Belt iemand naar jouw bedrijf? Voys Reach zorgt ervoor dat diegene direct de juiste collega spreekt. Automagisch!
Voys Reach zorgt ervoor dat jouw klanten direct de juiste collega spreken. Daar komt geen wachtrij, keuzemenu of doorverbindactie aan te pas.
Op basis van historische data, zoals welke collega de klant eerder heeft gesproken, weet Voys Reach bij wie de telefoon moet overgaan.
De slimme rinkelvolgorde zorgt ervoor dat je klant direct de juiste persoon aan de lijn krijgt. Is die collega niet beschikbaar? Dan wordt de oproep bij andere collega’s aangeboden. Zo krijgt jouw klant altijd iemand te spreken.
Doordat je klant direct de juiste collega spreekt, wordt het gesprek persoonlijker, kwalitatief beter én korter.
Ruim 18.000 bedrijven zijn klant bij Voys. Zij beoordelen ons gemiddeld met een 8.8 in meer dan 4.100 reviews.
Netjes en compleet geleverd, 1 lijn, bij niet opnemen ontvang ik een mail, meer vooralsnog niet nodig.
Sander, Simol Beheer BV
Wij zijn erg tevreden met het pakket van Voys. Ook zijn we erg tevreden over de service.
Rick, Duurzaambedrukt.nl
Super tevreden met begeleiding gedurende aanmelding en implementatie. Overstap goed verlopen. Product/app werkt naar verwachtging.
Erik, De Wagenparkbeheerders
Onze online telefooncentrale Freedom is uitgerust met allerlei handige features, hiermee maak je jouw bedrijf optimaal bereikbaar voor je klanten.
Met Voys Pulse zie je in één oogopslag de status van jouw collega’s: zijn ze beschikbaar of niet? Zo weet je direct wie er telefonisch bereikbaar is.
Met de functie Openingstijden richt je je telefonie in op basis van tijd. Zo stel je eenvoudig in wanneer je bedrijf open of gesloten is.
De telefonie van Voys koppelt met ruim 80 CRM-systemen, zoals Salesforce en HubSpot. Zo verzamel je al je klantcontact op één plek. Slim hè?
Benieuwd naar de mogelijkheden van Voys Reach en de slimme telefonie van Voys? Neem nu vrijblijvend contact met ons op.