elkaar!

    10 januari 2014

  • 8

    MURANI

    Jasper Seinhorst

    10 januari 2014

  • 9

    KijkMijnHuis

    Merel de Muinck Keizer
    Erg goede service en hulp bij problemen! Er wordt echt met je meegedacht, iets wat ik bij mij andere VoIP aanbieder erg mis.

    10 januari 2014

  • 9

    beepRoger

    John Sportel
    Snelle (re)actie en duidelijke communicatie. Goed geholpen met de portering. Net klant en direct een kerstkaartje met een 2e visitekaartje erbij voor een relatie 🙂 Heel tevreden! top

    10 januari 2014

  • 10

    De Okergroep B.V.

    Peter Been
    Voys heeft van onze telecom een feestje gemaakt! Bedankt hiervoor.

    10 januari 2014

  • 9

    Tux Web Solutions B.V.

    Geralt Omhof

    10 januari 2014

  • 9

    De Vinylsnijderij

    Y. de Groot
    Hup, eruit die vaste lijn! Heb inmiddels mijn klanten ook aan de voys geholpen. Je moet mensen mee laten doen met “de Voys of Holland” Dit reclame advies is wel een centrale waard of niet!…

    9 januari 2014

  • 10

    Kapsalon & Schoonheidssalon Jet

    Mariëtte Keppel
    Goedemorgen Tom, De benadering,de communicatie met elkaar en afhandeling van zaken ervaar ik als zeer positief! Het is nu nog niet zo te merken met de telefoon omdat het nog maar een relatief korte periode…

    9 januari 2014

  • 9

    Hosec

    Ron de Groot
    Hadden wij maar eerder zaken met Voys gedaan dan had dit ons een hoop geld bespaard!

    9 januari 2014

  • 9

    Freebase Group

    Arjan Huigen
    Als er problemen zijn of je hebt vragen kan je altijd terecht. Op twitter zelfs in de avond dat ze je proberen tehelpen

    9 januari 2014

  • 9

    Just Get

    Roman Bosch
    Goed, alleen alle opties zijn uitbreidingspakketten en kosten zijn toch iets hoger dan vooraf ingeschat.

    8 januari 2014

  • 8

    Pronergi

    Bert Rijpkema

    21 december 2013

  • 9

    Vanwelsenaere Consultancy

    Jurgen Vanwelsenaere

    18 december 2013

  • 8

    www.autoplus.nu

    A.H. Hoekstra
    Wij zijn er blij mee

    18 december 2013

  • 7

    Target Holding BV

    Karmen ten Have

    17 december 2013

  • 7

    Adviesbureau Van Ooij

    Bertram van Ooij
    klachten werden serieus genomen. aanpak Giel heel goed. maar verbinding nog steeds te slecht. waar het aan ligt?

    17 december 2013

  • 8

    Drukkerij Alfabet

    Hanny Diependaal

    12 december 2013

  • 10

    Bigpixel B.V.

    Alexander Otto

    10 december 2013

  • 10

    Stichting World Servants Nederland

    Henk-Jan Bouwsema
    Door een langdurige storing bij onze vorige telecomleverancier waren we genoodzaakt op zoek te gaan naar een nieuwe leverancier. Na Voys te hebben benaderd waren we binnen een uur bereikbaar op een alternatief telefoonnummer. Twee…

    10 december 2013

  • 7

    HBN architecten

    Hans Hoppenbrouwers
    Ben al wel klant maar gebruik de diensten nog niet. Vanaf morgen (internetaansluiting) gaan we dat wel doen.

    10 december 2013

  • 10

    De Glasspecialist

    Stijn Willemars

    10 december 2013

  • 3

    Indigo Cosmetics BV

    Silke van der Laan

    9 december 2013

  • 8

    WRD Center

    Wilco Boerman

    9 december 2013

  • 8

    Key Butler

    Karin van Z.

    4 december 2013

  • 10

    NedTraffic

    Virgil Ciebrant
    Supersnelle portering en een zeer makkelijke control panel.

    4 december 2013

  • 8

    Stichting HOI/ Instituut voor Media Auditing

    George Bohlander

    4 december 2013

  • 8

    MansMedia

    Martin Fuller

    3 december 2013

  • 7

    Dafruit

    Marlon van Twillert

    2 december 2013

  • 9

    WATS

    Robert Pastijn
    Antwoorden wel enigszins nuanceren s.v.p. We werken nog maar kort samen, dus hoop dat ik bovenstaande over langere tijd nog steeds zo positief invul!

    2 december 2013

  • 8

    Elektrobode

    Anna Reinders
    De klantenservice is goed te bereiken en daarnaast zijn de medewerkers klantgericht en hebben verstand van zaken.

    25 november 2013