We hebben prachtig nieuws voor onze klanten die een iPhone gebruiken. Donderdag lanceren we de nieuwste versie van de Voys 4G App. Deze versie heeft Callkit-integratie en dat zorgt ervoor dat bijna alle feedback die we kregen over de app in één keer verholpen kon worden.
Callkit-integratie
In de nieuwste software van de iPhone, iOS10, zit Callkit. Hierdoor kunnen wij zeer belangrijke updates doorvoeren in onze app, waardoor deze veel beter te gebruiken is als volwaardige zakelijke telefoon, namelijk:
Met callkit-integratie beantwoord je gesprekken rechtstreeks vanaf je gelockte iPhone. Dit scheelt kostbare secondes ten opzichte van de vorige versie.
Met callkit-integratie bel je vanuit je reguliere telefoonboek met de Voys app. Wederom kostbare secondes winst.
Met callkit-integratie worden gesprekken via de app niet meer weggedrukt als een andere oproep binnenkomt.
In deze video laat ik je de belangrijkste updates zien.
Overige updates en bugfixes
Verder hebben we deze punten toegevoegd:
De bluetooth-ondersteuning, zodat je kunt overschakelen naar een Bluetooth device en hem er weer af kunt halen.
Wifi-notificatie: als je belt via wifi, vraagt een pop-up om te schakelen naar 4G voor betere gesprekskwaliteit. Deze notificatie kun je uitzetten via de instellingen.
Remote logging: als jij problemen ervaart met de app, speuren wij deze sneller op.
Mogelijkheid om te switchen tussen UDP en TCP verbinding.
En dit hebben we gerepareerd:
Telefoons met een heel groot telefoonboek lopen niet meer vast.
Contacten met formaat +31 (0) 50 700 9900 worden nu ook daadwerkelijk gebeld als je op de belknop drukt.
Onder het tabje bereikbaarheid tonen we nu ook je interne nummer.
De app houdt nog beter de kwaliteit van je internet in de gaten zodat je minder kans hebt op wegvallende gesprekken.
Download de app
Wil je de app ook uitproberen? Download hem dan in de AppStore of Playstore.